quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme nog an toe man![]()
![]()
. Zulke figuren hebben we het dus over
![]()
![]()
.
Alle 2?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden noemen me Moon, naar de maan ja
afkorting voor moongool, extra O krijg je van mij gratisquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee mijn vrienden noemen me Moon, naar de maan ja
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH GOEIE MANquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
afkorting voor moongool, extra O krijg je van mij gratis
Dat je boos bent dat je met zo'n fantastisch hbo diploma nog steeds fulltime vakken staat te vullen snap ik wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Papa, wat is dat eigenlijk"?
- Ja, kweenie, vroeger noemden ze me aardbei
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
afkorting voor moongool, extra O krijg je van mij gratis
Moet je je dan maar eerder bedenken. Ik heb een paar jaar geleden ook wel eens een foto geplaatst hier waar ik achteraf spijt van hadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet helemaal. Als iemand er voor kiest zijn foto's weg te halen staat het nog steeds ergens op FOK!.
Maar dit is die toffe shit waar je het over hebt? cool manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet je je dan maar eerder bedenken. Ik heb een paar jaar geleden ook wel eens een foto geplaatst hier waar ik achteraf spijt van hadShit happens.
Vind je dit te grof dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar dit is die toffe shit waar je het over hebt? cool man
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je dit te grof dan?
Vond het wel passen bij je huid
Hahaha toe eens johquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar dit is die toffe shit waar je het over hebt? cool man
Was jij dat dan?quote:
Ekte hipster.quote:
Doe eens een foto van jezelf anders? wel lachen he, anders zien we je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je dit te grof dan?
Vond het wel passen bij je huid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |