Toen was je gewoon even oud als ik nu benquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sowieso, ik kom hier al sinds 2000, en echt dat is het liedje sinds het begin...
Regelgeving? Dit is een daadkrachtig kabinet. Meer regelen met minder regels!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar zeg dan dat je de regelgeving aan gaat passen
Ik weet zeker dat als je destijds hier mee postte je het met ons eens was geweest. Toen ging ik echt wel tig keer stuk om de SC in 10 min tijd ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sowieso, ik kom hier al sinds 2000, en echt dat is het liedje sinds het begin...
Ja klopt, en ik ben blijven hangen, so?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen was je gewoon even oud als ik nu ben_______!
Alleen zal het strafbaar stellen van hoerenloperij de sekswerkers niet helpen hun positie te verbeteren. Het is een naive manier van bestrijding van zulk onrecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:12 schreef voederbietel het volgende:
Dat heeft het strafbaar stellen van moord ook.
my foetus whenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan, nu weet ik nog niets
Ik irriteerde me mateloos aan 'm en snapte niet hoe iemand zo kk raar kon zijn, maar dat heb ik met deze douchelords nog erger. Kan je nagaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Waar is Braddie? Altijd stuk om die gast![]()
Dit is niet mijn eerste account hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je destijds hier mee postte je het met ons eens was geweest. Toen ging ik echt wel tig keer stuk om de SC in 10 min tijd ofzo
CU.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De ChristenUnie wil pooiers verbieden
Zullen dan gelijk drugsbaronnen en dictators verbieden ?
Prijskartels voor hoeren dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen zal het strafbaar stellen van hoerenloperij de sekswerkers niet helpen hun positie te verbeteren. Het is een naive manier van bestrijding van zulk onrecht.
Ik noem een FOK!pensioen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik ben blijven hangen, so?
Hm wetgevingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Regelgeving? Dit is een daadkrachtig kabinet. Meer regelen met minder regels!
my face whenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan, nu weet ik nog niets
Klopt, ik ergerde me ook dood. Maar los van dat ging ik ook vaak stuk en waren zijn topics gewoon vet vermakelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik irriteerde me mateloos aan 'm en snapte niet hoe iemand zo kk raar kon zijn, maar dat heb ik met deze douchelords nog erger. Kan je nagaan.
DM me nu even je oude account dan waarin je hier mee posttequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste account he
Oke wisequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef wise het volgende:
[..]
CU.
Vieze honden
Kerk is ook een pooier. Beetje mensen geld aftroggelen voor hoer maria
Ik bedoel dat het kabinet wel vaker hele simpele dingen heel erg sexy presenteert. Goede PR afdeling denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm wetgeving
Ik moet naar bed, denk ik
Diabeethovenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ik ergerde me ook dood. Maar los van dat ging ik ook vaak stuk en waren zijn topics gewoon vet vermakelijkOok om de reacties erin
Dit is mijn oudste account waar ik nog toegang toe hebquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je destijds hier mee postte je het met ons eens was geweest. Toen ging ik echt wel tig keer stuk om de SC in 10 min tijd ofzo
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wise![]()
Laten we de kerk verbieden dan
Oh zegt me ook niks, verdorie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
Dit is mijn oudste account waar ik nog toegang toe heb
gr gr slaapzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |