Kantoor? Ik had het beeld van een buitenmens voor me bij jou.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:05 schreef sigme het volgende:
Oh ja, posten. Nou, ik ben op kantoor hoor.
Dat klopt, maar ik betaal m'n buitenactiviteiten door wat op een kantoorstoel achter een pc te hangen. Maar nu moet ik even taart gaan eten, moment.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kantoor? Ik had het beeld van een buitenmens voor me bij jou.
Op de 1 of andere manier past kantoor daar niet echt bij.
Die kantoorstoel staat in Drenthe en niet in Spanje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:14 schreef sigme het volgende:
Dat klopt, maar ik betaal m'n buitenactiviteiten door wat op een kantoorstoel achter een pc te hangen. Maar nu moet ik even taart gaan eten, moment.
Nou, de kantoorstoel staat in het noorden van Nederland. Ik heb best een forse woonwerkverkeerafstand.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die kantoorstoel staat in Drenthe en niet in Spanje?
Overigens taart om kwart over 10 's ochtends.Ik krijg al buikpijn als ik er aan denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door chufi op 22-01-2015 11:36:06 ]
Je geheugen gaat er niet op vooruit Fannquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij die buurt is Noord een paradijswaar is dat ook weer Chuf? Oost toch?
ah West danquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je geheugen gaat er niet op vooruit Fann
Ken je de nieuwe politie serie Noord-Zuid? Die is grotendeels bij jou om de hoek opgenomen ....quote:
Wel eens van gehoord, maar nooit gezien...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je de nieuwe politie serie Noord-Zuid? Die is grotendeels bij jou om de hoek opgenomen ....
Zo gaat dat meestal met filmopnames.... Die zijn nooit echtquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, maar nooit gezien...
Er zijn hier weleens filmopnames geweest weet ik, dan kreeg je een week van te voren een
brief in de bus, mocht je op sommige plekken 1 of 2 dagen niet parkeren, ik denk dat het
ook wel eens voor die serie is geweest, ook een keer voor een film, maar ik weet niet meer
voor welke, toen werd het hele plein omgetoverd tot ""koninginnendag'' en dat was natuurlijk
niet op koninginnendag zelf, dat was nep voor de film...
gohquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo gaat dat meestal met filmopnames.... Die zijn nooit echt
Op mijn 40-ste gestopt met (professioneel) werken. 5 jaar later als gepland, maar je kunt niet alles hebben in het leven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef sigme het volgende:
Nou, de kantoorstoel staat in het noorden van Nederland. Ik heb best een forse woonwerkverkeerafstand.
Wat voor werk doe jij?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:14 schreef Kingstown het volgende:
Lol.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-lang-niet-zag.dhtml
quote:Dat hun kinderen genetische afwijkingen zouden kunnen hebben, daar maakt ze zich geen zorgen over. "Dat komt pas voor na generaties van inteelt, zoals bij koningshuizen", maakt ze zich sterk.
quote:
Seks tussen moeder en zoon wordt dus niet altijd als misbruik gezien, maar tussen vader en dochter wel.quote:Seks tussen vader en dochter wordt nog altijd als misbruik gezien, hoewel het niet verschilt van andere vormen van GSA", stelde Barbara Gonyo in 2003 in The Guardian.
Ja, dat is zeker krom, klopt ook niks van dan als dat zo is...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Seks tussen moeder en zoon wordt dus niet altijd als misbruik gezien, maar tussen vader en dochter wel.
Beetje krom is het allemaal wel.
jezus... nog effequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:27 schreef chufi het volgende:
Dit zal ook wel bij mij in de buurt zijn geweest
http://www.nu.nl/economie(...)ftdrugsverkoper.html
Kijk maar uit Chuf, straks moet jij ook achter het CSquote:Bij navraag bij de uitkeringsinstantie had de lezer te horen gekregen dat de verkoop van softdrugs "tenslotte gedoogd" wordt. "Krijg ik nu binnenkort een functie als raamprostituee aangeboden?" aldus de ontstemde briefschrijver.
Kom ik regelmatig naar de overkant om ff een bakkie bij je te doenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:32 schreef FANN het volgende:
Kijk maar uit Chuf, straks moet jij ook achter het CS
Ja, kan je effe bijkomen van de druktequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom ik regelmatig naar de overkant om ff een bakkie bij je te doen
Let wel op welk standje je doet, want anders heb je straks een penisbreuk en moet je op zoek naar ander werk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:34 schreef chufi het volgende:
Kom ik regelmatig naar de overkant om ff een bakkie bij je te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |