energy drankjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik begin moet te raken, wat te doen nog een ritalin?
Als het af moet doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Door je neus ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
ECA stack.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ja, er moeten sowieso ff wat gifje uit de OP,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
Zullen we morgen VI topic vol stammen zodat renske hem niet kan verbeteren?
neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, er moeten sowieso ff wat gifje uit de OP,
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:53 schreef RensAjacied het volgende:
KANKER WAT BEN IK CHAGRIJNIG,
Doorhalen is dus gelukt, alleen net in de auto naar school 25 minuten geslapen. Shit wat ben ik kapot
Hallo jodenquote:
Ook goede morgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:53 schreef RensAjacied het volgende:
KANKER WAT BEN IK CHAGRIJNIG,
Doorhalen is dus gelukt, alleen net in de auto naar school 25 minuten geslapen. Shit wat ben ik kapot
[Kwalbertmodus]Dat zal vanavond wel een itempje zijn @ VI[/Kwalbertmodus]quote:René van der Gijp is bereid een DNA-test te doen. Dit beweert fotomodel Melissa Sneekes (28) in Story. Melissa vermoedt al jaren dat hij haar vader is.
Melissa ontmoette haar mogelijke verwekker onlangs in een Rotterdams restaurant, bewijst Story met foto's van Edwin Smulders. 'Die afspraak met René was een van de mooiste momenten van mijn leven, want hij heeft toegezegd een DNA-test te doen! Tijdens een heel gezellig gesprek heb ik mijn verzoek gewoon op tafel gegooid', vertelt Melissa die in 2007 Miss Nederland was.
'Ik ben blij dat René eraan wil meewerken. Hij doet dit voor mij, zei hij. Hij wil dat ik duidelijkheid krijg over wie mijn biologische vader is. Ik waardeer het heel erg dat hij dat voor mij overheeft.' De brunette voegt eraan toe dat René niet bang hoeft te zijn dat ze wekelijks bij hem op de koffie gaat.
Toch lullig als je een moeder hebt die je niet kan vertellen wie je vader isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[Kwalbertmodus]Dat zal vanavond wel een itempje zijn @ VI[/Kwalbertmodus]
Echt dieptriest, ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch lullig als je een moeder hebt die je niet kan vertellen wie je vader is
Zeker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch lullig als je een moeder hebt die je niet kan vertellen wie je vader is
Zoietsquote:Laat gaan joh, als dat meissie daar gelukkig van wordt
Jij zou 'm er wel in hangen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Melissa Sneekes (Den Haag, 15 juli 1983) is een Nederlands fotomodel en winnares van de Miss Nederland-verkiezing 2007[1]
Melissa Sneekes werd als winnares van Miss Nederland in 2007 uitgezonden als afvaardiging van Nederland naar de Miss World verkiezing in China. Melissa Sneekes is de dochter van voormalig profvoetballer Richard Sneekes.
Ofwel mama Sneekes was een pingsnol avant la lettre.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Melissa Sneekes (Den Haag, 15 juli 1983) is een Nederlands fotomodel en winnares van de Miss Nederland-verkiezing 2007[1]
Melissa Sneekes werd als winnares van Miss Nederland in 2007 uitgezonden als afvaardiging van Nederland naar de Miss World verkiezing in China. Melissa Sneekes is de dochter van voormalig profvoetballer Richard Sneekes.
Hoe kan dit nou weer de miss Nederland zijn geweest. Die puntige knieen zijn wel heel puntig hierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ingevuld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef onlogisch het volgende:
FHF / Online experiment - mannen gezocht!
FOK! wordt steeds vaker slachtoffer van dit soort figuren
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag
15:30 Mainz - Bayern Munich
16:00 Newcastle United - Chelsea
18:30 Fulham - Manchester United
20:45 PSV Eindhoven - ADO Den Haag
22:00 Granada - Real Madrid
zondag
14:30 FC Twente Enschede - FC Utrecht
14:30 VVV Venlo - Ajax Amsterdam
15:00 Manchester City - Liverpool
19:00 Valencia - Barcelona
Leuk voetbalweekend, niks mis mee.
15:30 Mainz - Bayern Munichquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:00 schreef onlogisch het volgende:
zaterdag
15:30 Mainz - Bayern Munich
16:00 Newcastle United - Chelsea
18:30 Fulham - Manchester United
20:45 PSV Eindhoven - ADO Den Haag
22:00 Granada - Real Madrid
zondag
14:30 FC Twente Enschede - FC Utrecht
14:30 VVV Venlo - Ajax Amsterdam
15:00 Manchester City - Liverpool
19:00 Valencia - Barcelona
Wat is dit een poging om GGMM jaloers te maken terwijl hij helemaal geen homo is en jou een mongool vind..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi Rene heeft het nog steeds niet door
[ afbeelding ]
heeft wat niet door?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi Rene heeft het nog steeds niet door
[ afbeelding ]
Dit klinkt weer als iets voor jouw dagboek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit een poging om GGMM jaloers te maken terwijl hij helemaal geen homo is en jou een mongool vind..
Echt enorm raar inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit een poging om GGMM jaloers te maken terwijl hij helemaal geen homo is en jou een mongool vind..
quote:Vitesse heeft de training voor vrijdag geschrapt, maar dat is nog niet alles: Fred Rutten is niet op komen dagen. De oefenmeester heeft zich ziek gemeld, zo bevestigt de club uit Arnhem. Het voedt de geruchten dat een vertrek van Rutten bij Vitesse aanstaande is. Assistent Stanley Menzo zal het wekelijkse perspraatje voor zijn rekening nemen.
Zoek een andere hoby.quote:
Waarom koop je niet een armatuur waar de spotjes al aan zitten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef onlogisch het volgende:
Ok negers. ik heb jullie ff nodig. Ik heb een dartboard op zolder hangen (hihi darten)
En nu heb ik daar erg weinig licht. Dus heb ik op de zaak ff een mooi beugeltje laten lassen.
Die beugel is een stukje buis van Ø 20. Daar wil ik straks 3 spotjes aan monteren. Alleen nu zit ik me te bedenken hoe ik die daar straks aan vast ga monteren.
Waar koop je spotjes met een soort knijper ofzo? Ik zag wel iets @ hema, maar dat is toch niet helemaal wat ik zoek.
http://www.hema.nl/winkel(...)s/knijplamp-wit-led-(13311264)
Jullie suggesties?
Hmm, voorbeeldje? Want ik moet wel kijken of het op die beugel pastquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom koop je niet een armatuur waar de spotjes al aan zitten?
Dan heb je die beugel toch niet meer nodigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm, voorbeeldje? Want ik moet wel kijken of het op die beugel past
Ja maar daar is het plafond te hoog voor denk ik. Het plafond loopt ook weer schuin af. Dus die beugel is eigenlijk wel noodzakelijk. Klinkt een beetje vaag, maar wanneer ik nog geen goeie oplossing heb vanmiddag post ik wel een foto @ K&W ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je die beugel toch niet meer nodig
Ik kom er niet graag maar bij IKEA zal je wel vinden wat je zoektquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar daar is het plafond te hoog voor denk ik. Het plafond loopt ook weer schuin af. Dus die beugel is eigenlijk wel noodzakelijk. Klinkt een beetje vaag, maar wanneer ik nog geen goeie oplossing heb vanmiddag post ik wel een foto @ K&W ofzo
Neem anders een maglite in je bek tijdens het gooien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar daar is het plafond te hoog voor denk ik. Het plafond loopt ook weer schuin af. Dus die beugel is eigenlijk wel noodzakelijk. Klinkt een beetje vaag, maar wanneer ik nog geen goeie oplossing heb vanmiddag post ik wel een foto @ K&W ofzo
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neem anders een maglite in je bek tijdens het gooien.
Omdat ik sowieso 3 spotjes wil ivm schaduw. en zo'n beugel die ik heb laten maken hangt niet in de buurt van het bord zelf. Met zo'n simpele want lamp hangt ie er toch redelijk recht boven. En aangezien ik er 3 wil ben ik van mening dat zoiets lastig wordtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Waarom neem je niet zo een wandlamp met een flexibele hals. Lijkt me veel makkelijker.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg aids.
En het is hobby, kankerlul.
Als je geen schaduw wil zal je het toch moeten combineren met tl lichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso 3 spotjes wil ivm schaduw. en zo'n beugel die ik heb laten maken hangt niet in de buurt van het bord zelf. Met zo'n simpele want lamp hangt ie er toch redelijk recht boven. En aangezien ik er 3 wil ben ik van mening dat zoiets lastig wordt
Ja ook daar heb ik aan gedacht. Hoewel ik tl verlichting slechte verlichting vind voor op een dartbord (heb liever halogeen).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je geen schaduw wil zal je het toch moeten combineren met tl licht
Oke.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doel: Marco Bizot (FC Groningen), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)
Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Jeffrey Bruma (Hamburger SV), Virgil van Dijk (FC Groningen), Bram Nuytinck (Anderlecht), Mike van der Hoorn (FC Utrecht)
Middenveld: Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Leandro Bacuna (FC Groningen), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Thomas Bruns (Heracles Almelo)
Aanval: Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Yanic Wildschut (VVV-Venlo), Jürgen Locadia (PSV) en Rajiv van La Parra (sc Heerenveen).
Best een eredivisiewaardig elftal zegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doel: Marco Bizot (FC Groningen), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)
Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Jeffrey Bruma (Hamburger SV), Virgil van Dijk (FC Groningen), Bram Nuytinck (Anderlecht), Mike van der Hoorn (FC Utrecht)
Middenveld: Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Leandro Bacuna (FC Groningen), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Thomas Bruns (Heracles Almelo)
Aanval: Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Yanic Wildschut (VVV-Venlo), Jürgen Locadia (PSV) en Rajiv van La Parra (sc Heerenveen).
Verklaart.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verklaard meteen de feyenoorders hier
[..]
[..]
Verklaartquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal vriendschappelijk, keuze is simpel: None of the above.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland - Italie
Frankrijk - Duitsland
Engeland - Brazilie
Spanje - Uruguay
Zweden - Argentinie
Genoeg keuze woensdag.
Watje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
Jezus christus, gister ter ere van het einde van de tentamenperiode gaan drinken
Ik ben echt helemaal gesloopt
is die maand nou al om??quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
Jezus christus, gister ter ere van het einde van de tentamenperiode gaan drinken
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |