quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ga binnen nu en een half jaar ook starten met lessen. Denk dat ik ook een pakket neem. Hier heb je er een van 1200 euro met 30 lessen + theorie + examen + her-examen + slipcursus.
Krijg ik ook gewoon. Leef totaal van mijn ouders, geen baan niks en toch elke week uitgaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een verwend nest en heb mijn rijbewijs gekregen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg ik ook gewoon. Leef totaal van mijn ouders, geen baan niks en toch elke week uitgaan
Kankerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg ik ook gewoon. Leef totaal van mijn ouders, geen baan niks en toch elke week uitgaan
Dat het relax is kan ik nog begrip voor opbrengen, maar die 'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
betalen zij je wiet ook eigenlijk??quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Indirect dus welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
betalen zij je wiet ook eigenlijk??
Wtfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Al moest ik wel een zomerbaan nemen, maar jullie weten hoe het is afgelopen bij de McDonalds![]()
Verder ga ik deze zomer met vrienden ook naar Terschelling op mijn ouders kosten
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Al moest ik wel een zomerbaan nemen, maar jullie weten hoe het is afgelopen bij de McDonalds![]()
Verder ga ik deze zomer met vrienden ook naar Terschelling op mijn ouders kosten
teringquote:
Wtf man, dan zorg je toch dat het daar niet toe hoeft te komen en ga je alsnog werken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Wat ben je aan het doen dan? Ik ben gelukkig net klaar met mijn artikel, kan zo lekker pitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
SPECIAL D tijdens saai huiswerk makenTussenstand van de gemaakte bladzijdes: 4/79
Ik zou voor beide gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Nee ik had de keuze of mee met mijn ouders op vakantie en dan die zuipvakantie zelf betalen of niet meegaan en dan een bijdrage voor de vakantie.
Heb die keuze hier destijds nog voorgelegd.
Burgerschapquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan? Ik ben gelukkig net klaar met mijn artikel, kan zo lekker pitten.
Naar Terschelling gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Nee ik had de keuze of mee met mijn ouders op vakantie en dan die zuipvakantie zelf betalen of niet meegaan en dan een bijdrage voor de vakantie.
Heb die keuze hier destijds nog voorgelegd.
Ja we hebben nog niks geboekt dus Lloret kan ook nogsteeds alleen is dat te duur en gaan mijn ouders dat echt niet betalen (zo 1000 euro kwijt in 1 week) en dan moet ik alsnog werk gaan zoeken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naar Terschelling gaan. Gelukkig heb ik dat overgeslagen.
1000 euro in één week, dan moet je wel erg veel uitgeven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja we hebben nog niks geboekt dus Lloret kan ook nogsteeds alleen is dat te duur en gaan mijn ouders dat echt niet betalen (zo 1000 euro kwijt in 1 week) en dan moet ik alsnog werk gaan zoeken...
Waar ga jij dan heen smoofje?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn ouders betalen allesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hotel + reis + drank elke avondquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1000 euro in één week, dan moet je wel erg veel uitgeven.
Nee man juist nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ouders betalen allesnee hier kan ik niet bij.
En ook je opa die je seizoenskaart al op zich neemt... Ben jij het enige familielid of zo?
Ja ik was veel minder kwijt voor 2 weken man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hotel + reis + drank elke avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |