Ja en over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Spelregel 3: Hierover valt niet de discussiëren
Zoiets?
Hij heeft geweigerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oh, dacht ik. Waarom is Stijntje dan geen mod?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Is die zo slecht ja?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef Sked het volgende:
McEachran erin, ik twijfel nu of ik nog wel naar het stadion moet gaan
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef Zorro het volgende:
PSV staat al voor!3.4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wacht nu met smart op het moment dat jij een typefout maakt.
quote:
Had.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een naar bericht. Sterkte aan John en zijn vrouw.
J.Colequote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
Dead Presidents I is beter dan Dead Presidents II.
Waarom kom je dan met dit bericht?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had.
Ze is inmiddels weer genezen verklaard.
#ijsbeerfeitjesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wisten jullie dat ik daar een groot aandeel in heb gehad?
#weetjes
Dat zal je ongetwijfeld zelf echt denken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wisten jullie dat ik daar een groot aandeel in heb gehad?
#weetjes
Ook kut.quote:
Mwa, wel aardig ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hova in de tijd van Reasonable Doubt was prima te doen.
Ik vond deze wel leuk:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
2 - Giovanni Korte has not played a game since his 20 September 2014, but is still joint-topscorer of FC Dordrecht (2 goals). Starter.
30 augustusquote:Het laatste Eredivisiedoelpunt van ADO Den Haag van buiten het strafschopgebied was op 30 augustus, gemaakt door Xander Houtkoop tegen SC Cambuur.
quote:Cambuur-aanvaller Furdjel Narsingh is dit Eredivisieseizoen de speler met de meeste doelpogingen (23 – inclusief geblokkeerde schoten) zonder te scoren.
#leukefeitjesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
2 - Giovanni Korte has not played a game since his 20 September 2014, but is still joint-topscorer of FC Dordrecht (2 goals). Starter.
TomPSV vindt anders dat Maher een uitstekend seizoen speelt.quote:
TomPSV? Spreken we hier over Tompsv18? Die Tompsv18 die een weddenschap niet nakwam?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
TomPSV vindt anders dat Maher een uitstekend seizoen speelt.
Zeker. Maar ik voorspel een moeiteloze zege voor PSV.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat jij Vitesse supportert hoor.
Ja, die.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TomPSV? Spreken we hier over Tompsv18? Die Tompsv18 die een weddenschap niet nakwam?
Walgelijk is als mensen dat niet doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TomPSV? Spreken we hier over Tompsv18? Die Tompsv18 die een weddenschap niet nakwam?
Wat moest hij eigenlijk doen volgens die inmiddels beruchte weddenschap?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Ajax-UI nemenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat moest hij eigenlijk doen volgens die inmiddels beruchte weddenschap?
Als jij dat maar niet flikt binnenkort.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Walgelijk is als mensen dat niet doen.
Ik ben trots op je dat je al twee weken (!) de weddenschap volhoudt. Nog 2 weken maar, je kunt het.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Walgelijk is als mensen dat niet doen.
We hadden afgesproken dat als Ajax van PSV zou winnen dat hij een jaar lang een Ajax-Ui zou nemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat moest hij eigenlijk doen volgens die inmiddels beruchte weddenschap?
Klinkt als iemand wiens mening objectiviteit benadert en als iemand die er enorm veel verstand van heeft. Ik ben om, het wordt 1-1.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
TomPSV vindt anders dat Maher een uitstekend seizoen speelt.
Aldus iemand die al de hele week overal roept dat PSV gaat verliezen.quote:
Vreemde post dit. Ik riep dat vandaag pas voor het eerst.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die al de hele week overal roept dat PSV gaat verliezen.
En dan ben jij itt Stijn nog eens een volwassen man ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |