Die mogenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je net soen alsof
[ afbeelding ]
datquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die mogen toch ook niet meer verkocht worden?
Volgens mij zag ik ze dit jaar nog bij mn supermarkt of was dat het jaar ervoor...quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die mogen toch ook niet meer verkocht worden?
Ik denk het jaar daarvoor, dit jaar zijn ze wel heel erg vroeg ermee anders.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ze dit jaar nog bij mn supermarkt of was dat het jaar ervoor...
Dat focussen is gelul, ik zat ondertussen hier ook rustig te posten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb , wist ik het meeste wel.. Maar ja niet gefocused genoeg .....
Is dit een oude vete tussen jullie beiden of is het eenzijdig?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:01 schreef golfer het volgende:
Je bent wel heel erg obsessief op mij gericht soms. Beetje eng eigenlijk. Lijkt wel een vorm van stalken.
geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit een oude vete tussen jullie beiden of is het eenzijdig?
Hij heeft blijkbaar nogal wat oud zeer tegen mij en kan het niet laten dat maar steeds te blijven melden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit een oude vete tussen jullie beiden of is het eenzijdig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door golfer op 22-01-2015 17:04:55 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
alle meubels weg?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand nog een paar sinaasappelkistjes te leen?
Mijn bank staat nog, maar die mag ook niet weg, straks komen er mensen voor de salontafel, het laatste meubelstuk dat we te koop hadden.quote:
Misschien dat TH nog wat heeft staan op de kinderboerderie of in de kringloop..quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand nog een paar sinaasappelkistjes te leen?
Met geitenkeutels erin, laat maar danquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat TH nog wat heeft staan op de kinderboerderie of in de kringloop..
Hmzz. Ik had 1 of andere forumfittie uit verlogen tijden verwacht als antwoord en niet dit soort persoonlijke zaken. Ik kan me ergens voorstellen dat je op een bepaalde manier teleurgesteld bent in zijn gedrag maar dat je dit soort privé-shit op een forum gooit (ook al is het onder een spoiler) vind ik nou ook niet echt een teken van voorbeeldig gedrag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:29 schreef golfer het volgende:
Hij heeft blijkbaar nogal wat oud zeer tegen mij en kan het niet laten dat maar steeds te blijven melden.
Je hebt gelijk. Ik heb het alweer weggehaald. Het is de moeite verder niet waard.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:01 schreef Kingstown het volgende:
Hmzz. Ik had 1 of andere forumfittie uit verlogen tijden verwacht als antwoord en niet dit soort persoonlijke zaken. Ik kan me ergens voorstellen dat je op een bepaalde manier teleurgesteld bent in zijn gedrag maar dat je dit soort privé-shit op een forum gooit (ook al is het onder een spoiler) vind ik nou ook niet echt een teken van voorbeeldig gedrag.
Om me eens heel eufemistisch uit te drukken....
Je bereikt er toch niets mee, dus netjes.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb het alweer weggehaald. Het is de moeite verder niet waard.
Ik heb iets wat er op lijkt, maar met een gebogen noten houten zitting...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nodig nieuwe stoelen bij de eettafel, van de huidige ging er 1 pas bijna tenonder aan metaalmoeheid toen mijn vader er op ging zitten. Denk dat ik 4 van deze van IKEA neem http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20115038/
dat klinkt ook goed. Hier kan hout niet, aanrechtblad is houtprint en zit op 1 meter van de eettafel en laminaat is ook houtprint. Het liefst wil ik Eameschairs, maar ja, dat geld heb ik niet. Vanwege oranje keukenmuren vallen de meeste kleuren ook af.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb iets wat er op lijkt, maar met een gebogen noten houten zitting...
Ik ken alleen de Eames lounge fotuil , die hadden we thuis. Maar de keuken serie ken ik niet...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt ook goed. Hier kan hout niet, aanrechtblad is houtprint en zit op 1 meter van de eettafel en laminaat is ook houtprint. Het liefst wil ik Eameschairs, maar ja, dat geld heb ik niet. Vanwege oranje keukenmuren vallen de meeste kleuren ook af.
Netjes.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:05 schreef golfer het volgende:
Je hebt gelijk. Ik heb het alweer weggehaald. Het is de moeite verder niet waard.
Ja helaas wordt de huidige maatschappij met de dag harder en afstandelijker...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:18 schreef just me het volgende:
Nou de schade aan mijn auto is ongeveer ¤ 700,00 als het heel goed gerepareerd gaat worden, ik ga nu voor de goedkopere versie. Bijwerken en zorgen dat het niet gaat roesten, kost 30 minuten arbeidsloon.
Ja ik kan naar het Waarborgfonds maar heb dan nog een eigen risico van ¤ 250,00
Stomme doorrijders
Dat is een leuke stoel, lijkt wel op mijn nieuwe stoelen, alleen heb ik een stoffen zitting.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nodig nieuwe stoelen bij de eettafel, van de huidige ging er 1 pas bijna tenonder aan metaalmoeheid toen mijn vader er op ging zitten. Denk dat ik 4 van deze van IKEA neem http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20115038/
Dan wordt de kleurkeuze inderdaad beperkt. Klinkt wel als een beetje retro inrichting.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt ook goed. Hier kan hout niet, aanrechtblad is houtprint en zit op 1 meter van de eettafel en laminaat is ook houtprint. Het liefst wil ik Eameschairs, maar ja, dat geld heb ik niet. Vanwege oranje keukenmuren vallen de meeste kleuren ook af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |