abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148939821
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Let wel op welk standje je doet, want anders heb je straks een penisbreuk en moet je op zoek naar ander werk. :'(
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ijkste-standje.dhtml
Een bakkie koffie doen hadden we het over King...
pi_148939842
quote:
18s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:41 schreef FANN het volgende:

Een bakkie koffie doen hadden we het over King...
Na zijn werk achter het CS ja.
pi_148939851
Ik heb nog nooit van een penisbreuk gehoord trouwens, lijkt me vrij pijnlijk :X
pi_148939878
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Na zijn werk achter het CS ja.
ah.... ja daar bemoei ik me dan niet mee, als ie zijn handjes maar wast voordat hij
binnenkomt :+
pi_148939919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
Ik ook niet, maar HLN is dan ook een krant die je met een hele grote zak zout moet nemen.
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:45:13 #181
370431 drakin
vurig typje
pi_148939928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
Zit ook geen bot in, dus volgens mij klopt het woord dan ook niet helemaal. Ze stoppen het ook niet in het gips om de breuk te verhelpen toch?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_148939966
quote:
12s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar HLN is dan ook een krant die je met een hele grote zak zout moet nemen.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef drakin het volgende:

[..]

Zit ook geen bot in, dus volgens mij klopt het woord dan ook niet helemaal. Ze stoppen het ook niet in het gips om de breuk te verhelpen toch?
Ja, precies, zet ik ook te denken, het is toch meer spieren, misschien bedoelen ze spierpijn? :')
pi_148940071
Ahh... weet ik eindelijk na zoveel jaar waar ik mee te maken heb :+

quote:
De menselijke penis bestaat uit drie zwellichamen: twee aan weerszijden bovenin (de corpora cavernosa - enkelvoud: corpus cavernosum), en één aan de onderzijde van de penis (het corpus spongiosum). Deze derde is groter dan de eerste twee en kegelvormig. Hij vormt aan de voorzijde van de penis de zeer gevoelige eikel (glans penis). Tussen de eikel en het corpus van de penis bevindt zich een groef, het collum glandis. Aan de basis van de eikel zijn er kliertjes die talg produceren, de glandulae praeputiales. De eikel wordt beschermd door de voorhuid (preputium): een losse huidflap die naar achteren kan schuiven en daarbij de eikel vrijlegt. Om verschillende culturele, religieuze en medische redenen wordt de voorhuid soms gedeeltelijk of geheel verwijderd; dit wordt besnijdenis of circumcisie genoemd. De eikel wordt met de voorhuid verbonden door het toompje (frenulum). Dit is meestal de meest gevoelige plek van de penis.
Geen spier en geen bot dus ...
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:49:29 #184
370431 drakin
vurig typje
pi_148940079
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef FANN het volgende:

[..]

[..]

Ja, precies, zet ik ook te denken, het is toch meer spieren, misschien bedoelen ze spierpijn? :')
google helpt

http://nl.medipedia.be/erectiele-disfunctie/news_penisbreuk

Het is dus eerder een soort zweepslag lijkt me aangezien het ook blauw wordt. Alleen met het verschil dat een operatie wel handig is om latere erectieproblemen te voorkomen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_148940087
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef drakin het volgende:
Ze stoppen het ook niet in het gips om de breuk te verhelpen toch?
Je brengt me op een idee. Ik zal eens aan mijn HA vragen of ze mijn penis in het gips wil doen.
pi_148940119
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef drakin het volgende:

[..]

google helpt

http://nl.medipedia.be/erectiele-disfunctie/news_penisbreuk

Het is dus eerder een soort zweepslag lijkt me aangezien het ook blauw wordt. Alleen met het verschil dat een operatie wel handig is om latere erectieproblemen te voorkomen.
Ik was al meteen aan het googelen geslagen :D ik ben nu ook een stuk wijzer meteen

ja... een soort whiplash zeg maar :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:50:55 #187
370431 drakin
vurig typje
pi_148940122
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je brengt me op een idee. Ik zal eens aan mijn HA vragen of ze mijn penis in het gips wil doen.
Heb je een penisbreuk dan?
Freaks like me drink tea
pi_148940177
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:50 schreef drakin het volgende:

[..]

Heb je een penisbreuk dan?
wél een leuk ander woord voor scheiding...

dus niet

Ik ben gescheiden....

maar

Ik heb een penisbreuk

voor de vrouw dan om te zeggen, die man zit nog aan die penis vast natuurlijk :+
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:52:50 #189
370431 drakin
vurig typje
pi_148940178
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
Ahh... weet ik eindelijk na zoveel jaar waar ik mee te maken heb :+

[..]

Geen spier en geen bot dus ...
Ach mannen weten meestal ook niet zoveel over de vagina.
Freaks like me drink tea
pi_148940196
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef drakin het volgende:

[..]

Ach mannen weten meestal ook niet zoveel over de vagina.
is ook weer zo...
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:53:41 #191
370431 drakin
vurig typje
pi_148940206
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef FANN het volgende:

[..]

wél een leuk ander woord voor scheiding...

dus niet

Ik ben gescheiden....

maar

Ik heb een penisbreuk

voor de vrouw dan om te zeggen, die man zit nog aan die penis vast natuurlijk :+
Das alleen voor pubers, die zien hun vriendjes nog enkel als lustobject.
Freaks like me drink tea
pi_148940237
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:53 schreef drakin het volgende:

[..]

Das alleen voor pubers, die zien hun vriendjes nog enkel als lustobject.
Nou, ik denk niet dat dat alleen bij pubers zo is... bij meisjes misschien bedoel je?
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:55:25 #193
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148940246
Al met al heb ik besloten om af te zien van die job achter het CS
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_148940267
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:55 schreef chufi het volgende:
Ak met al heb ik besloten om af te zien van die job achter het CS
Jammer. Ik denk dat je ons dagelijks had kunnen verblijden met hele leuke- en interessante verhalen over je werk.
pi_148940358
Treehut kan het beste naar Singapore gaan verhuizen. Hoeft hij wrs weinig peuken meer op te ruimen van zijn buren.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)3-duizend-euro.dhtml
pi_148940455
quote:
3s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:59 schreef Kingstown het volgende:
Treehut kan het beste naar Singapore gaan verhuizen. Hoeft hij wrs weinig peuken meer op te ruimen van zijn buren.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)3-duizend-euro.dhtml
Dat moet een asbak vol zijn geweest denk ik, dat was al verboden toen mijn broer daar
woonde en dat is best lang geleden, ook kaugom kreeg je een boete voor als je dat op
straat uitspuugde fzo, ik geloof zelf voor gewoon spugen op straat.
pi_148940490
quote:
9s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jammer. Ik denk dat je ons dagelijks had kunnen verblijden met hele leuke- en interessante verhalen over je werk.
Jij deed toch vroeger iets met hoeren? Met de taxi brengen ofzoiets?
Dus dan zal jij nog wel een paar verhalen hebben, maar die zijn misschien niet zo geschikt
voor publicatie :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:06:26 #198
370431 drakin
vurig typje
pi_148940542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:55 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou, ik denk niet dat dat alleen bij pubers zo is... bij meisjes misschien bedoel je?
Ja alleen vrouwen noemen dat natuurlijk zo, als mannen dat zeggen bij uit elkaar gaan is er iets verkeerd gegaan. Misschien is pubers niet het juiste woord, onvolwassen gedrag staat beter.
Freaks like me drink tea
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:08:52 #199
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148940632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:02 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat moet een asbak vol zijn geweest denk ik, dat was al verboden toen mijn broer daar
woonde en dat is best lang geleden, ook kaugom kreeg je een boete voor als je dat op
straat uitspuugde fzo, ik geloof zelf voor gewoon spugen op straat.
Dat is idd al decennia zo erg... Maar daarentegen flikkeren ze daar alles in de zee.... Las in een verslag van de zeilers van de Volvo Ocean race dat ze nog nooit zoveel afval hebben zien drijven daar in de Straat van Malakka..

quote:
January 20
January 20, 2015
Bouwe Bekking
OBR, Team Brunel
Go to team website
As written in a previous report, I was feeling really sad about the amount of rubbish off the Indian coast, but now that we are sailing well in the Malacca Strait I unfortunately have to report that the Indian rubbish record has been broken by this "famous" Strait.
There is just trash floating everywhere. It’s like sailing in a big soup of Styrofoam, plastic bags, bottles, condoms (yes, also plenty of these) and other things. Now I can imagine all the other things we can't see, like human feces, and the million of bacteria. The water maker is doing its job, making fresh-tasting water, but what about the bacteria? I am actually seriously thinking about not drinking until we sail past Singapore and come again in the open ocean. For sure I won’t be washing up in the salt water for this period of time. Why take the risk?
That's why it’s great that there are environmental projects like the Rozalia project, trying to fight this pollution and make the public aware of this problem. They are "fishing" garbage on the sea and collecting rubbish from the beaches. It is still a relative small project, but this kind of initiatives doesn’t survive without public support, so please help them. Or if you have the will power, start something up in your own country, even when if it’s just helping cleaning up a small river, as most rivers end up in the ocean.
Politicians always make a lot of promises, but in the end we know what the outcome is, isn't it why we call it politics? So let us all put our shoulders under this growing worldwide issue.
A simple start can be: you see thrash on the street, pick it up and throw it in a trash bin.
Bouwe Bekking
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_148940638
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:06 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja alleen vrouwen noemen dat natuurlijk zo, als mannen dat zeggen bij uit elkaar gaan is er iets verkeerd gegaan. Misschien is pubers niet het juiste woord, onvolwassen gedrag staat beter.
Ik snap je niet helemaal hoor :@

Als je je man/vriend of vrouw/vriendin na járen nog steeds als sexobject ziet bedoel je?

Nah, heb ik niet veel last van, ik hou héél veel van hem en ik zou hem niet willen missen,
nooit niet bedoel ik, maar een sexobject, neh.......... :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')