Check kanaal 12 eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hm hier nog niet, is het alleen 401 of de rest ook?
Nog niks komt later vannacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hm hier nog niet, is het alleen 401 of de rest ook?
Misschien kun je op school uitstel krijgen als je zegt dat je de hele dag actie moest voeren tegen RTL.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
DonRaja moest weer even in een al gesloten topic posten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit mobiel...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
DonRaja moest weer even in een al gesloten topic posten![]()
![]()
![]()
![]()
Of bel je dealer voor wat ritalin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je op school uitstel krijgen als je zegt dat je de hele dag actie moest voeren tegen RTL.
Het is al de herkansing omdat ik ziek was tijdens het eerste moment.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je op school uitstel krijgen als je zegt dat je de hele dag actie moest voeren tegen RTL.
Hele kast zit vol met ritalin. Maar als ik dat nu slik weet ik zeker dat ik MOET doorhalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of bel je dealer voor wat ritalin.
Als tello een brommer zonder bal is, is cuenca een kawasaki met bal.quote:
Wendy van Dijk anaal verkracht?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al de herkansing omdat ik ziek was tijdens het eerste moment.
En we hebben daadwerkelijk wel iets gedaan tegen RTL. Alleen dat kan ik hier niet allemaal vertellen. Maar ze hebben het wel gemerkt in hun privéleven hoor. Intern zijn ze van slag en er komt misschien aangifte.
Waar wacht je op manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hele kast zit vol met ritalin. Maar als ik dat nu slik weet ik zeker dat ik MOET doorhalen.
Huh wat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |