Een bakkie koffie doen hadden we het over King...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Let wel op welk standje je doet, want anders heb je straks een penisbreuk en moet je op zoek naar ander werk.![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ijkste-standje.dhtml
Na zijn werk achter het CS ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
Een bakkie koffie doen hadden we het over King...
ah.... ja daar bemoei ik me dan niet mee, als ie zijn handjes maar wast voordat hijquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na zijn werk achter het CS ja.
Ik ook niet, maar HLN is dan ook een krant die je met een hele grote zak zout moet nemen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog nooit van een penisbreuk gehoord trouwens, lijkt me vrij pijnlijk
Zit ook geen bot in, dus volgens mij klopt het woord dan ook niet helemaal. Ze stoppen het ook niet in het gips om de breuk te verhelpen toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog nooit van een penisbreuk gehoord trouwens, lijkt me vrij pijnlijk
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar HLN is dan ook een krant die je met een hele grote zak zout moet nemen.
Ja, precies, zet ik ook te denken, het is toch meer spieren, misschien bedoelen ze spierpijn?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit ook geen bot in, dus volgens mij klopt het woord dan ook niet helemaal. Ze stoppen het ook niet in het gips om de breuk te verhelpen toch?
Geen spier en geen bot dus ...quote:De menselijke penis bestaat uit drie zwellichamen: twee aan weerszijden bovenin (de corpora cavernosa - enkelvoud: corpus cavernosum), en één aan de onderzijde van de penis (het corpus spongiosum). Deze derde is groter dan de eerste twee en kegelvormig. Hij vormt aan de voorzijde van de penis de zeer gevoelige eikel (glans penis). Tussen de eikel en het corpus van de penis bevindt zich een groef, het collum glandis. Aan de basis van de eikel zijn er kliertjes die talg produceren, de glandulae praeputiales. De eikel wordt beschermd door de voorhuid (preputium): een losse huidflap die naar achteren kan schuiven en daarbij de eikel vrijlegt. Om verschillende culturele, religieuze en medische redenen wordt de voorhuid soms gedeeltelijk of geheel verwijderd; dit wordt besnijdenis of circumcisie genoemd. De eikel wordt met de voorhuid verbonden door het toompje (frenulum). Dit is meestal de meest gevoelige plek van de penis.
google helptquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja, precies, zet ik ook te denken, het is toch meer spieren, misschien bedoelen ze spierpijn?
Je brengt me op een idee. Ik zal eens aan mijn HA vragen of ze mijn penis in het gips wil doen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef drakin het volgende:
Ze stoppen het ook niet in het gips om de breuk te verhelpen toch?
Ik was al meteen aan het googelen geslagenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef drakin het volgende:
[..]
google helpt
http://nl.medipedia.be/erectiele-disfunctie/news_penisbreuk
Het is dus eerder een soort zweepslag lijkt me aangezien het ook blauw wordt. Alleen met het verschil dat een operatie wel handig is om latere erectieproblemen te voorkomen.
Heb je een penisbreuk dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Ik zal eens aan mijn HA vragen of ze mijn penis in het gips wil doen.
wél een leuk ander woord voor scheiding...quote:
Ach mannen weten meestal ook niet zoveel over de vagina.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
Ahh... weet ik eindelijk na zoveel jaar waar ik mee te maken heb
[..]
Geen spier en geen bot dus ...
is ook weer zo...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach mannen weten meestal ook niet zoveel over de vagina.
Das alleen voor pubers, die zien hun vriendjes nog enkel als lustobject.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
wél een leuk ander woord voor scheiding...
dus niet
Ik ben gescheiden....
maar
Ik heb een penisbreuk
voor de vrouw dan om te zeggen, die man zit nog aan die penis vast natuurlijk
Nou, ik denk niet dat dat alleen bij pubers zo is... bij meisjes misschien bedoel je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Das alleen voor pubers, die zien hun vriendjes nog enkel als lustobject.
Jammer. Ik denk dat je ons dagelijks had kunnen verblijden met hele leuke- en interessante verhalen over je werk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:55 schreef chufi het volgende:
Ak met al heb ik besloten om af te zien van die job achter het CS
Dat moet een asbak vol zijn geweest denk ik, dat was al verboden toen mijn broer daarquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:59 schreef Kingstown het volgende:
Treehut kan het beste naar Singapore gaan verhuizen. Hoeft hij wrs weinig peuken meer op te ruimen van zijn buren.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)3-duizend-euro.dhtml
Jij deed toch vroeger iets met hoeren? Met de taxi brengen ofzoiets?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk dat je ons dagelijks had kunnen verblijden met hele leuke- en interessante verhalen over je werk.
Ja alleen vrouwen noemen dat natuurlijk zo, als mannen dat zeggen bij uit elkaar gaan is er iets verkeerd gegaan. Misschien is pubers niet het juiste woord, onvolwassen gedrag staat beter.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat dat alleen bij pubers zo is... bij meisjes misschien bedoel je?
Dat is idd al decennia zo erg... Maar daarentegen flikkeren ze daar alles in de zee.... Las in een verslag van de zeilers van de Volvo Ocean race dat ze nog nooit zoveel afval hebben zien drijven daar in de Straat van Malakka..quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moet een asbak vol zijn geweest denk ik, dat was al verboden toen mijn broer daar
woonde en dat is best lang geleden, ook kaugom kreeg je een boete voor als je dat op
straat uitspuugde fzo, ik geloof zelf voor gewoon spugen op straat.
quote:January 20
January 20, 2015
Bouwe Bekking
OBR, Team Brunel
Go to team website
As written in a previous report, I was feeling really sad about the amount of rubbish off the Indian coast, but now that we are sailing well in the Malacca Strait I unfortunately have to report that the Indian rubbish record has been broken by this "famous" Strait.
There is just trash floating everywhere. It’s like sailing in a big soup of Styrofoam, plastic bags, bottles, condoms (yes, also plenty of these) and other things. Now I can imagine all the other things we can't see, like human feces, and the million of bacteria. The water maker is doing its job, making fresh-tasting water, but what about the bacteria? I am actually seriously thinking about not drinking until we sail past Singapore and come again in the open ocean. For sure I won’t be washing up in the salt water for this period of time. Why take the risk?
That's why it’s great that there are environmental projects like the Rozalia project, trying to fight this pollution and make the public aware of this problem. They are "fishing" garbage on the sea and collecting rubbish from the beaches. It is still a relative small project, but this kind of initiatives doesn’t survive without public support, so please help them. Or if you have the will power, start something up in your own country, even when if it’s just helping cleaning up a small river, as most rivers end up in the ocean.
Politicians always make a lot of promises, but in the end we know what the outcome is, isn't it why we call it politics? So let us all put our shoulders under this growing worldwide issue.
A simple start can be: you see thrash on the street, pick it up and throw it in a trash bin.
Bouwe Bekking
Ik snap je niet helemaal hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja alleen vrouwen noemen dat natuurlijk zo, als mannen dat zeggen bij uit elkaar gaan is er iets verkeerd gegaan. Misschien is pubers niet het juiste woord, onvolwassen gedrag staat beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |