SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik aan Dirk denk...quote:
Toekomstbeeld van veltmanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:31 schreef GGMM het volgende:
Toen Marcellis bij PSV speelde dachten veel mensen dat hij ver zou gaan komen. Heeft zelfs een aantal interlands gespeeld.
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik aan Dirk denk...
Denk ik aan zijn schwalbe, in het Rat Verlegh Stadion, op eigen helft. NAC scoort de 2-1 en Marcellis denkt serieus dat er een overtreding op hem is begaan. 2009/10
Gras is groenquote:
Daar is die kanjerrooie veel te dom voor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weten ze zeker dat matchfixing niet bij NAC bezig is?
Is een fries toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Spreek Bytyqi uit als Bietietsjie.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is altijd kut om tegen roodharigen te spelen maar ten rouwelaar lijkt me uitzondering op de regel.
De Ridder opstellen als je Narsingh op de bank hebtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Spreek Bytyqi uit als Bietietsjie.
Ja ok, de stelling geldt vooral voor mannen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik ken wel lekkere gingers hoor.
De Ridder speelt voornamelijk als linksbuiten, kan ook als rechtsbuiten. Narsingh speelt voornamelijk als rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Ridder opstellen als je Narsingh op de bank hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
SaushemptenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Been vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouden pik van cowmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja ok, de stelling geldt vooral voor mannen inderdaad.
Jon rans kan goed dansenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans stak ooit zijn middelvinger op langs de lijn.
#Jansfeitjes
Serieus best een leuk verhaal, al geloof ik niet dat die ginger serieus een stomp gaf.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:43 schreef Caland het volgende:
Doet mij terug denken aan de tijd dat Ten Rouwelaar voor ons vak aan het 'keepen' was en er een gozer bij elk balcontact van hem HEY BASSIE, KANKERROOIE aan het schreeuwen was. Totdat een, eveneens roodharige jongen, twee rijen verder er genoeg van kreeg en die gozer een stomp op zijn muil gaf.
Voor meer leuke anekdotes kunnen jullie altijd ajacied422 DM'en.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
Stijn heeft ooit Killerjet gevingerd tijdens het korfballen.
#stijnfeitjes
Het is de Kuip he. Daar snuift iedereen toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Serieus best een leuk verhaal, al geloof ik niet dat die ginger serieus een stomp gaf.
Dat blijft een bijzonder fenomeen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je wel eens samen met de meisjes mogen douchen?
Tijdens nog welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
#stijnfeitjes
Wohohoho whohoho stinho neukt met Killerjet. Whohoho whohoho stinho neukt met killerjeeeeetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
#stijnfeitjes
Sked vindt dit leuk.twitter:rvandermade twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:50:06Nog niet bevestigd, maar waarschijnlijk speelt Valeri Qazaishvili in de spits bij #Vitesse en zit Abiola Dauda op de bank. #vitpsv. reageer retweet
Reden dat ik voor feyenoord juichquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de Kuip he. Daar snuift iedereen toch.
daarna gewoon bal in mandje gooienquote:
Ok goed punt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de Kuip he. Daar snuift iedereen toch.
Bekentenis: bij sparta dacht ik dat ie beter Was dan mr.paaseilandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Erik Falkenburg is geboren in Leiden.
Mister Paaseiland? Wat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bekentenis: bij sparta dacht ik dat ie beter Was dan mr.paaseiland
Met een zesjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarna gewoon bal in mandje gooien
Anders telt ie toch nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zesje maken is voor de amateurs.
Ik moest lachen, zonde.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoek op paaseiland afbeeldingen en dan weet je wie ik bedoel
Heeft AZ Slory gehaaldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde dat Slory op de bank start bij AZ.
Ik dacht hetzelfde, je zin is gewoon kut.quote:
"Waar hebben jullie elkaar ontmoet?"quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
Misschien zitten er stiekem wel moeilijk veel geile chicks bij dat korfbal.
Maar ook veel anorexiapatiëntesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
Wel op hockey.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
Sinds ik heb geleerd dat er zelfs Marokkanen op korfbal zitten is mijn hele wereldbeeld verpest.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
op de korfbal? spannendquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Waar hebben jullie elkaar ontmoet?"
- Op korfbal
Ik sta soms wel eens met een regenjas in de bosjes naar de training van de welpjes te kijken en ik kan je hypothese bevestigenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb er een trauma aan overgehouden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds ik heb geleerd dat er zelf Marokkanen op korfbal zitten is mijn hele wereldbeeld verpest.
Ja laat maar inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Waar hebben jullie elkaar ontmoet?"
- Op korfbal
Shit is going down.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:55:39#nostradamus back in town! Meteen een stevig statement. #vitpsv 1-4 reageer retweet
Even opslaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Shit is going down.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:55:39#nostradamus back in town! Meteen een stevig statement. #vitpsv 1-4 reageer retweet
Waarom blijven jullie de tweets van deze clown posten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie de tweets van deze clown posten?
Sinds wanneer bepaal jij welke tweets wel en niet worden gepost?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nasty is dat, liever iets te mollig met goede curves dan zo'n graatkut naar mijn mening.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ook veel anorexiapatiëntes
HIJ VRAAGT TOCH ALLEEN MAAR WAT?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij welke tweets wel en niet worden gepost?
Beter oefenen op lezen. Ik vraag waarom jullie iets doen, daar zit überhaupt geen "bepalen" in.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij ze zo leuk vindt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga eens heel snel wegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit dus. Dankjewel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
HIJ VRAAGT TOCH ALLEEN MAAR WAT?
Jezus hey
Er zijn zoveel soorten wijven bij het korfbal. Zelfs lilliputters en meisjes die down lijken te hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nasty is dat, liever iets te mollig met goede curves dan zo'n graatkut naar mijn mening.
Zeg het hem Stijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je de hele korfbalwereld gaat zitten afkraken drie weken nadat je zelf bent gestopt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten wijven bij het korfbal. Zelfs lilliputters en meisjes die down lijken te hebben.
Opmerkelijk antwoord maar wel props omdat je de enige bent die er in slaagt een antwoord te geven.quote:
Ik kraakte het al jaren af.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de hele korfbalwereld gaat zitten afkraken drie weken nadat je zelf bent gestopt.
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het een terechte beslissing is geweest om te stoppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de hele korfbalwereld gaat zitten afkraken drie weken nadat je zelf bent gestopt.
Dat is een beetje hetzelfde als met ex-rokers.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
BUUUUUUUUUURNquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als met ex-rokers.
Toch Renè
Bundel jij mijn posts? Heb jij ze onder je bed liggen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik je posts over al die jaren heen allemaal gemist hebben.
Nou, Davy heeft bewijs dat je toch behoorlijk blij was toen je voor de eerste keer iets won met korfbal.quote:
Ik kraak mensen die roken niet af. Ik heb juist een hekel aan mensen die zich verheven voelen boven rokers net nadat ze zelf eindelijk gestopt zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als met ex-rokers.
Toch Renè
Ik insinueer helemaal niks. Ik benadrukte juist dat jij het wel met deze stelling eens zou zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kraak mensen die roken niet af. Ik heb juist een hekel aan mensen die zich verheven voelen boven rokers net nadat ze zelf eindelijk gestopt zijn.
Ik zou het dus ook op prijs stellen als je deze insinuatie rectificeert en je excuses aanbiedt.
Davy heeft zelfs mijn fotoboek opgeslagen in Puu.sh.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, Davy heeft bewijs dat je toch behoorlijk blij was toen je voor de eerste keer iets won met korfbal.
Door het te ontkennen maak je jezelf alleen maar belachelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik insinueer helemaal niks. Ik benadrukte juist dat jij het wel met deze stelling eens zou zijn.
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, Davy heeft bewijs dat je toch behoorlijk blij was toen je voor de eerste keer iets won met korfbal.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft zelfs mijn fotoboek opgeslagen in Puu.sh.
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken zijn vaak onzekere meelopers.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken hebben vaak de behoefte er bij te horen. Ze hebben een laf en onzeker karakter.
quote:
Odds dat jij die foto nog ergens hebt opgeslagen staan op 1.01quote:
Dat lijkt mij sterk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Odds dat jij die foto nog ergens hebt opgeslagen staan op 1.01
Macaroni is sowieso al wanstaltig maar zonder kaas geven ze het in Zeeland nog niet aan de varkensquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen wilde beesten eten macaroni met kaas.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaGodverdomme, moest hard lachen.
Maar toen was ik overduidelijk aan het trollen.
Ja, bij één van die posts had ik zelfs 'Caland' gezet, voor de spytool. Duidelijk een grapje of getroll.quote:
Exact deze post heb ik gemaakt alleen met jouw naam ipv die van mezelf.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet zeggen dat Hahn een uitstekend seizoen keept. Vreemd dat GGMM hem altijd zo afkraakt.
Echt, waar dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact deze post heb ik gemaakt alleen met jouw naam ipv die van mezelf.
Waarom ben je zelf nou ooit begonnen? WILDE JE ERBIJ HOREN OFZO, ONZEKERE LAFAARD?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bij één van die posts had ik zelfs 'Caland' gezet, voor de spytool. Duidelijk een grapje of getroll.
Maar ik wens jullie veel plezier met mij belachelijk maken door dit soort posts uit de context te halen.Persoonlijk vind ik het smerig en laf, maar prima.
Weet niet, spytool doet het niet. Misschien kan Tchock even zoeken, daar is hij goed in.quote:
Duh.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom ben je zelf nou ooit begonnen? WILDE JE ERBIJ HOREN OFZO, ONZEKERE LAFAARD?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet, spytool doet het niet. Misschien kan Tchock even zoeken, daar is hij goed in.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Hahn staat gewoon een prima seizoen te keepen.
Dat had Cavaliers niet verwacht.
Je kan je wel in allerlei bochten wringen, maar je wordt gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een jaar geleden al. Dat was ik allang vergeten.
Ik was overduidelijk aan het trollen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan je wel in allerlei bochten wringen, maar je wordt gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt.
Jammer dat je dat dan niet gewoon kan toegeven zeg.
Ze zijn doorgaans ook voor een club waar ze nog nooit zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:17 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat macaroni doorgaans wordt gegeten door mensen met een wanstaltig gevoel voor smaak.
Ach, als dit nou het meest gênante was dat me hier ooit is overkomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:14 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het beter is voor GGMM als hij zijn gezicht hier even niet meer laat zien.
Nu willen we weten wat op één staat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, als dit nou het meest gênante was dat me hier ooit is overkomen.
Dit staat echter niet eens in de top 10.
'hobie' en het bioscoopincident.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu willen we weten wat op één staat.
Macaroni is niks culinairs aan opper.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen we weer ontopic. We zitten hier niet in CUL.
Kijk deze man solliciteren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen we weer ontopic. We zitten hier niet in CUL.
Het is maar net wat je er van maakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Macaroni is niks culinairs aan opper.
Macaroni is ook niet echt calorieneutraal hè?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
Kijk hier mensen een partij jaloers zijn op m'n macaroni.
Vooral davy. Die zelf wel weer iets vets zal eten.
Domme keuze, die man zie je hier nooit meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man solliciteren.
Het is te laat, ze hebben johannes gekozen.
Mensen die geilen op macht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
Wie wil er nou mod op een forum zijn
Daarom heb ik gepleit voor davy als mod.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Domme keuze, die man zie je hier nooit meer.
De beste keuze zou Stijn zijn geweest, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom heb ik gepleit voor davy als mod.
had of heeft?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat de vrouw van John van den Brom kanker had?
Altijd als de sfeer er lekker inzit kom jij met dit soort feitjes.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, ik vind het een naar bericht. Sterkte aan John en zijn vrouw.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals maraconi?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
Kijk hier mensen een partij jaloers zijn op m'n macaroni.
Vooral davy. Die zelf wel weer iets vets zal eten.
Stinho is nog minderjarig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De beste keuze zou Stijn zijn geweest, maar dat geheel terzijde.
Stijn heeft het veel te druk met posten om te modden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De beste keuze zou Stijn zijn geweest, maar dat geheel terzijde.
wiequote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals maraconi?
Mooi wie ingehouden woede.
Mods moeten 18+ zijn. Volgens mij is dat een regel op fok.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat niet om oud genoeg, maar goed genoeg.
Duh, mensen die foutloos typen winnen altijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wint omdat iemand een typefout maakt? Rare spelregels
Uh, nee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mods moeten 18+ zijn. Volgens mij is dat een regel op fok.
Spelregel 1: GGMM heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wacht nu met smart op het moment dat jij een typefout maakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, mensen die foutloos typen winnen altijd.
Op welk forum zit jij?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wacht nu met smart op het moment dat jij een typefout maakt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie dat ik ooit het gepleit voor Stijn als mod?
#feitjesoverggmm
Oh, dacht ik. Waarom is Stijntje dan geen mod?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, mensen die foutloos typen winnen altijd.
Op welk forum zit jij?
[..]
Uh, nee.
Spelregel 3: Hierover valt niet de discussiërenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spelregel 1: GGMM heeft altijd gelijk
Spelregel 2: Als GGMM geen gelijk heeft treedt regel 1 in werking.
Ja en over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Spelregel 3: Hierover valt niet de discussiëren
Zoiets?
Hij heeft geweigerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oh, dacht ik. Waarom is Stijntje dan geen mod?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Is die zo slecht ja?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef Sked het volgende:
McEachran erin, ik twijfel nu of ik nog wel naar het stadion moet gaan
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef Zorro het volgende:
PSV staat al voor!3.4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wacht nu met smart op het moment dat jij een typefout maakt.
quote:
Had.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een naar bericht. Sterkte aan John en zijn vrouw.
J.Colequote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
Dead Presidents I is beter dan Dead Presidents II.
Waarom kom je dan met dit bericht?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had.
Ze is inmiddels weer genezen verklaard.
#ijsbeerfeitjesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wisten jullie dat ik daar een groot aandeel in heb gehad?
#weetjes
Dat zal je ongetwijfeld zelf echt denken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wisten jullie dat ik daar een groot aandeel in heb gehad?
#weetjes
Mwa, wel aardig ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hova in de tijd van Reasonable Doubt was prima te doen.
Ik vond deze wel leuk:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
2 - Giovanni Korte has not played a game since his 20 September 2014, but is still joint-topscorer of FC Dordrecht (2 goals). Starter.
30 augustusquote:Het laatste Eredivisiedoelpunt van ADO Den Haag van buiten het strafschopgebied was op 30 augustus, gemaakt door Xander Houtkoop tegen SC Cambuur.
quote:Cambuur-aanvaller Furdjel Narsingh is dit Eredivisieseizoen de speler met de meeste doelpogingen (23 – inclusief geblokkeerde schoten) zonder te scoren.
#leukefeitjesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
2 - Giovanni Korte has not played a game since his 20 September 2014, but is still joint-topscorer of FC Dordrecht (2 goals). Starter.
TomPSV? Spreken we hier over Tompsv18? Die Tompsv18 die een weddenschap niet nakwam?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
TomPSV vindt anders dat Maher een uitstekend seizoen speelt.
Zeker. Maar ik voorspel een moeiteloze zege voor PSV.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat jij Vitesse supportert hoor.
Ja, die.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TomPSV? Spreken we hier over Tompsv18? Die Tompsv18 die een weddenschap niet nakwam?
Walgelijk is als mensen dat niet doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TomPSV? Spreken we hier over Tompsv18? Die Tompsv18 die een weddenschap niet nakwam?
Wat moest hij eigenlijk doen volgens die inmiddels beruchte weddenschap?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Ajax-UI nemenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat moest hij eigenlijk doen volgens die inmiddels beruchte weddenschap?
Als jij dat maar niet flikt binnenkort.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Walgelijk is als mensen dat niet doen.
Ik ben trots op je dat je al twee weken (!) de weddenschap volhoudt. Nog 2 weken maar, je kunt het.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Walgelijk is als mensen dat niet doen.
We hadden afgesproken dat als Ajax van PSV zou winnen dat hij een jaar lang een Ajax-Ui zou nemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat moest hij eigenlijk doen volgens die inmiddels beruchte weddenschap?
Klinkt als iemand wiens mening objectiviteit benadert en als iemand die er enorm veel verstand van heeft. Ik ben om, het wordt 1-1.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
TomPSV vindt anders dat Maher een uitstekend seizoen speelt.
Aldus iemand die al de hele week overal roept dat PSV gaat verliezen.quote:
Vreemde post dit. Ik riep dat vandaag pas voor het eerst.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die al de hele week overal roept dat PSV gaat verliezen.
En dan ben jij itt Stijn nog eens een volwassen man ook.
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Een paar maanden geleden in de rij bij de Albert Heijn deed zich een opmerkelijk incident voor. Willems liet een man voorgaan die maar één boodschap moest afrekenen. “Hij dacht dat-ie me herkende, ik hield me eerst op de vlakte, maar hij zei: ‘Ja, jij bent die Willems van PSV, die voetballer van wie ze op tv nog zeiden dat-ie zo arrogant was. Ze zeggen op televisie ook dat je dik bent’”, vertelt Willems zaterdag in gesprek met het Algemeen Dagblad.
Willems wilde het meteen rechtzetten. Enkele seconden later stond hij met een ontbloot bovenlijf bij de kassa. De man zag meteen dat de linksback afgetraind is. “‘Welnee man. Je bent helemaal niet dik! Ik zie het toch zelf nu jij je shirt uit hebt. Wat kletsen ze nou’” Het meisje achter de kassa kreeg een lachstuip. “‘Lach je me nu uit’, zei ik tegen haar”, knipoogt Willems. “Maar ze zei dat ze me toelachte, haha.”
Heb je 'm al op 425 staan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je dat je al twee weken (!) de weddenschap volhoudt. Nog 2 weken maar, je kunt het.
Dit is zo overduidelijk door Willems verzonnenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
“‘Welnee man. Je bent helemaal niet dik! Ik zie het toch zelf nu jij je shirt uit hebt. Wat kletsen ze nou’” Het meisje achter de kassa kreeg een lachstuip. “‘Lach je me nu uit’, zei ik tegen haar”, knipoogt Willems. “Maar ze zei dat ze me toelachte, haha.”
Goede edit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:44 schreef DeHovenier het volgende:
You'll Never Walk Alone in het Kyocere Stadion.
Als je een spelfout maakt word je meteen afgeslachtquote:
Na de edit staat er nog steeds een spelfout, dat is wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je een spelfout maakt word je meteen afgeslacht
Groot spandoek van ene Kaja ook.
*wordquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je een spelfout maakt wordt je meteen afgeslacht
Ah ok.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na de edit staat er nog steeds een spelfout, dat is wat ik bedoelde.
Ik vind het een lelijk shirt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur speelt in het, volgens hen blauwe, nieuwe uit-shirt. Hij is pikzwart, maar dat geheel terzijde.
Dan zitten wij wat dat betreft op één lijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijk shirt.
Walgelijke gozerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hoort liever Chase the sun.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het gezang van de PEC-fans op de beat van De Sjonnies niet echt leuk of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karin Kent* bedoel je. Maar ik vind het ook drie keer niets.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het gezang van de PEC-fans op de beat van De Sjonnies niet echt leuk of zo.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur speelt in het, volgens hen blauwe, nieuwe uit-shirt. Hij is pikzwart, maar dat geheel terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |