die heb ik al een keer gezienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje hij heeft gepoept bij een knappe vrouw in huis en het toilet stroomt over. Hier hebben de schrijvers van Off Centre echt lang overna gedacht.
Zijn mooie plekjes altijd ja, een beetje afgezaagd maar zo is Milan ook een prachtige stad om te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga over een maandje weekje Praag denk ik.
En dan is mijn geld voor de zomer alweer bijna op.
Worden weinig festivals dit jaar.
3 dagen in berghain ja. Dan moet je de rest nog zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Berlijn is leuk voor 3 dagen, meer niet.
Samen met Dr.Mikey jonko's smoken in je car. Enschede allezzzquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ga dit jaar niet op vakantie, geld sparen voor een auto.
Ohja die gek woont in Enschede he.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Samen met Dr.Mikey jonko's smoken in je car. Enschede allezzz
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Berlijn is leuk voor 3 dagen, meer niet.
Grapje man nu reageer je weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Maar waarom negeerde ik jou Tjacka?
Wil je niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Kanker , tjacka, neem mij mee op vakantie mang.
Ga zelf!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Kanker , tjacka, neem mij mee op vakantie mang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ze willen tenminste op vakantiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je niet.
Soms best saaie vrienden.
Vind het met mijn ouders en broertje een leukere vakantie dan met mijn vrienden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze willen tenminste op vakantie. Die van mij willen ipv op vakantie gewoon in NL losgaan met uitgaan enz
.
Ja dat vond ik ook. Daarom ook Japan waars, als het niet te duur wordt.quote:
Yen is stuk beter nu.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Daarom ook Japan waars, als het niet te duur wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |