Lamonquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DM me nu even je oude account dan waarin je hier mee postte![]()
Ze moeten iets ...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het kabinet wel vaker hele simpele dingen heel erg sexy presenteert. Goede PR afdeling denk ik.
Zo jong en nu al verbitterd en met nostalgie terugkijken op een periode van nog geen 1,5 jaar terug. Jouw mond moet wel zo strak getuit zijn als een aangespannen anus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:19 schreef VeerEli het volgende:
Klopt, ik ergerde me ook dood. Maar los van dat ging ik ook vaak stuk en waren zijn topics gewoon vet vermakelijkOok om de reacties erin
Leuk hoor. Slaap_Zak is, in tegenstelling tot die kerel in je fobo, zo kaal als een biljartbal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:20 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
Dit is mijn oudste account waar ik nog toegang toe heb
gr gr slaapzak
geen dubsquote:
Nee dat denk ik nietquote:
Je bent wel ineens heel stil over je pics..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jong en nu al verbitterd en met nostalgie terugkijken op een periode van nog geen 1,5 jaar terug. Jouw mond moet wel zo strak getuit zijn als een aangespannen anus.
Welkom in de politiekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je niet veel te zeggen hebt, moet je veel praten.
Hahaha awhh gossie toch.. Het zit je allemaal wel écht heel erg dwars he? Kus op je boos.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jong en nu al verbitterd en met nostalgie terugkijken op een periode van nog geen 1,5 jaar terug. Jouw mond moet wel zo strak getuit zijn als een aangespannen anus.
11 jaar doet veel met een mensquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuk hoor. Slaap_Zak is, in tegenstelling tot die kerel in je fobo, zo kaal als een biljartbal.
ohja, die spraak in gedichtsvorm ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet
Eerder miver dan
Vroeger had ik nog een levenquote:
en nu niet¿quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |