Heb ze al sinds ik 13 ben, altijdquote:
 toeni k naar school ging nog
 toeni k naar school ging nog  eeuwen geleden, woonde er eentje in mijn jas
 eeuwen geleden, woonde er eentje in mijn jas  

Een beetje inception dit hoor, Veer. Ik kan ook het woord ironisch gebruiken maar dat dekt in dit geval de lading niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:05 schreef VeerEli het volgende:
Volgens mij associeer jij alles en iedereen met frustratie en opgekropte woede. Projectie noemen ze dat.

Haha oké.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.
[..]
Ik hoop niet dat jij altijd zo'n pleasertje bent. Loopt zelden goed af met zulke meiden.

Nu al de 7e keer dat je die quote citeert, maar heb 'm gewoon gecopy/pasted uit een comment elders.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.
 ?
?

Ik had ze vroeg ook altijd, een stuk of 3/4 had ik. Vond het m'n liefste knaagdieren die ik ooit gehad heb. Zo lief als ze in je mouw gaan liggenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heb ze al sinds ik 13 ben, altijdtoeni k naar school ging nog
eeuwen geleden, woonde er eentje in mijn jas
 Wil ze later ook zeker weer een x hebben.
 Wil ze later ook zeker weer een x hebben.

Deze is customized en niet de originelequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha die heb ik gemist damn man
 .
.

Lions do not them concern of about sheeps.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nu al de 7e keer dat je die quote citeert, maar heb 'm gewoon gecopy/pasted uit een comment elders.
Dus ik weet niet wat je precies wilt bereiken elke keer?

Vond jouw foto in combinatie met je posts ook vrij ironisch. Volgens mij dekt dat in dát geval wel aardig de lading.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een beetje inception dit hoor, Veer. Ik kan ook het woord ironisch gebruiken maar dat dekt in dit geval de lading niet helemaal.

Wat jij wil, nono.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lions do not them concern of about sheeps.

Dat zie ik ook wel, balzak.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze is customized en niet de originele.

Heb je nou echt niet door dat er grammaticaal echt geen harrel van klopt?quote:

Wanneer dekt iemand jouw lading, loslopende speklap dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een beetje inception dit hoor, Veer. Ik kan ook het woord ironisch gebruiken maar dat dekt in dit geval de lading niet helemaal.

Het echoot hier.quote:

Waarom? Is toch d'r goed recht?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb zo'n blije kerk tiepje van mijn middelbare school op Facebook, nu deelt ze weer een of andere petitie van een aantal van die andere EO-jongerendaggangsters die willen dat seks kopen verboden wordt vanwege die docu van Jojanneke.
Gekrulde tenen.

Die foto van twee jaar terug, wat een Sherlock die dWc.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond jouw foto in combinatie met je posts ook vrij ironisch. Volgens mij dekt dat in dát geval wel aardig de lading.

Ach ja, volgende stap is anti-abortus propagandaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb zo'n blije kerk tiepje van mijn middelbare school op Facebook, nu deelt ze weer een of andere petitie van een aantal van die andere EO-jongerendaggangsters die willen dat seks kopen verboden wordt vanwege die docu van Jojanneke.
Gekrulde tenen.

Je bent er niet beter op geworden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die foto van twee jaar terug, wat een Sherlock die dWc.

HAHAHA ohja, alweer vergetenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond jouw foto in combinatie met je posts ook vrij ironisch.

.
.

succesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het dubben over de betekenis van mfw

Foto's van mij van twee jaar terug, daar zie ik er echt nog precies zo uit als nu, hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die foto van twee jaar terug, wat een Sherlock die dWc.
 Behalve dat m'n haar 10 cm korter was wellicht. Maar echt, jij doet net alsof 2 jaar heullllll lang geleden is ofzo
 Behalve dat m'n haar 10 cm korter was wellicht. Maar echt, jij doet net alsof 2 jaar heullllll lang geleden is ofzo  Doe normaal joh
 Doe normaal joh  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |