Ik vind dat soort plekken altijd jammer om heen te gaan, pak liever een mooi land waar het uitgaansleven actief is maar niet gevuld met allemaal Nederlandersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja we hebben nog niks geboekt dus Lloret kan ook nogsteeds alleen is dat te duur en gaan mijn ouders dat echt niet betalen (zo 1000 euro kwijt in 1 week) en dan moet ik alsnog werk gaan zoeken...
Serieus? Want we hebben een schatting gemaakt voor 7 dagen Terschelling en we kwamen op 400 euro uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ik was veel minder kwijt voor 2 weken man.
Klinkt geweldigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Burgerschap. Klassieke grondrechten en shit... allemaal simpel maar zoveel werk.
Geen idee, was met ouders meegegaan als ze gewoon naar een hotel gingen, maar die gaan rondreis Thailand, daar heb ik geen zin in. Ik wil ook nog wat sociaal contact he. Misschien met een vriend naar Japan, wat andere vrienden van mij willen opeens niet op vakantie, kanker homos.quote:
Kroatiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vind dat soort plekken altijd jammer om heen te gaan, pak liever een mooi land waar het uitgaansleven actief is maar niet gevuld met allemaal Nederlanders![]()
En waar je geen ¤5 voor een biertje betaald![]()
Vrienden van mij , die wat meer in clubs uitgaven, waren 1100 kwijt voor 2 weken llorret, ik denk ik 800.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Serieus? Want we hebben een schatting gemaakt voor 7 dagen Terschelling en we kwamen op 400 euro uit.
Japanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee, was met ouders meegegaan als ze gewoon naar een hotel gingen, maar die gaan rondreis Thailand, daar heb ik geen zin in. Ik wil ook nog wat sociaal contact he. Misschien met een vriend naar Japan, wat andere vrienden van mij willen opeens niet op vakantie, kanker homos.
Zou ik opzich ook wel willen, maarja, lees mn vorige reactiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kroatie
Maar ga met mijn vrienden gewoon naar albufeira trouwens.
Ik in sunny Beach 900 EU denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrienden van mij , die wat meer in clubs uitgaven, waren 1100 kwijt voor 2 weken llorret, ik denk ik 800.
In llorret waren die supermarkten echt kk duur, op drank naquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik in sunny Beach 900 EU denk ik.
Maar daar is alles 3x zo goedkoop.
Stockholm is ook prachtig, maar wel relatief duur dan weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kroatie
Maar ga met mijn vrienden gewoon naar albufeira trouwens.
Je bent zelf duur.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In llorret waren die supermarkten echt kk duur, op drank na.
Ja en een biertje kost 8 euro op zijn minst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stockholm is ook prachtig, maar wel relatief duur dan weer.
Ga over een maandje weekje Praag denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stockholm is ook prachtig, maar wel relatief duur dan weer.
Zet uit dat ding manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje hij heeft gepoept bij een knappe vrouw in huis en het toilet stroomt over. Hier hebben de schrijvers van Off Centre echt lang overna gedacht.
Berlijn is top ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet waarom er niet meer nl jongeren naar Berlijn gaan in de zomer. Het is daar ook warm, het stappen is toffer, bier is goedkoper en heb ik al gezegd dat het stappen toffer is?
Maar jullie vergeten dat wij allemaal 16/17 jaar zijn (in de zomer de 17/18) dus een groot gedeelte geen 18 jaar is. Dan kan je weinig in dat soort steden. Weet niet misschien komt het er ook niet van want zie al zo voor me dat iedereen weer afhaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet waarom er niet meer nl jongeren naar Berlijn gaan in de zomer. Het is daar ook warm, het stappen is toffer, bier is goedkoper en heb ik al gezegd dat het stappen toffer is?
Is een meertjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Berlijn is top ja.
Allleen voor de jongeren is er geen strand.
die heb ik al een keer gezienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje hij heeft gepoept bij een knappe vrouw in huis en het toilet stroomt over. Hier hebben de schrijvers van Off Centre echt lang overna gedacht.
Zijn mooie plekjes altijd ja, een beetje afgezaagd maar zo is Milan ook een prachtige stad om te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga over een maandje weekje Praag denk ik.
En dan is mijn geld voor de zomer alweer bijna op.
Worden weinig festivals dit jaar.
3 dagen in berghain ja. Dan moet je de rest nog zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Berlijn is leuk voor 3 dagen, meer niet.
Samen met Dr.Mikey jonko's smoken in je car. Enschede allezzzquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ga dit jaar niet op vakantie, geld sparen voor een auto.
Ohja die gek woont in Enschede he.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Samen met Dr.Mikey jonko's smoken in je car. Enschede allezzz
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Berlijn is leuk voor 3 dagen, meer niet.
Grapje man nu reageer je weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Maar waarom negeerde ik jou Tjacka?
Wil je niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Kanker , tjacka, neem mij mee op vakantie mang.
Ga zelf!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Kanker , tjacka, neem mij mee op vakantie mang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ze willen tenminste op vakantiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je niet.
Soms best saaie vrienden.
Vind het met mijn ouders en broertje een leukere vakantie dan met mijn vrienden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze willen tenminste op vakantie. Die van mij willen ipv op vakantie gewoon in NL losgaan met uitgaan enz
.
Ja dat vond ik ook. Daarom ook Japan waars, als het niet te duur wordt.quote:
Yen is stuk beter nu.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Daarom ook Japan waars, als het niet te duur wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |