Kusje vragen ....quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ruzie om de schep in de zandbak?
Ja uiteindelijk wel.. Ik moest ook altijd de huilende meisjes naar de schooltandartsbus brengen om ze te kalmeren.... Zelf ben ik nooit geweest dus hoe erg die "Beule" was kan ik niet vertellen.. Maar de meisjes kalmeerden wel altijd onder mijn begeleidingquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
daar ben je overheen gegroeid toch?
Het was niet op school, maar in de buurt zandbak....quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
40 kinderen en maar 15 schepjes is vragen om problemen natuurlijk.
heb je zéker al twee keer verteld, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel.. Ik moest ook altijd de huilende meisjes naar de schooltandartsbus brengen om ze te kalmeren.... Zelf ben ik nooit geweest dus hoe erg die "Beule" was kan ik niet vertellen.. Maar de meisjes kalmeerden wel altijd onder mijn begeleiding
4 keer , maar dat was ook jij al vergeten...quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je zéker al twee keer verteld, maar dat geeft niet
Ja ... Wie weet werkt het ... Denk dat Fann daar anders overdenkt..quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis die achter het behang plakster.
ow... ik heb daar geen gedachte's over hoor...quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Wie weet werkt het ... Denk dat Fann daar anders overdenkt..
Heb je die wel over andere dingen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik heb daar geen gedachte's over hoor...
op het moment weinigquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die wel over andere dingen?
En wat staat er op het programma? Soury bellen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sta zelf bekend als erg eigenwijs, en wat ik in de kop heb dat gaat gewoon gebeuren..
Dat was ff test, die geeft altijd weer wat andere kijk op dingen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat staat er op het programma? Soury bellen?
Ik ga dr niet bellen of zo he, omdat jij dr mist ...quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was ff test, die geeft altijd weer wat andere kijk op dingen.
Waar haal je het idee vandaan? Verzamel je telefoonnummers?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga dr niet bellen of zo he, omdat jij dr mist ...
Nee, ze zal inmiddels al wel een nieuwe hebben.... King?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan? Verzamel je telefoonnummers?
Wel een zelfgemaakte mag ik hopen ... of zo'n stuiterding uit de kantine?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga ff gehaktbal in de magnetron soppen.
AH XL dingen in de jus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een zelfgemaakte mag ik hopen ... of zo'n stuiterding uit de kantine?
Krijg opeens ook trek... Maar ik doe het nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mosterd erop, boterham eronder en het was best wel lekker.
Midden in de nacht maak ik de meest geniale gerechten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg opeens ook trek... Maar ik doe het niet
Alles bij elkaar donderen dan heb je Surf &Turf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
Alhoewel de vriezer moet nog leeg.... Er liggen nog wat hamburgers , spareribs, calemares en aardappel frites en snacks....
surf en turf nu nieuwe koelvries combiquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles bij elkaar donderen dan heb je Surf &Turf.
EODquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |