Hoogstwaarschijnlijk denk je dat je het zelf wel kan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:13 schreef VeerEli het volgende:
Laat me niet lachen manMerendeel van de chicks weet niet eens hoe ze fatsoenlijk zonder tanden moeten likken.
Dude alsjeblieft zegquote:
Klopt ja hahahaahahahahahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk denk je dat je het zelf wel kan.
Mooi, dan kan ik nog ff meequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leidse is gezellig, man. En het is maar net wat je er zelf mee doet. Die vrienden van ons zijn 30 of 30+ en nog meerdere keren per week in de stad te vinden![]()
Je bent gewoon een saaie droplul
Denk dat jij er wel goed in zou zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk denk je dat je het zelf wel kan.
Mwah, die gast is zo zuur, volgens mij brandt dat aan je eikel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk dat jij er wel goed in zou zijn.
Mag niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mwah, die gast is zo zuur, volgens mij brandt dat aan je eikel.
Hahahaha ik ging hardop vanaf ''luisteren naar de beste chansons'' en daarna stuk vanaf ''hakunabos''quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik nog ff mee.
Helemaal niet, ik zie gewoon door dat simpele brood en spelen heen, ik wil genieten van de geneugtes des levens. Een goede malt whisky, vergezeld met een Cubaanse sigaar, luisteren naar de beste chansons of symphoniėn
. Daarna afsluitend een wandeling in het hakunabos
. Dit is wie ik ben en wie ik wil zijn
.
Hardop om mezelf, kk.
Nee sorry geen zin in. Maar die chicks zijn grotendeels juist fucking ugly manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kijk gewoon ff eerste minuut dan ... die lasers..lichtshow, toch gruwelijk
dit ging right in mah feelsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee sorry geen zin in. Maar die chicks zijn grotendeels juist fucking ugly manOf de meest afgrijselijke stylo. Allemaal imo, he.
ja en imo niet, dus doeiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee sorry geen zin in. Maar die chicks zijn grotendeels juist fucking ugly manOf de meest afgrijselijke stylo. Allemaal imo, he.
Wooooow sorry hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan ''grotendeels''?
die doen niet zo ongelooflijk moeilijk, zoals jij nu loopt te doen, daar kots ik letterlijk opquote:
Oh sorry wist niet dat je boos zou worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die doen niet zo ongelooflijk moeilijk, zoals jij nu loopt te doen, daar kots ik letterlijk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |