bronquote:Mannen hoeven niet te gaan zitten tijdens het plassen. Een Duitse rechtbank heeft donderdag het recht om te blijven staan tijdens het urineren bevestigd.
Dat gebeurde in een zaak die was aangespannen door een huisbaas, die drieduizend euro van een borgsom wilde inhouden omdat een huurder met zijn urine een marmeren vloer zou hebben beschadigd.
De discussie over staand of zittend plassen is een serieuze kwestie in Duitsland. Op sommige toiletten geeft een rood verkeersbord aan dat mannen niet mogen blijven staan. Tegenstanders van zittend plassen hebben er een speciale term voor bedacht, het ietwat minachtende 'Sitzpinkler'.
De rechter in Düsseldorf zei donderdag dat mannen die blijven staan "erop kunnen rekenen dat ze af en toe ruzie krijgen met huisgenoten, vooral met vrouwen'', maar niet aansprakelijk zijn voor bijkomende schade. "Hoewel steeds meer mannen hierop afgericht zijn, is staand plassen nog altijd veelvoorkomend."
Overigens zijn deskundigen het erover eens dat zittend plassen beter is, omdat de bekkenbodemspier dan meer kan ontspannen en de blaas dan beter geleegd wordt.
quote:
Wat de fuckquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
Ik heb sowieso geen zin om, mocht je onverhoopt toch uitschieten, met van die zeikhanden te lopenDaarnaast zouden degene na mij hier thuis het ook niet echt op prijs stellen deze vertoning te moeten aanschouwen.
Uitschieten en over je handen heen pissen? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
Ik heb sowieso geen zin om, mocht je onverhoopt toch uitschieten, met van die zeikhanden te lopenDaarnaast zouden degene na mij hier thuis het ook niet echt op prijs stellen deze vertoning te moeten aanschouwen.
Ik overdrijf toch ook, man man man. Maar, ik ga wel zitten ja. Tussentijds effe je telefoon checken, wat meer te controleren dan.quote:
Hahahaha, hoe iedereen gelijk reageertquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:40 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Uitschieten en over je handen heen pissen? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Staand natuurlijk, daarvoor zijn we man.
Was je ook je handen na toiletbezoek? Of even desinfecterende handgel?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:33 schreef Mylene het volgende:
Op sommige toiletten geeft een rood verkeersbord aan dat mannen niet mogen blijven staan.
Handen wassen doe je voor het plassen, anders wordt je piemel viesquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Was je ook je handen na toiletbezoek? Of even desinfecterende handgel?
M'n handen was ik wel ja, wel zo hygiënisch toch, of wordt dat hier weer als raar ervaren?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Was je ook je handen na toiletbezoek? Of even desinfecterende handgel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |