Ja ook daar heb ik aan gedacht. Hoewel ik tl verlichting slechte verlichting vind voor op een dartbord (heb liever halogeen).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je geen schaduw wil zal je het toch moeten combineren met tl licht
Oke.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doel: Marco Bizot (FC Groningen), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)
Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Jeffrey Bruma (Hamburger SV), Virgil van Dijk (FC Groningen), Bram Nuytinck (Anderlecht), Mike van der Hoorn (FC Utrecht)
Middenveld: Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Leandro Bacuna (FC Groningen), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Thomas Bruns (Heracles Almelo)
Aanval: Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Yanic Wildschut (VVV-Venlo), Jürgen Locadia (PSV) en Rajiv van La Parra (sc Heerenveen).
Best een eredivisiewaardig elftal zegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doel: Marco Bizot (FC Groningen), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)
Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Jeffrey Bruma (Hamburger SV), Virgil van Dijk (FC Groningen), Bram Nuytinck (Anderlecht), Mike van der Hoorn (FC Utrecht)
Middenveld: Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Leandro Bacuna (FC Groningen), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Thomas Bruns (Heracles Almelo)
Aanval: Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Yanic Wildschut (VVV-Venlo), Jürgen Locadia (PSV) en Rajiv van La Parra (sc Heerenveen).
Verklaart.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verklaard meteen de feyenoorders hier
[..]
[..]
Verklaartquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal vriendschappelijk, keuze is simpel: None of the above.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland - Italie
Frankrijk - Duitsland
Engeland - Brazilie
Spanje - Uruguay
Zweden - Argentinie
Genoeg keuze woensdag.
Watje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
Jezus christus, gister ter ere van het einde van de tentamenperiode gaan drinken
Ik ben echt helemaal gesloopt
is die maand nou al om??quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
Jezus christus, gister ter ere van het einde van de tentamenperiode gaan drinken
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef Saind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |