quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je bent wel ineens heel stil over je pics...
Haha vroeger was alles ook beter. Ook in real life.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahahaen die TheDeadGuy is ok een kloon van een kloon
geeft niets... maar ik kots een beetje op dat "vroeger was alles beter" kneuzen.... hou toch op
Als je er nu niets van maakt en maar blijft zeiken over vroeger, ben je een zuurdere ouwe lul dan ik
Sprak ja en dan lekker strak zijn van de drugsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef wise het volgende:
[..]
ohja, die spraak in gedichtsvorm ofzo
je lijkt op een metalautistquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit is zo laag he, wat zil je nu zeggen?
Ik zag er zo uit ja...
quote:
Nee, nu zit ik op FOK!.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
Doe is normaal. Foto's posten van mensen.
Fobo is toch gewoon openbaar en kon je eventueel terugvinden elders op FOK! waren toch de regels?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
Doe is normaal. Foto's posten van mensen.
Ach kom op zeg, ik heb een neus waar ik ontzettend van baal. Is ook al tig keer benoemd hier en alle grapjes erover ondersteboven getrokken. Kon om sommigen alsnog echt hardop stuk gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik heb een huidziekte die mijn leven sloopt, lachen he
Jij bent zo zielig dat ik niet eens zin heb om in te gaan op jequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is die verrotte sinaasappelhuid nog wel het minste van al je zorgen. Is je vriendin blind?
quote:
wil jij het alsjeblieft niet over zielig hebben? Dankjewelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent zo zielig dat ik niet eens zin heb om in te gaan op je
ga je ruger p90 halen sukkeltje
Een P90 Ruger zou die massaslachting van je er nog beter uit doen zien, idd. De tering.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent zo zielig dat ik niet eens zin heb om in te gaan op je
ga je ruger p90 halen sukkeltje
quote:
Niet helemaal. Als iemand er voor kiest zijn foto's weg te halen staat het nog steeds ergens op FOK!.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fobo is toch gewoon openbaar en kon je eventueel terugvinden elders op FOK! waren toch de regels?
Een beetje man laat na al die uitspraken even een foto van zichzelf zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Papa, wat is dat eigenlijk"?
- Ja, kweenie, vroeger noemden ze me aardbei
Nette moustachequote:
Nee mijn vrienden noemen me Moon, naar de maan jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Papa, wat is dat eigenlijk"?
- Ja, kweenie, vroeger noemden ze me aardbei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |