Toen was je gewoon even oud als ik nu benquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sowieso, ik kom hier al sinds 2000, en echt dat is het liedje sinds het begin...
 _______!
_______!

Regelgeving? Dit is een daadkrachtig kabinet. Meer regelen met minder regels!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar zeg dan dat je de regelgeving aan gaat passen

Ik weet zeker dat als je destijds hier mee postte je het met ons eens was geweest. Toen ging ik echt wel tig keer stuk om de SC in 10 min tijd ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sowieso, ik kom hier al sinds 2000, en echt dat is het liedje sinds het begin...

Ja klopt, en ik ben blijven hangen, so?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen was je gewoon even oud als ik nu ben_______!

Alleen zal het strafbaar stellen van hoerenloperij de sekswerkers niet helpen hun positie te verbeteren. Het is een naive manier van bestrijding van zulk onrecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:12 schreef voederbietel het volgende:
Dat heeft het strafbaar stellen van moord ook.

my foetus whenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan, nu weet ik nog niets

Ik irriteerde me mateloos aan 'm en snapte niet hoe iemand zo kk raar kon zijn, maar dat heb ik met deze douchelords nog erger. Kan je nagaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Waar is Braddie? Altijd stuk om die gast

Dit is niet mijn eerste account hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je destijds hier mee postte je het met ons eens was geweest. Toen ging ik echt wel tig keer stuk om de SC in 10 min tijd ofzo

CU.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De ChristenUnie wil pooiers verbieden
Zullen dan gelijk drugsbaronnen en dictators verbieden ?

Prijskartels voor hoeren dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen zal het strafbaar stellen van hoerenloperij de sekswerkers niet helpen hun positie te verbeteren. Het is een naive manier van bestrijding van zulk onrecht.

Ik noem een FOK!pensioen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik ben blijven hangen, so?

Hm wetgevingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Regelgeving? Dit is een daadkrachtig kabinet. Meer regelen met minder regels!

my face whenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan, nu weet ik nog niets

Klopt, ik ergerde me ook dood. Maar los van dat ging ik ook vaak stuk en waren zijn topics gewoon vet vermakelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik irriteerde me mateloos aan 'm en snapte niet hoe iemand zo kk raar kon zijn, maar dat heb ik met deze douchelords nog erger. Kan je nagaan.
 Ook om de reacties erin
 Ook om de reacties erin  

DM me nu even je oude account dan waarin je hier mee posttequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste account he

Oke wisequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef wise het volgende:
[..]
CU.
Vieze honden
Kerk is ook een pooier. Beetje mensen geld aftroggelen voor hoer maria

Ik bedoel dat het kabinet wel vaker hele simpele dingen heel erg sexy presenteert. Goede PR afdeling denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm wetgeving
Ik moet naar bed, denk ik

Diabeethovenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ik ergerde me ook dood. Maar los van dat ging ik ook vaak stuk en waren zijn topics gewoon vet vermakelijkOok om de reacties erin
 . Forever classic <3.
. Forever classic <3.

Dit is mijn oudste account waar ik nog toegang toe hebquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je destijds hier mee postte je het met ons eens was geweest. Toen ging ik echt wel tig keer stuk om de SC in 10 min tijd ofzo

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wise
Laten we de kerk verbieden dan

Oh zegt me ook niks, verdorie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
Dit is mijn oudste account waar ik nog toegang toe heb
gr gr slaapzak

Lamonquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DM me nu even je oude account dan waarin je hier mee postte

Ze moeten iets ...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het kabinet wel vaker hele simpele dingen heel erg sexy presenteert. Goede PR afdeling denk ik.

Zo jong en nu al verbitterd en met nostalgie terugkijken op een periode van nog geen 1,5 jaar terug. Jouw mond moet wel zo strak getuit zijn als een aangespannen anus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef VeerEli het volgende:
Klopt, ik ergerde me ook dood. Maar los van dat ging ik ook vaak stuk en waren zijn topics gewoon vet vermakelijkOok om de reacties erin

Leuk hoor. Slaap_Zak is, in tegenstelling tot die kerel in je fobo, zo kaal als een biljartbal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
Dit is mijn oudste account waar ik nog toegang toe heb
gr gr slaapzak

geen dubsquote:

Nee dat denk ik nietquote:

Je bent wel ineens heel stil over je pics..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jong en nu al verbitterd en met nostalgie terugkijken op een periode van nog geen 1,5 jaar terug. Jouw mond moet wel zo strak getuit zijn als een aangespannen anus.
 .
.

Welkom in de politiekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je niet veel te zeggen hebt, moet je veel praten.

Hahaha awhh gossie toch.. Het zit je allemaal wel écht heel erg dwars he? Kus op je boos.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jong en nu al verbitterd en met nostalgie terugkijken op een periode van nog geen 1,5 jaar terug. Jouw mond moet wel zo strak getuit zijn als een aangespannen anus.

11 jaar doet veel met een mensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuk hoor. Slaap_Zak is, in tegenstelling tot die kerel in je fobo, zo kaal als een biljartbal.

ohja, die spraak in gedichtsvorm ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet
Eerder miver dan

Vroeger had ik nog een levenquote:

en nu niet¿quote:

hahahaquote:
 en die TheDeadGuy is ok een kloon van een kloon
 en die TheDeadGuy is ok een kloon van een kloon  geeft niets... maar ik kots een beetje op dat "vroeger was alles beter" kneuzen.... hou toch op
 geeft niets... maar ik kots een beetje op dat "vroeger was alles beter" kneuzen.... hou toch op 

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je bent wel ineens heel stil over je pics...

Haha vroeger was alles ook beter. Ook in real life.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahahaen die TheDeadGuy is ok een kloon van een kloon
geeft niets... maar ik kots een beetje op dat "vroeger was alles beter" kneuzen.... hou toch op
Als je er nu niets van maakt en maar blijft zeiken over vroeger, ben je een zuurdere ouwe lul dan ik

Sprak ja en dan lekker strak zijn van de drugsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef wise het volgende:
[..]
ohja, die spraak in gedichtsvorm ofzo

je lijkt op een metalautistquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit is zo laag he, wat zil je nu zeggen?
Ik zag er zo uit ja...

quote:
Nee, nu zit ik op FOK!.quote:

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
Doe is normaal. Foto's posten van mensen.

Fobo is toch gewoon openbaar en kon je eventueel terugvinden elders op FOK! waren toch de regels?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
Doe is normaal. Foto's posten van mensen.

Ach kom op zeg, ik heb een neus waar ik ontzettend van baal. Is ook al tig keer benoemd hier en alle grapjes erover ondersteboven getrokken. Kon om sommigen alsnog echt hardop stuk gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik heb een huidziekte die mijn leven sloopt, lachen he
 Niet zo in zelfmedelijden gaan zitten, siert niemand.
 Niet zo in zelfmedelijden gaan zitten, siert niemand.

Jij bent zo zielig dat ik niet eens zin heb om in te gaan op jequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is die verrotte sinaasappelhuid nog wel het minste van al je zorgen. Is je vriendin blind?

quote:
 gheghe
 gheghe

wil jij het alsjeblieft niet over zielig hebben? Dankjewelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent zo zielig dat ik niet eens zin heb om in te gaan op je
ga je ruger p90 halen sukkeltje

Een P90 Ruger zou die massaslachting van je er nog beter uit doen zien, idd. De tering.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent zo zielig dat ik niet eens zin heb om in te gaan op je
ga je ruger p90 halen sukkeltje

quote:

Niet helemaal. Als iemand er voor kiest zijn foto's weg te halen staat het nog steeds ergens op FOK!.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fobo is toch gewoon openbaar en kon je eventueel terugvinden elders op FOK! waren toch de regels?

Een beetje man laat na al die uitspraken even een foto van zichzelf zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Papa, wat is dat eigenlijk"?
- Ja, kweenie, vroeger noemden ze me aardbei

Nette moustachequote:

Nee mijn vrienden noemen me Moon, naar de maan jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme nog an toe man

. Zulke figuren hebben we het dus over

.

Alle 2?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden noemen me Moon, naar de maan ja

afkorting voor moongool, extra O krijg je van mij gratisquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden noemen me Moon, naar de maan ja

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH GOEIE MANquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
afkorting voor moongool, extra O krijg je van mij gratis

Dat je boos bent dat je met zo'n fantastisch hbo diploma nog steeds fulltime vakken staat te vullen snap ik wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
afkorting voor moongool, extra O krijg je van mij gratis

.
.

Moet je je dan maar eerder bedenken. Ik heb een paar jaar geleden ook wel eens een foto geplaatst hier waar ik achteraf spijt van hadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet helemaal. Als iemand er voor kiest zijn foto's weg te halen staat het nog steeds ergens op FOK!.
 Shit happens.
 Shit happens.

Maar dit is die toffe shit waar je het over hebt? cool manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet je je dan maar eerder bedenken. Ik heb een paar jaar geleden ook wel eens een foto geplaatst hier waar ik achteraf spijt van hadShit happens.

Vind je dit te grof dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar dit is die toffe shit waar je het over hebt? cool man

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je dit te grof dan?
Vond het wel passen bij je huid

Hahaha toe eens johquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar dit is die toffe shit waar je het over hebt? cool man

Was jij dat dan?quote:

Ekte hipster.quote:

Doe eens een foto van jezelf anders? wel lachen he, anders zien we je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je dit te grof dan?
Vond het wel passen bij je huid

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |