Dit bericht is echt om te kotsen. ''goddelijke dinnetje''quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha word sowieso geil als ik pikzuigen hoor. Moet ik gelijk denken aan dat goddelijke dinnetje(lol) van me die dan mijn scrotum masseert terwijl ze hard spugend mijn piemel in der strot duwt.

''van me''
 ''van me''   opscheppen over chick
 opscheppen over chick  

Ja daar ja kki nog aan toe zegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sumo op Leidse? Was dan via Vondelpark gegaan in plaats van loodrechte kk stuk.
 Hij zegt ''is niet zo ver''. Ik kijk na ruim 20 min lopen ofzo op google maps, ik zeg jij vuile hond, het is nog 15 min lopen volgens dit ding man
 Hij zegt ''is niet zo ver''. Ik kijk na ruim 20 min lopen ofzo op google maps, ik zeg jij vuile hond, het is nog 15 min lopen volgens dit ding man  En toen kwamen we eindelijk bij Sumo, was die kki zaak vol
 En toen kwamen we eindelijk bij Sumo, was die kki zaak vol 

hahaha.. zij moest ook een keer kotsenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit bericht is echt om te kotsen. ''goddelijke dinnetje''
''van me''
opscheppen over chick

beetje vies ditquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha word sowieso geil als ik pikzuigen hoor. Moet ik gelijk denken aan dat goddelijke dinnetje(lol) van me die dan mijn scrotum masseert terwijl ze hard spugend mijn piemel in der strot duwt.

nee vind piemels vies. niks persoonlijks verder ;squote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hee bb. valt mee man, geef je er een keer aan over.

Ik vind dat eeuwige opschepperige gedoe over iedereens chick hier altijd zo'n gigantische afknapperquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaha.. zij moest ook een keer kotsen

En ik mag haar toch mooi vinden?
 En vaak zijn het ook nog middelmatige chicks. Maar nee nee, op FOK! kan iedereens chick pijpen als een zuigkoningin en ziet ze eruit als een 9,84/10. Laat me niet lachen man
 En vaak zijn het ook nog middelmatige chicks. Maar nee nee, op FOK! kan iedereens chick pijpen als een zuigkoningin en ziet ze eruit als een 9,84/10. Laat me niet lachen man  Merendeel van de chicks weet niet eens hoe ze fatsoenlijk zonder tanden moeten likken.
 Merendeel van de chicks weet niet eens hoe ze fatsoenlijk zonder tanden moeten likken.

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja daar ja kki nog aan toe zegHij zegt ''is niet zo ver''. Ik kijk na ruim 20 min lopen ofzo op google maps, ik zeg jij vuile hond, het is nog 15 min lopen volgens dit ding man
En toen kwamen we eindelijk bij Sumo, was die kki zaak vol
Toen gingen we afdruipen naar de Burger King. Helemaal woest dat ik daar zo'n schijt eind voor gewandeld had. 1 mini patatje genomen en gingen we reserveren om 9 uur bij Sumo. Uiteindelijk in die coffeeshop gezeten joint roken, Sumo besteld en meegenomen en met de tram naar huis gegaan

.
. .
.

Hahaha echt ergquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's ook echt gewoon precies hoe ik die shit zou brengen, zou oplossen en de tijd zou doden.
 En toen ook nog roti meegenomen bij de toko onderweg terug, één groot vreetfestijn uiteindelijk want wat hadden we een honger man
 En toen ook nog roti meegenomen bij de toko onderweg terug, één groot vreetfestijn uiteindelijk want wat hadden we een honger man 

Wtf, roti met sushiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha echt ergEn toen ook nog roti meegenomen bij de toko onderweg terug, één groot vreetfestijn uiteindelijk want wat hadden we een honger man
Die coffeeshop is ook echt wack trouwens, ze hebben daarnaast dan zo'n zaak gebouwd waar je kan chillen en koffie kan leuten en cocktails bij je jointje. Vet leuk idee wel. Maar kanonnen wat staat die muziek daar hard man, snappen het principe niet van rustig een jonko willen smoken ofzo
Haha ja maar BK was eerste die we zagen vanaf Sumo
 _!
_!  ) kon je nog alcohol bestellen met je jonko
) kon je nog alcohol bestellen met je jonko  .
.

Zag jou hier ook tussen staan ja hahahah lolquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:15 schreef remi1986 het volgende:
bass moet je niet horen, die moet je voelen
Nee ik at geen sushi, ik at chicken teriyaki en gefrituurde garnalen. En de roti uiteindelijk ook niet van genomen want raakte volquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, roti met sushi_!
Welke shoppa? Toen ik pas begon met smoken (rond 2007 alweer) kon je nog alcohol bestellen met je jonko
.

ja en door dit soort filmpjes ontstaat er een compleet verkeerd beeldquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag jou hier ook tussen staan ja hahahah lol

Bulldog, ook al jaren niet meer geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag jou hier ook tussen staan ja hahahah lol
[..]
Nee ik at geen sushi, ik at chicken teriyaki en gefrituurde garnalen. En de roti uiteindelijk ook niet van genomen want raakte vol
The Bulldog. Maar dan heb je dus rechts die gewone normale shop waar je kan blowen, maar daarnaast heb je zo'n grote tent waar je dus allemaal tafeltjes enz hebt, vet gezellig. Daar mag je dus ook blowen. Maar daar stond dus die muziek zo knetterhard, sloeg echt nergens op
En ja, daar heb je dus ook qua dranken echt alles volgens mij.
 . VIP tafels boven zijn wel baas
. VIP tafels boven zijn wel baas  .
.  

.
.

Neuh, ben vroeger wel eens naar hardcorefeestjes geweest (quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja en door dit soort filmpjes ontstaat er een compleet verkeerd beeld

) en dit beeld klopt wel aardig met de realiteit

denk dat wij niet zoveel verschillen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
De tering man, doet me denken aan de tijden, +/- 20, bijna elke fucking avond op/rond het Leidseplein te vinden.
Ik word oud.

'89 beste bouwjaarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
denk dat wij niet zoveel verschillen?
 .
.

Leidse is gezellig, man. En het is maar net wat je er zelf mee doet. Die vrienden van ons zijn 30 of 30+ en nog meerdere keren per week in de stad te vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
De tering man, doet me denken aan de tijden, +/- 20, bijna elke fucking avond op/rond het Leidseplein te vinden.
Ik word oud.

Ik zou dit bij houses niet proberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hee bb. valt mee man, geef je er een keer aan over.

ja dus echt niet. Het is tegenwoordig zo commercieel geworden. De gabbers zijn mss 10-15% van het aantal bezoekers.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh, ben vroeger wel eens naar hardcorefeestjes geweest (

Hoogstwaarschijnlijk denk je dat je het zelf wel kan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:13 schreef VeerEli het volgende:
Laat me niet lachen manMerendeel van de chicks weet niet eens hoe ze fatsoenlijk zonder tanden moeten likken.

Dude alsjeblieft zegquote:

Klopt ja hahahaahahahahahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk denk je dat je het zelf wel kan.

Mooi, dan kan ik nog ff meequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leidse is gezellig, man. En het is maar net wat je er zelf mee doet. Die vrienden van ons zijn 30 of 30+ en nog meerdere keren per week in de stad te vinden
Je bent gewoon een saaie droplul
 .
. . Een goede malt whisky, vergezeld met een Cubaanse sigaar, luisteren naar de beste chansons of symphoniën
. Een goede malt whisky, vergezeld met een Cubaanse sigaar, luisteren naar de beste chansons of symphoniën  . Daarna afsluitend een wandeling in het hakunabos
. Daarna afsluitend een wandeling in het hakunabos  . Dit is wie ik ben en wie ik wil zijn
. Dit is wie ik ben en wie ik wil zijn  .
. .
.

Denk dat jij er wel goed in zou zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk denk je dat je het zelf wel kan.

Mwah, die gast is zo zuur, volgens mij brandt dat aan je eikel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk dat jij er wel goed in zou zijn.

Mag niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mwah, die gast is zo zuur, volgens mij brandt dat aan je eikel.

Hahahaha ik ging hardop vanaf ''luisteren naar de beste chansons'' en daarna stuk vanaf ''hakunabos''quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik nog ff mee.
Helemaal niet, ik zie gewoon door dat simpele brood en spelen heen, ik wil genieten van de geneugtes des levens. Een goede malt whisky, vergezeld met een Cubaanse sigaar, luisteren naar de beste chansons of symphoniën
. Daarna afsluitend een wandeling in het hakunabos
. Dit is wie ik ben en wie ik wil zijn
.
Hardop om mezelf, kk.

Nee sorry geen zin in. Maar die chicks zijn grotendeels juist fucking ugly manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kijk gewoon ff eerste minuut dan ... die lasers..lichtshow, toch gruwelijk
 Of de meest afgrijselijke stylo. Allemaal imo, he.
 Of de meest afgrijselijke stylo. Allemaal imo, he.

dit ging right in mah feelsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee sorry geen zin in. Maar die chicks zijn grotendeels juist fucking ugly manOf de meest afgrijselijke stylo. Allemaal imo, he.

ja en imo niet, dus doeiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee sorry geen zin in. Maar die chicks zijn grotendeels juist fucking ugly manOf de meest afgrijselijke stylo. Allemaal imo, he.

Wooooow sorry hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan ''grotendeels''?

die doen niet zo ongelooflijk moeilijk, zoals jij nu loopt te doen, daar kots ik letterlijk opquote:

Oh sorry wist niet dat je boos zou worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die doen niet zo ongelooflijk moeilijk, zoals jij nu loopt te doen, daar kots ik letterlijk op

is hier een white knight benodigd?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat je een naamgenoot bent.

Mooie naam hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat je een naamgenoot bent.

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan ''grotendeels''?

ja soms moet je ff streng zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh sorry wist niet dat je boos zou worden.

Geilquote:

Kijk uit hoor, nu vindt remi dat je moeilijk doet. Andere mening is echt fucking weird natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Mooie naam he
Je hebt wel gelijk trouwens, een beetje. De kleding die er gedragen wordt is afzichtelijk

niet mee eensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, nu vindt remi dat je moeilijk doet. Andere mening is echt fucking weird natuurlijk

Mijn goeie genade. Ik. wil. nu. een. fucking. eendje.quote:

Heavyyyy ook. Zelfs als ze groot zijn, zijn ze nog vet lief.

Die poten zijn wel engquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn goeie genade. Ik. wil. nu. een. fucking. eendje.
Cuteness overload man
[ afbeelding ]
 .
.

Oh shit damnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, nu vindt remi dat je moeilijk doet. Andere mening is echt fucking weird natuurlijk

ook geschikt voor een photobombquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Cuteness overload man
[ afbeelding ]

Dat is een gans jongen, uilskuikenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook geschikt voor een photobomb
[ afbeelding ]
 .
.

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja nu ben je te laat. Die zorg had ik gisteren nodig
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die doen niet zo ongelooflijk moeilijk, zoals jij nu loopt te doen, daar kots ik letterlijk op

Hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is een gans jongen, uilskuiken.

je bent zelf een gansquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is een gans jongen, uilskuiken.

Haha too bad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:47 schreef Salatrel het volgende:
Oh w8 ik dacht was een reply van veer

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Cuteness overload man
[ afbeelding ]

Was toeval.quote:

Ik ben net keihard afgewezen door Remiquote:

Ik studeer volgend jaar ook aan leiden uniquote:

Weet je ook een shoe dat voeltquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben net keihard afgewezen door Remi

Wat een mooie tekening duckiequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik studeer volgend jaar ook aan leiden uni

kan geen afwijzingen meer aan van jou.quote:
welke fac?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik studeer volgend jaar ook aan leiden uni

quote:

Wees blijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben net keihard afgewezen door Remi

ik wijs je nooit afquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan geen afwijzingen meer aan van jou.

Jaquote:

mijne 5:05quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
De wekker gaat om 5.45
Inb4 sala met: dan zit de werkdag er al op

Ouwe zakquote:

Waarom?quote:

Ik weet niet of dat altijd een goede combi isquote:

morgen vrijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
De wekker gaat om 5.45
Inb4 sala met: dan zit de werkdag er al op
 lekker uitslapen
 lekker uitslapen

Als ik lekker geslapen heb is daar niks mis meequote:

Nou poeh inderdaad zeg sjeetje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:00 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb nu vrij maar ik heb geen bier.
Erg vervelend.

Vanaf woensdag is het weekendquote:

Da's zo met iedere tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik lekker geslapen heb is daar niks mis mee

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat altijd een goede combi is
 gaat niets worden met ons he
 gaat niets worden met ons he  

De ijstijdquote:

Hahahah goed zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze ga ik bewaren om op al jouw nietszeggende struggles te kunnen reageren.

Met ons niet, tussen ons ook nietquote:

Er spat een soort frustratie van dit soort reacties af, ik kan de vinger er alleen niet zo goed op leggen hoe dat komt.quote:

Ik heb ratjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met ons niet, tussen ons ook niet
 is dat geen pluspunt dan?
 is dat geen pluspunt dan?

Nou iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik maar lekker geslapen heb.

zit er dik in inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er spat een soort frustratie van dit soort reacties af, ik kan de vinger er alleen niet zo goed op leggen hoe dat komt.

Uhhhhhh tamme?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb ratjesis dat geen pluspunt dan?

hahahah okquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er spat een soort frustratie van dit soort reacties af, ik kan de vinger er alleen niet zo goed op leggen hoe dat komt.

Omdat zoals de waard is, vertrouwt hij z'n gasten. Maar goed. Ja ben echt super gefrustreerd joh wow haha ben je nu weer even blij?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]

Ratjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb ratjesis dat geen pluspunt dan?

Den haagquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan geen afwijzingen meer aan van jou.
[..]
welke fac?

Hahahahah komt deze nono ook weer even bij hoorquote:
 Verrassend spul zijn jullie toch, mooi dit.
 Verrassend spul zijn jullie toch, mooi dit.

Misschien herken je het bij jezelf.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik associeer geforceerde blijheid altijd met frustratie en opgekropte woede. Heel apart.

Was maar een grapje hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahah komt deze nono ook weer even bij hoorVerrassend spul zijn jullie toch, mooi dit.

jij?quote:

Volgens mij associeer jij alles en iedereen met frustratie en opgekropte woede. Projectie noemen ze dat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik associeer geforceerde blijheid altijd met frustratie en opgekropte woede. Heel apart.

Nonoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahah komt deze nono ook weer even bij hoorVerrassend spul zijn jullie toch, mooi dit.
 . Da's wel een goede omschrijving ja, wat een nerd is dat.
. Da's wel een goede omschrijving ja, wat een nerd is dat.

mfw standaardquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu weet ik geen standaard liefdes zinnetjes meer

Hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nono. Da's wel een goede omschrijving ja, wat een nerd is dat.

Damn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij associeer jij alles en iedereen met frustratie en opgekropte woede. Projectie noemen ze dat.

Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nono. Da's wel een goede omschrijving ja, wat een nerd is dat.

Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
Misschien herken je het bij jezelf.

Ik hoop niet dat jij altijd zo'n pleasertje bent. Loopt zelden goed af met zulke meiden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef VeerEli het volgende:
Omdat zoals de waard is, vertrouwt hij z'n gasten. Maar goed. Ja ben echt super gefrustreerd joh wow haha ben je nu weer even blij?

Picsquote:

Heb ze al sinds ik 13 ben, altijdquote:
 toeni k naar school ging nog
 toeni k naar school ging nog  eeuwen geleden, woonde er eentje in mijn jas
 eeuwen geleden, woonde er eentje in mijn jas  

Een beetje inception dit hoor, Veer. Ik kan ook het woord ironisch gebruiken maar dat dekt in dit geval de lading niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:05 schreef VeerEli het volgende:
Volgens mij associeer jij alles en iedereen met frustratie en opgekropte woede. Projectie noemen ze dat.

Haha oké.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.
[..]
Ik hoop niet dat jij altijd zo'n pleasertje bent. Loopt zelden goed af met zulke meiden.

Nu al de 7e keer dat je die quote citeert, maar heb 'm gewoon gecopy/pasted uit een comment elders.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.
 ?
?

Ik had ze vroeg ook altijd, een stuk of 3/4 had ik. Vond het m'n liefste knaagdieren die ik ooit gehad heb. Zo lief als ze in je mouw gaan liggenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heb ze al sinds ik 13 ben, altijdtoeni k naar school ging nog
eeuwen geleden, woonde er eentje in mijn jas
 Wil ze later ook zeker weer een x hebben.
 Wil ze later ook zeker weer een x hebben.

Deze is customized en niet de originelequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha die heb ik gemist damn man
 .
.

Lions do not them concern of about sheeps.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nu al de 7e keer dat je die quote citeert, maar heb 'm gewoon gecopy/pasted uit een comment elders.
Dus ik weet niet wat je precies wilt bereiken elke keer?

Vond jouw foto in combinatie met je posts ook vrij ironisch. Volgens mij dekt dat in dát geval wel aardig de lading.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een beetje inception dit hoor, Veer. Ik kan ook het woord ironisch gebruiken maar dat dekt in dit geval de lading niet helemaal.

Wat jij wil, nono.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lions do not them concern of about sheeps.

Dat zie ik ook wel, balzak.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze is customized en niet de originele.

Heb je nou echt niet door dat er grammaticaal echt geen harrel van klopt?quote:

Wanneer dekt iemand jouw lading, loslopende speklap dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een beetje inception dit hoor, Veer. Ik kan ook het woord ironisch gebruiken maar dat dekt in dit geval de lading niet helemaal.

Het echoot hier.quote:

Waarom? Is toch d'r goed recht?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb zo'n blije kerk tiepje van mijn middelbare school op Facebook, nu deelt ze weer een of andere petitie van een aantal van die andere EO-jongerendaggangsters die willen dat seks kopen verboden wordt vanwege die docu van Jojanneke.
Gekrulde tenen.

Die foto van twee jaar terug, wat een Sherlock die dWc.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond jouw foto in combinatie met je posts ook vrij ironisch. Volgens mij dekt dat in dát geval wel aardig de lading.

Ach ja, volgende stap is anti-abortus propagandaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb zo'n blije kerk tiepje van mijn middelbare school op Facebook, nu deelt ze weer een of andere petitie van een aantal van die andere EO-jongerendaggangsters die willen dat seks kopen verboden wordt vanwege die docu van Jojanneke.
Gekrulde tenen.

Je bent er niet beter op geworden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die foto van twee jaar terug, wat een Sherlock die dWc.

HAHAHA ohja, alweer vergetenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond jouw foto in combinatie met je posts ook vrij ironisch.

.
.

succesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het dubben over de betekenis van mfw

Foto's van mij van twee jaar terug, daar zie ik er echt nog precies zo uit als nu, hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die foto van twee jaar terug, wat een Sherlock die dWc.
 Behalve dat m'n haar 10 cm korter was wellicht. Maar echt, jij doet net alsof 2 jaar heullllll lang geleden is ofzo
 Behalve dat m'n haar 10 cm korter was wellicht. Maar echt, jij doet net alsof 2 jaar heullllll lang geleden is ofzo  Doe normaal joh
 Doe normaal joh  

my foetus whenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het dubben over de betekenis van mfw

Dat heeft het strafbaar stellen van moord ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is haar goed recht. Het heeft alleen iets van vrijheidsbeperking in zich.

Hij heeft ook echt serieus meer dan 5 keer gezegd dat die foto's van 2 jaar terug zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Foto's van mij van twee jaar terug, daar zie ik er echt nog precies zo uit als nu, hoorBehalve dat m'n haar 10 cm korter was wellicht. Maar echt, jij doet net alsof 2 jaar heullllll lang geleden is ofzo
Doe normaal joh
 .
. 
  Nono #2, deze.
 Nono #2, deze.

Maar echtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt serieus meer dan 5 keer gezegd dat die foto's van 2 jaar terug zijn.
1. Hij schaamt zich er dus overduidelijk voor
2. Alsof iemand idd compléét verandert na 2 jaar
Nono #2, deze.

Ik mis Panzer en CY wel in de SC trouwens. Was leuk man toenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja Panzer (s/o), maar da's uniek.

Ja echt, nu zitten we opgescheept met die halve tammen. Shit man, zelfs JB/Ado waren interessanter (srs).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik mis Panzer en CY wel in de SC trouwens. Was leuk man toen

Die zijn al verboden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De ChristenUnie wil pooiers verbieden
Zullen dan gelijk drugsbaronnen en dictators verbieden ?

Hmmm ja misschien wel ja. Wel even een twijfelgeval hoor, dit. Want dat was ook dramaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt, nu zitten we opgescheept met die halve tammen. Shit man, zelfs JB/Ado waren interessanter (srs).

Elke dag zeggen dat het vroeger leuker was is wel helemaal hét hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt, nu zitten we opgescheept met die halve tammen. Shit man, zelfs JB/Ado waren interessanter (srs).

Ik vond jou gisteren leukerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Elke dag zeggen dat het vroeger leuker was is wel helemaal hét hier.

Zeker wel, sterker nog, liever Braddie dan deze gasten (dead fucking srs).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmmm ja misschien wel ja. Wel even een twijfelgeval hoor, dit. Want dat was ook drama

Sowieso, ik kom hier al sinds 2000, en echt dat is het liedje sinds het begin...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Elke dag zeggen dat het vroeger leuker was is wel helemaal hét hier.

Ja dat snap ik, maar zeg dan dat je de regelgeving aan gaat passenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die zijn al verboden.
Gaat om het strafbaar stellen.

Ja dat sowieso. Waar is Braddie? Altijd stuk om die gastquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker wel, sterker nog, liever Braddie dan deze gasten (dead fucking srs).

Toen was je gewoon even oud als ik nu benquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sowieso, ik kom hier al sinds 2000, en echt dat is het liedje sinds het begin...
 _______!
_______!

Regelgeving? Dit is een daadkrachtig kabinet. Meer regelen met minder regels!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar zeg dan dat je de regelgeving aan gaat passen

Ik weet zeker dat als je destijds hier mee postte je het met ons eens was geweest. Toen ging ik echt wel tig keer stuk om de SC in 10 min tijd ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sowieso, ik kom hier al sinds 2000, en echt dat is het liedje sinds het begin...

Ja klopt, en ik ben blijven hangen, so?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen was je gewoon even oud als ik nu ben_______!

Alleen zal het strafbaar stellen van hoerenloperij de sekswerkers niet helpen hun positie te verbeteren. Het is een naive manier van bestrijding van zulk onrecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:12 schreef voederbietel het volgende:
Dat heeft het strafbaar stellen van moord ook.

my foetus whenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan, nu weet ik nog niets

Ik irriteerde me mateloos aan 'm en snapte niet hoe iemand zo kk raar kon zijn, maar dat heb ik met deze douchelords nog erger. Kan je nagaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Waar is Braddie? Altijd stuk om die gast

Dit is niet mijn eerste account hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je destijds hier mee postte je het met ons eens was geweest. Toen ging ik echt wel tig keer stuk om de SC in 10 min tijd ofzo

CU.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De ChristenUnie wil pooiers verbieden
Zullen dan gelijk drugsbaronnen en dictators verbieden ?

Prijskartels voor hoeren dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen zal het strafbaar stellen van hoerenloperij de sekswerkers niet helpen hun positie te verbeteren. Het is een naive manier van bestrijding van zulk onrecht.

Ik noem een FOK!pensioen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik ben blijven hangen, so?

Hm wetgevingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Regelgeving? Dit is een daadkrachtig kabinet. Meer regelen met minder regels!

my face whenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan, nu weet ik nog niets

Klopt, ik ergerde me ook dood. Maar los van dat ging ik ook vaak stuk en waren zijn topics gewoon vet vermakelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik irriteerde me mateloos aan 'm en snapte niet hoe iemand zo kk raar kon zijn, maar dat heb ik met deze douchelords nog erger. Kan je nagaan.
 Ook om de reacties erin
 Ook om de reacties erin  

DM me nu even je oude account dan waarin je hier mee posttequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste account he

Oke wisequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef wise het volgende:
[..]
CU.
Vieze honden
Kerk is ook een pooier. Beetje mensen geld aftroggelen voor hoer maria

Ik bedoel dat het kabinet wel vaker hele simpele dingen heel erg sexy presenteert. Goede PR afdeling denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm wetgeving
Ik moet naar bed, denk ik

Diabeethovenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ik ergerde me ook dood. Maar los van dat ging ik ook vaak stuk en waren zijn topics gewoon vet vermakelijkOok om de reacties erin
 . Forever classic <3.
. Forever classic <3.

Dit is mijn oudste account waar ik nog toegang toe hebquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je destijds hier mee postte je het met ons eens was geweest. Toen ging ik echt wel tig keer stuk om de SC in 10 min tijd ofzo

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wise
Laten we de kerk verbieden dan

Oh zegt me ook niks, verdorie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
Dit is mijn oudste account waar ik nog toegang toe heb
gr gr slaapzak

Lamonquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DM me nu even je oude account dan waarin je hier mee postte

Ze moeten iets ...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het kabinet wel vaker hele simpele dingen heel erg sexy presenteert. Goede PR afdeling denk ik.

Zo jong en nu al verbitterd en met nostalgie terugkijken op een periode van nog geen 1,5 jaar terug. Jouw mond moet wel zo strak getuit zijn als een aangespannen anus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef VeerEli het volgende:
Klopt, ik ergerde me ook dood. Maar los van dat ging ik ook vaak stuk en waren zijn topics gewoon vet vermakelijkOok om de reacties erin

Leuk hoor. Slaap_Zak is, in tegenstelling tot die kerel in je fobo, zo kaal als een biljartbal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
Dit is mijn oudste account waar ik nog toegang toe heb
gr gr slaapzak

geen dubsquote:

Nee dat denk ik nietquote:

Je bent wel ineens heel stil over je pics..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jong en nu al verbitterd en met nostalgie terugkijken op een periode van nog geen 1,5 jaar terug. Jouw mond moet wel zo strak getuit zijn als een aangespannen anus.
 .
.

Welkom in de politiekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je niet veel te zeggen hebt, moet je veel praten.

Hahaha awhh gossie toch.. Het zit je allemaal wel écht heel erg dwars he? Kus op je boos.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jong en nu al verbitterd en met nostalgie terugkijken op een periode van nog geen 1,5 jaar terug. Jouw mond moet wel zo strak getuit zijn als een aangespannen anus.

11 jaar doet veel met een mensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuk hoor. Slaap_Zak is, in tegenstelling tot die kerel in je fobo, zo kaal als een biljartbal.

ohja, die spraak in gedichtsvorm ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet
Eerder miver dan

Vroeger had ik nog een levenquote:

en nu niet¿quote:

hahahaquote:
 en die TheDeadGuy is ok een kloon van een kloon
 en die TheDeadGuy is ok een kloon van een kloon  geeft niets... maar ik kots een beetje op dat "vroeger was alles beter" kneuzen.... hou toch op
 geeft niets... maar ik kots een beetje op dat "vroeger was alles beter" kneuzen.... hou toch op 

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je bent wel ineens heel stil over je pics...

Haha vroeger was alles ook beter. Ook in real life.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahahaen die TheDeadGuy is ok een kloon van een kloon
geeft niets... maar ik kots een beetje op dat "vroeger was alles beter" kneuzen.... hou toch op
Als je er nu niets van maakt en maar blijft zeiken over vroeger, ben je een zuurdere ouwe lul dan ik

Sprak ja en dan lekker strak zijn van de drugsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef wise het volgende:
[..]
ohja, die spraak in gedichtsvorm ofzo

je lijkt op een metalautistquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit is zo laag he, wat zil je nu zeggen?
Ik zag er zo uit ja...

quote:
Nee, nu zit ik op FOK!.quote:

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
Doe is normaal. Foto's posten van mensen.

Fobo is toch gewoon openbaar en kon je eventueel terugvinden elders op FOK! waren toch de regels?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
Doe is normaal. Foto's posten van mensen.

Ach kom op zeg, ik heb een neus waar ik ontzettend van baal. Is ook al tig keer benoemd hier en alle grapjes erover ondersteboven getrokken. Kon om sommigen alsnog echt hardop stuk gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik heb een huidziekte die mijn leven sloopt, lachen he
 Niet zo in zelfmedelijden gaan zitten, siert niemand.
 Niet zo in zelfmedelijden gaan zitten, siert niemand.

Jij bent zo zielig dat ik niet eens zin heb om in te gaan op jequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is die verrotte sinaasappelhuid nog wel het minste van al je zorgen. Is je vriendin blind?

quote:
 gheghe
 gheghe

wil jij het alsjeblieft niet over zielig hebben? Dankjewelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent zo zielig dat ik niet eens zin heb om in te gaan op je
ga je ruger p90 halen sukkeltje

Een P90 Ruger zou die massaslachting van je er nog beter uit doen zien, idd. De tering.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent zo zielig dat ik niet eens zin heb om in te gaan op je
ga je ruger p90 halen sukkeltje

quote:

Niet helemaal. Als iemand er voor kiest zijn foto's weg te halen staat het nog steeds ergens op FOK!.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fobo is toch gewoon openbaar en kon je eventueel terugvinden elders op FOK! waren toch de regels?

Een beetje man laat na al die uitspraken even een foto van zichzelf zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Papa, wat is dat eigenlijk"?
- Ja, kweenie, vroeger noemden ze me aardbei

Nette moustachequote:

Nee mijn vrienden noemen me Moon, naar de maan jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme nog an toe man

. Zulke figuren hebben we het dus over

.

Alle 2?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden noemen me Moon, naar de maan ja

afkorting voor moongool, extra O krijg je van mij gratisquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden noemen me Moon, naar de maan ja

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH GOEIE MANquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
afkorting voor moongool, extra O krijg je van mij gratis

Dat je boos bent dat je met zo'n fantastisch hbo diploma nog steeds fulltime vakken staat te vullen snap ik wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
afkorting voor moongool, extra O krijg je van mij gratis

.
.

Moet je je dan maar eerder bedenken. Ik heb een paar jaar geleden ook wel eens een foto geplaatst hier waar ik achteraf spijt van hadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet helemaal. Als iemand er voor kiest zijn foto's weg te halen staat het nog steeds ergens op FOK!.
 Shit happens.
 Shit happens.

Maar dit is die toffe shit waar je het over hebt? cool manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet je je dan maar eerder bedenken. Ik heb een paar jaar geleden ook wel eens een foto geplaatst hier waar ik achteraf spijt van hadShit happens.

Vind je dit te grof dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar dit is die toffe shit waar je het over hebt? cool man

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je dit te grof dan?
Vond het wel passen bij je huid

Hahaha toe eens johquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar dit is die toffe shit waar je het over hebt? cool man

Was jij dat dan?quote:

Ekte hipster.quote:

Doe eens een foto van jezelf anders? wel lachen he, anders zien we je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je dit te grof dan?
Vond het wel passen bij je huid

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |