Check kanaal 12 eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hm hier nog niet, is het alleen 401 of de rest ook?
Nog niks komt later vannacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hm hier nog niet, is het alleen 401 of de rest ook?
Misschien kun je op school uitstel krijgen als je zegt dat je de hele dag actie moest voeren tegen RTL.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
DonRaja moest weer even in een al gesloten topic posten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit mobiel...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
DonRaja moest weer even in een al gesloten topic posten![]()
![]()
![]()
![]()
Of bel je dealer voor wat ritalin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je op school uitstel krijgen als je zegt dat je de hele dag actie moest voeren tegen RTL.
Het is al de herkansing omdat ik ziek was tijdens het eerste moment.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je op school uitstel krijgen als je zegt dat je de hele dag actie moest voeren tegen RTL.
Hele kast zit vol met ritalin. Maar als ik dat nu slik weet ik zeker dat ik MOET doorhalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of bel je dealer voor wat ritalin.
Als tello een brommer zonder bal is, is cuenca een kawasaki met bal.quote:
Wendy van Dijk anaal verkracht?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al de herkansing omdat ik ziek was tijdens het eerste moment.
En we hebben daadwerkelijk wel iets gedaan tegen RTL. Alleen dat kan ik hier niet allemaal vertellen. Maar ze hebben het wel gemerkt in hun privéleven hoor. Intern zijn ze van slag en er komt misschien aangifte.
Waar wacht je op manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hele kast zit vol met ritalin. Maar als ik dat nu slik weet ik zeker dat ik MOET doorhalen.
Huh wat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon hun LinkdIn vol gespamt.quote:
Ik krijg officieel ook Ritalin voorgeschreven alleen werkt het voor mij optimaal. Kan makkelijk zonder en als ik het nu neem kan ik sws niet meer slapen. Verneuk ik alles morgen en ben ik niet te genietenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar wacht je op manstuderen met ritalin
Alleen die blessure.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als tello een brommer zonder bal is, is cuenca een kawasaki met bal.
quote:
De details weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En we hebben daadwerkelijk wel iets gedaan tegen RTL. Alleen dat kan ik hier niet allemaal vertellen. Maar ze hebben het wel gemerkt in hun privéleven hoor. Intern zijn ze van slag en er komt misschien aangifte.
Indien enigszins waar, behoorlijk kansloos. RTL wil verdienen aan VI en dat is hun volste recht, zij betalen immers de salarissen en steunde het programma ook in mindere tijden. (Met de hulp van Genee zijn sponsorwerving). En al helemaal als je het in iemand privésfeer doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Jullie moeten niet raar opkijken als binnenkort een aanslag gepleegd wordt in Hilversum.Wtf is er mis met jou ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Jullie moeten niet raar opkijken als binnenkort een aanslag gepleegd wordt in Hilversum.Mensen zonder account kunnen geen spoilers lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Jullie moeten niet raar opkijken als binnenkort een aanslag gepleegd wordt in Hilversum.Ik denk niks, en geloof er ook geen reet van. Maar soms lijk jij er zelf wel in te gaan geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom gaat die verdediger op zijn bek?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
die hype is begonnen
europa league finale is een zekerheidje![]()
Dan moet je nog een blik Cuenca's open trekkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
die hype is begonnen
europa league finale is een zekerheidje
Huiskwerk maken op het mbo, nigga please..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sla echt onzin uit vanavond. Ik draai een beetje door. Tijd voor Ritalin dan maar.
Ik ga huiswerk maken en leren. Geef rond 5.30 wel een update
net terug van knieblessurequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is hij wel regelmatig geblesseerd? Anders kan dat wel eens voor spanning zorgen in jullie aanval.
Leerze en succes morgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sla echt onzin uit vanavond. Ik draai een beetje door. Tijd voor Ritalin dan maar.
Luchtdruk van de hoge snelheid van Cuenca.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom gaat die verdediger op zijn bek?
80 bladzijdes dude.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Huiskwerk maken op het mbo, nigga please..
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Huiskwerk maken op het mbo, nigga please..
Succes, straks en morgen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon beginnen, je bent nu aan het uitstellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ritalin is ingenomen, geen weg meer terug..... kanker wat is het een chaos in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ritalin is ingenomen, geen weg meer terug..... kanker wat is het een chaos in mijn hoofd.
Kan hij beter speed nemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je moe wordt crushen en door je neus.
quote:
Je haalt twee users door elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Er zullen acties volgen tegen het fascistische RTL REGIME!!!!!!!!!!
Willekeurig woord: slagingspercentage
Welterustenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten, ben te moe om te vragen waar de neuk jullie het over hebben met RTL...
sukkeltjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Tering ICT opdrachten. Ik ben Ajax gewoon vergeten
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die speelde prima.quote:
Trusten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten, ben te moe om te vragen waar de neuk jullie het over hebben met RTL...
Blijf het jammer vinden dat dit niet de uitslag van afgelopen zondag wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Volkomen nutteloos dit, maar ach goed voor het vertrouwen en nog wat andere cliches.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat dit niet de uitslag van afgelopen zondag was
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax ook kampioen wordt dit jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat dit niet de uitslag van afgelopen zondag was
ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax ook kampioen wordt dit jaar.
Ik denk ook dat Ajax het word.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax ook kampioen wordt dit jaar.
Ach... Wees blij met de tientallen miljoen voor Strootman. Brands is mij wat te bekwaam voor een concurrent.quote:
Morgen excuusbriefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
nog steeds geniaal
fredje wou niet met de bus mee
Dit zou een geweldige grap zijn ware het niet dat Thijs in VI heeft aangetoond geen humor te bezitten.quote:
Rood of blauw?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werd bijna emotioneel door de waarheid die dit gifje uitdraagt
Jij hebt je rijbewijs nog nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgende week dan ook maar eens beginnen met rijbewijshebben jullie zo'n pakket gedaan of beter los betalen per les?
Ik ben vergeten of je nu de matrix ingaat of terug in je batterijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rood
Wow... zo heb ik er nog nooit over nagedacht.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
De ritalin maakt mij juist slaperig. Totaal geen concentratie...
Want jij hebt wel een rijbewijs?quote:
Neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Want jij hebt wel een rijbewijs?
Jij weet heul niet hou oud ik benquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook laat begonnen, volgende maand heb ik 'm wel. Maar ik ben ook wt jaartjes jonger dan Knutje.
Pakket, maar nog steeds geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgende week dan ook maar eens beginnen met rijbewijshebben jullie zo'n pakket gedaan of beter los betalen per les?
23quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hou oud ik ben
Hoeveel was je kwijt? Inc examen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pakket, maar nog steeds geen rijbewijs.
Ik heb per 10 lessen, nu begin ik aan de volgende 10 en dan klaar. Had het willen halen in 17 lessen, maarja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt? Inc examen?
Jammer weerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man, Knut had al een opa kunnen zijn.
Tja umm 1770.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt? Inc examen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja umm 1770.
Met 35 uur, maar heb hem dus nog steeds niet.
Mwah.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
+1
17 is wel weinig volgens mij.
Dan zou ik 27 zijn..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Jij je kind op je 14de je zoon/dochter op zijn 13de.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ga binnen nu en een half jaar ook starten met lessen. Denk dat ik ook een pakket neem. Hier heb je er een van 1200 euro met 30 lessen + theorie + examen + her-examen + slipcursus.
Krijg ik ook gewoon. Leef totaal van mijn ouders, geen baan niks en toch elke week uitgaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een verwend nest en heb mijn rijbewijs gekregen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg ik ook gewoon. Leef totaal van mijn ouders, geen baan niks en toch elke week uitgaan
Kankerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg ik ook gewoon. Leef totaal van mijn ouders, geen baan niks en toch elke week uitgaan
Dat het relax is kan ik nog begrip voor opbrengen, maar die 'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
betalen zij je wiet ook eigenlijk??quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Indirect dus welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
betalen zij je wiet ook eigenlijk??
Wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Al moest ik wel een zomerbaan nemen, maar jullie weten hoe het is afgelopen bij de McDonalds![]()
Verder ga ik deze zomer met vrienden ook naar Terschelling op mijn ouders kosten
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Al moest ik wel een zomerbaan nemen, maar jullie weten hoe het is afgelopen bij de McDonalds![]()
Verder ga ik deze zomer met vrienden ook naar Terschelling op mijn ouders kosten
teringquote:
Wtf man, dan zorg je toch dat het daar niet toe hoeft te komen en ga je alsnog werken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Wat ben je aan het doen dan? Ik ben gelukkig net klaar met mijn artikel, kan zo lekker pitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
SPECIAL D tijdens saai huiswerk makenTussenstand van de gemaakte bladzijdes: 4/79
Ik zou voor beide gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Nee ik had de keuze of mee met mijn ouders op vakantie en dan die zuipvakantie zelf betalen of niet meegaan en dan een bijdrage voor de vakantie.
Heb die keuze hier destijds nog voorgelegd.
Burgerschapquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan? Ik ben gelukkig net klaar met mijn artikel, kan zo lekker pitten.
Naar Terschelling gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Nee ik had de keuze of mee met mijn ouders op vakantie en dan die zuipvakantie zelf betalen of niet meegaan en dan een bijdrage voor de vakantie.
Heb die keuze hier destijds nog voorgelegd.
Ja we hebben nog niks geboekt dus Lloret kan ook nogsteeds alleen is dat te duur en gaan mijn ouders dat echt niet betalen (zo 1000 euro kwijt in 1 week) en dan moet ik alsnog werk gaan zoeken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naar Terschelling gaan. Gelukkig heb ik dat overgeslagen.
1000 euro in één week, dan moet je wel erg veel uitgeven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja we hebben nog niks geboekt dus Lloret kan ook nogsteeds alleen is dat te duur en gaan mijn ouders dat echt niet betalen (zo 1000 euro kwijt in 1 week) en dan moet ik alsnog werk gaan zoeken...
Waar ga jij dan heen smoofje?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn ouders betalen allesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hotel + reis + drank elke avondquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1000 euro in één week, dan moet je wel erg veel uitgeven.
Nee man juist nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ouders betalen allesnee hier kan ik niet bij.
En ook je opa die je seizoenskaart al op zich neemt... Ben jij het enige familielid of zo?
Ja ik was veel minder kwijt voor 2 weken man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hotel + reis + drank elke avond
Ik vind dat soort plekken altijd jammer om heen te gaan, pak liever een mooi land waar het uitgaansleven actief is maar niet gevuld met allemaal Nederlandersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja we hebben nog niks geboekt dus Lloret kan ook nogsteeds alleen is dat te duur en gaan mijn ouders dat echt niet betalen (zo 1000 euro kwijt in 1 week) en dan moet ik alsnog werk gaan zoeken...
Serieus? Want we hebben een schatting gemaakt voor 7 dagen Terschelling en we kwamen op 400 euro uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ik was veel minder kwijt voor 2 weken man.
Klinkt geweldigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Burgerschap. Klassieke grondrechten en shit... allemaal simpel maar zoveel werk.
Geen idee, was met ouders meegegaan als ze gewoon naar een hotel gingen, maar die gaan rondreis Thailand, daar heb ik geen zin in. Ik wil ook nog wat sociaal contact he. Misschien met een vriend naar Japan, wat andere vrienden van mij willen opeens niet op vakantie, kanker homos.quote:
Kroatiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vind dat soort plekken altijd jammer om heen te gaan, pak liever een mooi land waar het uitgaansleven actief is maar niet gevuld met allemaal Nederlanders![]()
En waar je geen ¤5 voor een biertje betaald![]()
Vrienden van mij , die wat meer in clubs uitgaven, waren 1100 kwijt voor 2 weken llorret, ik denk ik 800.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Serieus? Want we hebben een schatting gemaakt voor 7 dagen Terschelling en we kwamen op 400 euro uit.
Japanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee, was met ouders meegegaan als ze gewoon naar een hotel gingen, maar die gaan rondreis Thailand, daar heb ik geen zin in. Ik wil ook nog wat sociaal contact he. Misschien met een vriend naar Japan, wat andere vrienden van mij willen opeens niet op vakantie, kanker homos.
Zou ik opzich ook wel willen, maarja, lees mn vorige reactiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kroatie
Maar ga met mijn vrienden gewoon naar albufeira trouwens.
Ik in sunny Beach 900 EU denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrienden van mij , die wat meer in clubs uitgaven, waren 1100 kwijt voor 2 weken llorret, ik denk ik 800.
In llorret waren die supermarkten echt kk duur, op drank naquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik in sunny Beach 900 EU denk ik.
Maar daar is alles 3x zo goedkoop.
Stockholm is ook prachtig, maar wel relatief duur dan weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kroatie
Maar ga met mijn vrienden gewoon naar albufeira trouwens.
Je bent zelf duur.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In llorret waren die supermarkten echt kk duur, op drank na.
Ja en een biertje kost 8 euro op zijn minst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stockholm is ook prachtig, maar wel relatief duur dan weer.
Ga over een maandje weekje Praag denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stockholm is ook prachtig, maar wel relatief duur dan weer.
Zet uit dat ding manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje hij heeft gepoept bij een knappe vrouw in huis en het toilet stroomt over. Hier hebben de schrijvers van Off Centre echt lang overna gedacht.
Berlijn is top ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet waarom er niet meer nl jongeren naar Berlijn gaan in de zomer. Het is daar ook warm, het stappen is toffer, bier is goedkoper en heb ik al gezegd dat het stappen toffer is?
Maar jullie vergeten dat wij allemaal 16/17 jaar zijn (in de zomer de 17/18) dus een groot gedeelte geen 18 jaar is. Dan kan je weinig in dat soort steden. Weet niet misschien komt het er ook niet van want zie al zo voor me dat iedereen weer afhaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet waarom er niet meer nl jongeren naar Berlijn gaan in de zomer. Het is daar ook warm, het stappen is toffer, bier is goedkoper en heb ik al gezegd dat het stappen toffer is?
Is een meertjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Berlijn is top ja.
Allleen voor de jongeren is er geen strand.
die heb ik al een keer gezienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje hij heeft gepoept bij een knappe vrouw in huis en het toilet stroomt over. Hier hebben de schrijvers van Off Centre echt lang overna gedacht.
Zijn mooie plekjes altijd ja, een beetje afgezaagd maar zo is Milan ook een prachtige stad om te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga over een maandje weekje Praag denk ik.
En dan is mijn geld voor de zomer alweer bijna op.
Worden weinig festivals dit jaar.
3 dagen in berghain ja. Dan moet je de rest nog zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Berlijn is leuk voor 3 dagen, meer niet.
Samen met Dr.Mikey jonko's smoken in je car. Enschede allezzzquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ga dit jaar niet op vakantie, geld sparen voor een auto.
Ohja die gek woont in Enschede he.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Samen met Dr.Mikey jonko's smoken in je car. Enschede allezzz
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Berlijn is leuk voor 3 dagen, meer niet.
Grapje man nu reageer je weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Maar waarom negeerde ik jou Tjacka?
Wil je niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Kanker , tjacka, neem mij mee op vakantie mang.
Ga zelf!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Kanker , tjacka, neem mij mee op vakantie mang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ze willen tenminste op vakantiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je niet.
Soms best saaie vrienden.
Vind het met mijn ouders en broertje een leukere vakantie dan met mijn vrienden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze willen tenminste op vakantie. Die van mij willen ipv op vakantie gewoon in NL losgaan met uitgaan enz
.
Ja dat vond ik ook. Daarom ook Japan waars, als het niet te duur wordt.quote:
Yen is stuk beter nu.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Daarom ook Japan waars, als het niet te duur wordt..
energy drankjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik begin moet te raken, wat te doen nog een ritalin?
Als het af moet doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Door je neus ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
ECA stack.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ja, er moeten sowieso ff wat gifje uit de OP,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
Zullen we morgen VI topic vol stammen zodat renske hem niet kan verbeteren?
neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, er moeten sowieso ff wat gifje uit de OP,
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:53 schreef RensAjacied het volgende:
KANKER WAT BEN IK CHAGRIJNIG,
Doorhalen is dus gelukt, alleen net in de auto naar school 25 minuten geslapen. Shit wat ben ik kapot
Hallo jodenquote:
Ook goede morgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:53 schreef RensAjacied het volgende:
KANKER WAT BEN IK CHAGRIJNIG,
Doorhalen is dus gelukt, alleen net in de auto naar school 25 minuten geslapen. Shit wat ben ik kapot
[Kwalbertmodus]Dat zal vanavond wel een itempje zijn @ VI[/Kwalbertmodus]quote:René van der Gijp is bereid een DNA-test te doen. Dit beweert fotomodel Melissa Sneekes (28) in Story. Melissa vermoedt al jaren dat hij haar vader is.
Melissa ontmoette haar mogelijke verwekker onlangs in een Rotterdams restaurant, bewijst Story met foto's van Edwin Smulders. 'Die afspraak met René was een van de mooiste momenten van mijn leven, want hij heeft toegezegd een DNA-test te doen! Tijdens een heel gezellig gesprek heb ik mijn verzoek gewoon op tafel gegooid', vertelt Melissa die in 2007 Miss Nederland was.
'Ik ben blij dat René eraan wil meewerken. Hij doet dit voor mij, zei hij. Hij wil dat ik duidelijkheid krijg over wie mijn biologische vader is. Ik waardeer het heel erg dat hij dat voor mij overheeft.' De brunette voegt eraan toe dat René niet bang hoeft te zijn dat ze wekelijks bij hem op de koffie gaat.
Toch lullig als je een moeder hebt die je niet kan vertellen wie je vader isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[Kwalbertmodus]Dat zal vanavond wel een itempje zijn @ VI[/Kwalbertmodus]
Echt dieptriest, ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch lullig als je een moeder hebt die je niet kan vertellen wie je vader is
Zeker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch lullig als je een moeder hebt die je niet kan vertellen wie je vader is
Zoietsquote:Laat gaan joh, als dat meissie daar gelukkig van wordt
Jij zou 'm er wel in hangen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Melissa Sneekes (Den Haag, 15 juli 1983) is een Nederlands fotomodel en winnares van de Miss Nederland-verkiezing 2007[1]
Melissa Sneekes werd als winnares van Miss Nederland in 2007 uitgezonden als afvaardiging van Nederland naar de Miss World verkiezing in China. Melissa Sneekes is de dochter van voormalig profvoetballer Richard Sneekes.
Ofwel mama Sneekes was een pingsnol avant la lettre.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Melissa Sneekes (Den Haag, 15 juli 1983) is een Nederlands fotomodel en winnares van de Miss Nederland-verkiezing 2007[1]
Melissa Sneekes werd als winnares van Miss Nederland in 2007 uitgezonden als afvaardiging van Nederland naar de Miss World verkiezing in China. Melissa Sneekes is de dochter van voormalig profvoetballer Richard Sneekes.
Hoe kan dit nou weer de miss Nederland zijn geweest. Die puntige knieen zijn wel heel puntig hierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ingevuld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef onlogisch het volgende:
FHF / Online experiment - mannen gezocht!
FOK! wordt steeds vaker slachtoffer van dit soort figuren
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag
15:30 Mainz - Bayern Munich
16:00 Newcastle United - Chelsea
18:30 Fulham - Manchester United
20:45 PSV Eindhoven - ADO Den Haag
22:00 Granada - Real Madrid
zondag
14:30 FC Twente Enschede - FC Utrecht
14:30 VVV Venlo - Ajax Amsterdam
15:00 Manchester City - Liverpool
19:00 Valencia - Barcelona
Leuk voetbalweekend, niks mis mee.
15:30 Mainz - Bayern Munichquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:00 schreef onlogisch het volgende:
zaterdag
15:30 Mainz - Bayern Munich
16:00 Newcastle United - Chelsea
18:30 Fulham - Manchester United
20:45 PSV Eindhoven - ADO Den Haag
22:00 Granada - Real Madrid
zondag
14:30 FC Twente Enschede - FC Utrecht
14:30 VVV Venlo - Ajax Amsterdam
15:00 Manchester City - Liverpool
19:00 Valencia - Barcelona
Wat is dit een poging om GGMM jaloers te maken terwijl hij helemaal geen homo is en jou een mongool vind..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi Rene heeft het nog steeds niet door
[ afbeelding ]
heeft wat niet door?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi Rene heeft het nog steeds niet door
[ afbeelding ]
Dit klinkt weer als iets voor jouw dagboek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit een poging om GGMM jaloers te maken terwijl hij helemaal geen homo is en jou een mongool vind..
Echt enorm raar inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit een poging om GGMM jaloers te maken terwijl hij helemaal geen homo is en jou een mongool vind..
quote:Vitesse heeft de training voor vrijdag geschrapt, maar dat is nog niet alles: Fred Rutten is niet op komen dagen. De oefenmeester heeft zich ziek gemeld, zo bevestigt de club uit Arnhem. Het voedt de geruchten dat een vertrek van Rutten bij Vitesse aanstaande is. Assistent Stanley Menzo zal het wekelijkse perspraatje voor zijn rekening nemen.
Waarom koop je niet een armatuur waar de spotjes al aan zitten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef onlogisch het volgende:
Ok negers. ik heb jullie ff nodig. Ik heb een dartboard op zolder hangen (hihi darten)
En nu heb ik daar erg weinig licht. Dus heb ik op de zaak ff een mooi beugeltje laten lassen.
Die beugel is een stukje buis van Ø 20. Daar wil ik straks 3 spotjes aan monteren. Alleen nu zit ik me te bedenken hoe ik die daar straks aan vast ga monteren.
Waar koop je spotjes met een soort knijper ofzo? Ik zag wel iets @ hema, maar dat is toch niet helemaal wat ik zoek.
http://www.hema.nl/winkel(...)s/knijplamp-wit-led-(13311264)
Jullie suggesties?
Hmm, voorbeeldje? Want ik moet wel kijken of het op die beugel pastquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom koop je niet een armatuur waar de spotjes al aan zitten?
Dan heb je die beugel toch niet meer nodigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm, voorbeeldje? Want ik moet wel kijken of het op die beugel past
Ja maar daar is het plafond te hoog voor denk ik. Het plafond loopt ook weer schuin af. Dus die beugel is eigenlijk wel noodzakelijk. Klinkt een beetje vaag, maar wanneer ik nog geen goeie oplossing heb vanmiddag post ik wel een foto @ K&W ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je die beugel toch niet meer nodig
Ik kom er niet graag maar bij IKEA zal je wel vinden wat je zoektquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar daar is het plafond te hoog voor denk ik. Het plafond loopt ook weer schuin af. Dus die beugel is eigenlijk wel noodzakelijk. Klinkt een beetje vaag, maar wanneer ik nog geen goeie oplossing heb vanmiddag post ik wel een foto @ K&W ofzo
Neem anders een maglite in je bek tijdens het gooien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar daar is het plafond te hoog voor denk ik. Het plafond loopt ook weer schuin af. Dus die beugel is eigenlijk wel noodzakelijk. Klinkt een beetje vaag, maar wanneer ik nog geen goeie oplossing heb vanmiddag post ik wel een foto @ K&W ofzo
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neem anders een maglite in je bek tijdens het gooien.
Omdat ik sowieso 3 spotjes wil ivm schaduw. en zo'n beugel die ik heb laten maken hangt niet in de buurt van het bord zelf. Met zo'n simpele want lamp hangt ie er toch redelijk recht boven. En aangezien ik er 3 wil ben ik van mening dat zoiets lastig wordtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Waarom neem je niet zo een wandlamp met een flexibele hals. Lijkt me veel makkelijker.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg aids.
En het is hobby, kankerlul.
Als je geen schaduw wil zal je het toch moeten combineren met tl lichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso 3 spotjes wil ivm schaduw. en zo'n beugel die ik heb laten maken hangt niet in de buurt van het bord zelf. Met zo'n simpele want lamp hangt ie er toch redelijk recht boven. En aangezien ik er 3 wil ben ik van mening dat zoiets lastig wordt
Ja ook daar heb ik aan gedacht. Hoewel ik tl verlichting slechte verlichting vind voor op een dartbord (heb liever halogeen).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je geen schaduw wil zal je het toch moeten combineren met tl licht
Oke.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doel: Marco Bizot (FC Groningen), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)
Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Jeffrey Bruma (Hamburger SV), Virgil van Dijk (FC Groningen), Bram Nuytinck (Anderlecht), Mike van der Hoorn (FC Utrecht)
Middenveld: Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Leandro Bacuna (FC Groningen), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Thomas Bruns (Heracles Almelo)
Aanval: Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Yanic Wildschut (VVV-Venlo), Jürgen Locadia (PSV) en Rajiv van La Parra (sc Heerenveen).
Best een eredivisiewaardig elftal zegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doel: Marco Bizot (FC Groningen), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)
Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Jeffrey Bruma (Hamburger SV), Virgil van Dijk (FC Groningen), Bram Nuytinck (Anderlecht), Mike van der Hoorn (FC Utrecht)
Middenveld: Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Leandro Bacuna (FC Groningen), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Thomas Bruns (Heracles Almelo)
Aanval: Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Yanic Wildschut (VVV-Venlo), Jürgen Locadia (PSV) en Rajiv van La Parra (sc Heerenveen).
Verklaart.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verklaard meteen de feyenoorders hier
[..]
[..]
Verklaartquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal vriendschappelijk, keuze is simpel: None of the above.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland - Italie
Frankrijk - Duitsland
Engeland - Brazilie
Spanje - Uruguay
Zweden - Argentinie
Genoeg keuze woensdag.
Watje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
Jezus christus, gister ter ere van het einde van de tentamenperiode gaan drinken
Ik ben echt helemaal gesloopt
is die maand nou al om??quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
Jezus christus, gister ter ere van het einde van de tentamenperiode gaan drinken
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |