Check kanaal 12 eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hm hier nog niet, is het alleen 401 of de rest ook?
Nog niks komt later vannacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hm hier nog niet, is het alleen 401 of de rest ook?
Misschien kun je op school uitstel krijgen als je zegt dat je de hele dag actie moest voeren tegen RTL.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
DonRaja moest weer even in een al gesloten topic posten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit mobiel...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
DonRaja moest weer even in een al gesloten topic posten![]()
![]()
![]()
![]()
Of bel je dealer voor wat ritalin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je op school uitstel krijgen als je zegt dat je de hele dag actie moest voeren tegen RTL.
Het is al de herkansing omdat ik ziek was tijdens het eerste moment.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je op school uitstel krijgen als je zegt dat je de hele dag actie moest voeren tegen RTL.
Hele kast zit vol met ritalin. Maar als ik dat nu slik weet ik zeker dat ik MOET doorhalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of bel je dealer voor wat ritalin.
Als tello een brommer zonder bal is, is cuenca een kawasaki met bal.quote:
Wendy van Dijk anaal verkracht?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is al de herkansing omdat ik ziek was tijdens het eerste moment.
En we hebben daadwerkelijk wel iets gedaan tegen RTL. Alleen dat kan ik hier niet allemaal vertellen. Maar ze hebben het wel gemerkt in hun privéleven hoor. Intern zijn ze van slag en er komt misschien aangifte.
Waar wacht je op manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hele kast zit vol met ritalin. Maar als ik dat nu slik weet ik zeker dat ik MOET doorhalen.
Huh wat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon hun LinkdIn vol gespamt.quote:
Ik krijg officieel ook Ritalin voorgeschreven alleen werkt het voor mij optimaal. Kan makkelijk zonder en als ik het nu neem kan ik sws niet meer slapen. Verneuk ik alles morgen en ben ik niet te genietenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar wacht je op manstuderen met ritalin
Alleen die blessure.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als tello een brommer zonder bal is, is cuenca een kawasaki met bal.
quote:
De details weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En we hebben daadwerkelijk wel iets gedaan tegen RTL. Alleen dat kan ik hier niet allemaal vertellen. Maar ze hebben het wel gemerkt in hun privéleven hoor. Intern zijn ze van slag en er komt misschien aangifte.
Indien enigszins waar, behoorlijk kansloos. RTL wil verdienen aan VI en dat is hun volste recht, zij betalen immers de salarissen en steunde het programma ook in mindere tijden. (Met de hulp van Genee zijn sponsorwerving). En al helemaal als je het in iemand privésfeer doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Jullie moeten niet raar opkijken als binnenkort een aanslag gepleegd wordt in Hilversum.Wtf is er mis met jou ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Jullie moeten niet raar opkijken als binnenkort een aanslag gepleegd wordt in Hilversum.Mensen zonder account kunnen geen spoilers lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Jullie moeten niet raar opkijken als binnenkort een aanslag gepleegd wordt in Hilversum.Ik denk niks, en geloof er ook geen reet van. Maar soms lijk jij er zelf wel in te gaan geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom gaat die verdediger op zijn bek?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
die hype is begonnen
europa league finale is een zekerheidje![]()
Dan moet je nog een blik Cuenca's open trekkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
die hype is begonnen
europa league finale is een zekerheidje
Huiskwerk maken op het mbo, nigga please..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sla echt onzin uit vanavond. Ik draai een beetje door. Tijd voor Ritalin dan maar.
Ik ga huiswerk maken en leren. Geef rond 5.30 wel een update
net terug van knieblessurequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is hij wel regelmatig geblesseerd? Anders kan dat wel eens voor spanning zorgen in jullie aanval.
Leerze en succes morgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sla echt onzin uit vanavond. Ik draai een beetje door. Tijd voor Ritalin dan maar.
Luchtdruk van de hoge snelheid van Cuenca.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom gaat die verdediger op zijn bek?
80 bladzijdes dude.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Huiskwerk maken op het mbo, nigga please..
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Huiskwerk maken op het mbo, nigga please..
Succes, straks en morgen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |