my foetus whenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het dubben over de betekenis van mfw
Dat heeft het strafbaar stellen van moord ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is haar goed recht. Het heeft alleen iets van vrijheidsbeperking in zich.
Hij heeft ook echt serieus meer dan 5 keer gezegd dat die foto's van 2 jaar terug zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Foto's van mij van twee jaar terug, daar zie ik er echt nog precies zo uit als nu, hoorBehalve dat m'n haar 10 cm korter was wellicht. Maar echt, jij doet net alsof 2 jaar heullllll lang geleden is ofzo
Doe normaal joh
Maar echtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt serieus meer dan 5 keer gezegd dat die foto's van 2 jaar terug zijn.
1. Hij schaamt zich er dus overduidelijk voor
2. Alsof iemand idd compléét verandert na 2 jaar![]()
Nono #2, deze.
Ik mis Panzer en CY wel in de SC trouwens. Was leuk man toenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja Panzer (s/o), maar da's uniek.
Ja echt, nu zitten we opgescheept met die halve tammen. Shit man, zelfs JB/Ado waren interessanter (srs).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik mis Panzer en CY wel in de SC trouwens. Was leuk man toen
Die zijn al verboden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De ChristenUnie wil pooiers verbieden
Zullen dan gelijk drugsbaronnen en dictators verbieden ?
Hmmm ja misschien wel ja. Wel even een twijfelgeval hoor, dit. Want dat was ook dramaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt, nu zitten we opgescheept met die halve tammen. Shit man, zelfs JB/Ado waren interessanter (srs).
Elke dag zeggen dat het vroeger leuker was is wel helemaal hét hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt, nu zitten we opgescheept met die halve tammen. Shit man, zelfs JB/Ado waren interessanter (srs).
Ik vond jou gisteren leukerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Elke dag zeggen dat het vroeger leuker was is wel helemaal hét hier.
Zeker wel, sterker nog, liever Braddie dan deze gasten (dead fucking srs).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmmm ja misschien wel ja. Wel even een twijfelgeval hoor, dit. Want dat was ook drama
Sowieso, ik kom hier al sinds 2000, en echt dat is het liedje sinds het begin...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Elke dag zeggen dat het vroeger leuker was is wel helemaal hét hier.
Ja dat snap ik, maar zeg dan dat je de regelgeving aan gaat passenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die zijn al verboden.
Gaat om het strafbaar stellen.
Ja dat sowieso. Waar is Braddie? Altijd stuk om die gastquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeker wel, sterker nog, liever Braddie dan deze gasten (dead fucking srs).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |