Ik weet niet of dat altijd een goede combi isquote:
morgen vrijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
De wekker gaat om 5.45
Inb4 sala met: dan zit de werkdag er al op
Als ik lekker geslapen heb is daar niks mis meequote:
Nou poeh inderdaad zeg sjeetje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:00 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb nu vrij maar ik heb geen bier.
Erg vervelend.
Vanaf woensdag is het weekendquote:
Da's zo met iedere tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik lekker geslapen heb is daar niks mis mee
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat altijd een goede combi is
De ijstijdquote:
Hahahah goed zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze ga ik bewaren om op al jouw nietszeggende struggles te kunnen reageren.
Met ons niet, tussen ons ook nietquote:
Er spat een soort frustratie van dit soort reacties af, ik kan de vinger er alleen niet zo goed op leggen hoe dat komt.quote:
Ik heb ratjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met ons niet, tussen ons ook niet
Nou iddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik maar lekker geslapen heb.
zit er dik in inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er spat een soort frustratie van dit soort reacties af, ik kan de vinger er alleen niet zo goed op leggen hoe dat komt.
Uhhhhhh tamme?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb ratjesis dat geen pluspunt dan?
hahahah okquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er spat een soort frustratie van dit soort reacties af, ik kan de vinger er alleen niet zo goed op leggen hoe dat komt.
Omdat zoals de waard is, vertrouwt hij z'n gasten. Maar goed. Ja ben echt super gefrustreerd joh wow haha ben je nu weer even blij?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ratjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb ratjesis dat geen pluspunt dan?
Den haagquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan geen afwijzingen meer aan van jou.
[..]
welke fac?
Hahahahah komt deze nono ook weer even bij hoorquote:
Misschien herken je het bij jezelf.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik associeer geforceerde blijheid altijd met frustratie en opgekropte woede. Heel apart.
Was maar een grapje hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahah komt deze nono ook weer even bij hoorVerrassend spul zijn jullie toch, mooi dit.
jij?quote:
Volgens mij associeer jij alles en iedereen met frustratie en opgekropte woede. Projectie noemen ze dat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik associeer geforceerde blijheid altijd met frustratie en opgekropte woede. Heel apart.
Nonoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahah komt deze nono ook weer even bij hoorVerrassend spul zijn jullie toch, mooi dit.
mfw standaardquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu weet ik geen standaard liefdes zinnetjes meer
Hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nono. Da's wel een goede omschrijving ja, wat een nerd is dat.
Damn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij associeer jij alles en iedereen met frustratie en opgekropte woede. Projectie noemen ze dat.
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nono. Da's wel een goede omschrijving ja, wat een nerd is dat.
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
Misschien herken je het bij jezelf.
Ik hoop niet dat jij altijd zo'n pleasertje bent. Loopt zelden goed af met zulke meiden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef VeerEli het volgende:
Omdat zoals de waard is, vertrouwt hij z'n gasten. Maar goed. Ja ben echt super gefrustreerd joh wow haha ben je nu weer even blij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |