hekel aan dat soort ouders... nooit in meegaan... dan eet je maar niet... doeiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is veel beter idd dan van die papkinders die niks willen of lusten
Echt hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik mis Modus, man (srs).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik mis Modus, man (srs).
[ afbeelding ]
Ga 't kofschip is lerenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:36 schreef Willoow het volgende:
Laat die biefstuk maar zitten. Ik ben gevult.
ja, daar eens iedereen toch wel mee is?quote:
hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:43 schreef VeerEli het volgende:
DHL is echt dom man.
Geven ze je een T&T code, maar die wordt pas zichtbaar op de dag dat ze het pakket bij je aanbiedenZo heb je er lekker veel aan/kan je je er echt op voorbereiden.
Maar echtquote:
haha damn...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echtDus gisteravond checkte ik, code nog niet vindbaar. Vanmorgen checkte ik; wordt vandaag aangeboden.
Ga ik kijken naar de bezorgtijden; 14:00 uur tot 18:00 uur.
Komt die kut om 13:40 al bezorgenWhat the hell man.
Ja ik was wel thuis, maar je zou er maar speciaal voor ergens weggaan om om 14:00 uur thuis te zijn voor je pakje, dan grijp je dus mooi misquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha damn...maar je was dus wel thuis? Zijn het trouwens die laarsjes dingen?
Zou vloeren schrobben alsof m'n leven er vanaf hangt zodat jij alles kan bestellen wat je hartje begeertquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik was wel thuis, maar je zou er maar speciaal voor ergens weggaan om om 14:00 uur thuis te zijn voor je pakje, dan grijp je dus mooi mis
Nope, die schoenen nog niet besteld, dit was kleding
Omg sweetest thing everquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou vloeren schrobben alsof m'n leven er vanaf hangt zodat jij alles kan bestellen wat je hartje begeert
Godver nu ben ik geil.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg sweetest thing ever![]()
![]()
![]()
Zou pik zuigen als bedankje
MFWquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg sweetest thing ever![]()
![]()
![]()
Zou pik zuigen als bedankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, BT wordt geil bij de gedachte dat Veer dWc's pik zuigtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Godver nu ben ik geil.
Ik ga naar mijn chick, later mensen.
Sumo op Leidse? Was dan via Vondelpark gegaan in plaats van loodrechte kk stukquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:05 schreef VeerEli het volgende:
Dit weekend chicken teriyaki gehaald bij Sumo, dayummmmm wat is die shit daar lekker![]()
Gingen lopend van de overtoom naar SumoFucking 40 min gelopen ofzo, wat werd ik link op een gegeven moment
haha word sowieso geil als ik pikzuigen hoor. Moet ik gelijk denken aan dat goddelijke dinnetje(lol) van me die dan mijn scrotum masseert terwijl ze hard spugend mijn piemel in der strot duwt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, BT wordt geil bij de gedachte dat Veer dWc's pik zuigt
Score!
Ik noem m'n chicks nog liever suikerspin, tortelduifje of madeliefje dan fuckingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha word sowieso geil als ik pikzuigen hoor. Moet ik gelijk denken aan dat goddelijke dinnetje(lol) van me die dan mijn scrotum masseert terwijl ze hard spugend mijn piemel in der strot duwt.
Van die nummers die ik nuchter maar een 3,01/10 vind, maar dronken in de club 9,27/10.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |