Leuk ! Iedereen dezelfde soort stoelenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een leuke stoel, lijkt wel op mijn nieuwe stoelen, alleen heb ik een stoffen zitting.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Eames lounge fotuil , die hadden we thuis. Maar de keuken serie ken ik niet...
Ach, vroeger op het pleintje en in de buurt ging het er ook niet erg vriendelijk aan toe.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas wordt de huidige maatschappij met de dag harder en afstandelijker...
Klote i.d.d.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:18 schreef just me het volgende:
Nou de schade aan mijn auto is ongeveer ¤ 700,00 als het heel goed gerepareerd gaat worden, ik ga nu voor de goedkopere versie. Bijwerken en zorgen dat het niet gaat roesten, kost 30 minuten arbeidsloon.
Ja ik kan naar het Waarborgfonds maar heb dan nog een eigen risico van ¤ 250,00
Stomme doorrijders
IKEA-meuk. krijg je dat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
Leuk ! Iedereen dezelfde soort stoelen
Lekker dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:18 schreef just me het volgende:
Nou de schade aan mijn auto is ongeveer ¤ 700,00 als het heel goed gerepareerd gaat worden, ik ga nu voor de goedkopere versie. Bijwerken en zorgen dat het niet gaat roesten, kost 30 minuten arbeidsloon.
Ja ik kan naar het Waarborgfonds maar heb dan nog een eigen risico van ¤ 250,00
Stomme doorrijders
Nee, want de mijne zijn geen Ikea, die van Dees ook niet en toch is het ongeveer dezelfde constructie... Maar ja hoeveel variaties kun je maken met een eetkamerstoel ...quote:
Dusquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sanders Meubelstad-meuk. krijg je dat.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hem al ergens anders voor gebruikt
Zag het iddquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem al ergens anders voor gebruikt
Sorry, ik vind dat zo'n mooi topic en deze was te mooi om te laten lopenquote:
Geen probleem Dees... Ik had geen zin in Frans...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dat zo'n mooi topic en deze was te mooi om te laten lopen
Misschien toch eens kringloop snuffelen ... TH heeft er ook zn vintage keukenkastje gevonden..quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik het geld er voor had, dan was hier alles retro en vintage. Nu doe ik het met veel IKEA dat in de stijl past, heb de Gidea-eettafel met bijbehorend kastje van een heleboel jaar geleden.
Ik snap niet zo goed wat Frans hiermee te maken heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen probleem Dees... Ik had geen zin in Frans...
ik kom zowat wekelijks in meerdere kringloopwinkels, nog nooit een passend meubelstuk gevonden. Vorige week bijna een jaren 60 kaptafel met 2 nachtkastjes gekocht, maar ik wil eigenlijk een houtkleurige en deze was wit, dus na lang twijfelen toch maar laten staan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien toch eens kringloop snuffelen ... TH heeft er ook zn vintage keukenkastje gevonden..
Ok ... Wist ik toch nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom zowat wekelijks in meerdere kringloopwinkels, nog nooit een passend meubelstuk gevonden. Vorige week bijna een jaren 60 kaptafel met 2 nachtkastjes gekocht, maar ik wil eigenlijk een houtkleurige en deze was wit, dus na lang twijfelen toch maar laten staan.
Die is gaaf, de blauwe versie lijkt me ook mooi.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:
In de gang en in mijn slaapkamer heb ik dit behang, in de logeerkamer de turquoise versie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:59 schreef Kingstown het volgende:
Jaaaaaaaaa! Het is weer zover! Ons maandelijks feestje!![]()
MEN / Post-id 149.000.000 is bijna aan de beurt
hoe dan?quote:hover met je muis boven de link van de datum/tijd van je post om te zien in de statusbalk hoe ver we zijn of klik erop en zie de link in de adresbalk.
Chufi is de expert, dus die gaat ons dat haarfijn uitleggen.quote:
Misschien dat het me wel lukt als ik bewust mee doe.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi is de expert, dus die gaat ons dat haarfijn uitleggen.
In jouw geval maakt het niet uit, want je zit er toch 1 naast, zonder dat je bewust meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |