Dit bericht is echt om te kotsen. ''goddelijke dinnetje''quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha word sowieso geil als ik pikzuigen hoor. Moet ik gelijk denken aan dat goddelijke dinnetje(lol) van me die dan mijn scrotum masseert terwijl ze hard spugend mijn piemel in der strot duwt.
Ja daar ja kki nog aan toe zegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sumo op Leidse? Was dan via Vondelpark gegaan in plaats van loodrechte kk stuk.
hahaha.. zij moest ook een keer kotsenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit bericht is echt om te kotsen. ''goddelijke dinnetje''![]()
''van me''
opscheppen over chick
![]()
beetje vies ditquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha word sowieso geil als ik pikzuigen hoor. Moet ik gelijk denken aan dat goddelijke dinnetje(lol) van me die dan mijn scrotum masseert terwijl ze hard spugend mijn piemel in der strot duwt.
nee vind piemels vies. niks persoonlijks verder ;squote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hee bb. valt mee man, geef je er een keer aan over.
Ik vind dat eeuwige opschepperige gedoe over iedereens chick hier altijd zo'n gigantische afknapperquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaha.. zij moest ook een keer kotsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik mag haar toch mooi vinden?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja daar ja kki nog aan toe zegHij zegt ''is niet zo ver''. Ik kijk na ruim 20 min lopen ofzo op google maps, ik zeg jij vuile hond, het is nog 15 min lopen volgens dit ding man
En toen kwamen we eindelijk bij Sumo, was die kki zaak vol
Toen gingen we afdruipen naar de Burger King. Helemaal woest dat ik daar zo'n schijt eind voor gewandeld had. 1 mini patatje genomen en gingen we reserveren om 9 uur bij Sumo. Uiteindelijk in die coffeeshop gezeten joint roken, Sumo besteld en meegenomen en met de tram naar huis gegaan
Hahaha echt ergquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's ook echt gewoon precies hoe ik die shit zou brengen, zou oplossen en de tijd zou doden.
Wtf, roti met sushiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha echt ergEn toen ook nog roti meegenomen bij de toko onderweg terug, één groot vreetfestijn uiteindelijk want wat hadden we een honger man
Die coffeeshop is ook echt wack trouwens, ze hebben daarnaast dan zo'n zaak gebouwd waar je kan chillen en koffie kan leuten en cocktails bij je jointje. Vet leuk idee wel. Maar kanonnen wat staat die muziek daar hard man, snappen het principe niet van rustig een jonko willen smoken ofzo
Haha ja maar BK was eerste die we zagen vanaf Sumo![]()
Zag jou hier ook tussen staan ja hahahah lolquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:15 schreef remi1986 het volgende:
bass moet je niet horen, die moet je voelen
Nee ik at geen sushi, ik at chicken teriyaki en gefrituurde garnalen. En de roti uiteindelijk ook niet van genomen want raakte volquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, roti met sushi_!
Welke shoppa? Toen ik pas begon met smoken (rond 2007 alweer) kon je nog alcohol bestellen met je jonko
.
ja en door dit soort filmpjes ontstaat er een compleet verkeerd beeldquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag jou hier ook tussen staan ja hahahah lol
Bulldog, ook al jaren niet meer geweestquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag jou hier ook tussen staan ja hahahah lol
[..]
Nee ik at geen sushi, ik at chicken teriyaki en gefrituurde garnalen. En de roti uiteindelijk ook niet van genomen want raakte vol![]()
The Bulldog. Maar dan heb je dus rechts die gewone normale shop waar je kan blowen, maar daarnaast heb je zo'n grote tent waar je dus allemaal tafeltjes enz hebt, vet gezellig. Daar mag je dus ook blowen. Maar daar stond dus die muziek zo knetterhard, sloeg echt nergens op![]()
En ja, daar heb je dus ook qua dranken echt alles volgens mij.
Neuh, ben vroeger wel eens naar hardcorefeestjes geweest (quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja en door dit soort filmpjes ontstaat er een compleet verkeerd beeld
denk dat wij niet zoveel verschillen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
De tering man, doet me denken aan de tijden, +/- 20, bijna elke fucking avond op/rond het Leidseplein te vinden.
Ik word oud.
'89 beste bouwjaarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
denk dat wij niet zoveel verschillen?
Leidse is gezellig, man. En het is maar net wat je er zelf mee doet. Die vrienden van ons zijn 30 of 30+ en nog meerdere keren per week in de stad te vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
De tering man, doet me denken aan de tijden, +/- 20, bijna elke fucking avond op/rond het Leidseplein te vinden.
Ik word oud.
Ik zou dit bij houses niet proberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hee bb. valt mee man, geef je er een keer aan over.
ja dus echt niet. Het is tegenwoordig zo commercieel geworden. De gabbers zijn mss 10-15% van het aantal bezoekers.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh, ben vroeger wel eens naar hardcorefeestjes geweest (![]()
) en dit beeld klopt wel aardig met de realiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |