Gewoon beginnen, je bent nu aan het uitstellenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ritalin is ingenomen, geen weg meer terug..... kanker wat is het een chaos in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ritalin is ingenomen, geen weg meer terug..... kanker wat is het een chaos in mijn hoofd.
Kan hij beter speed nemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je moe wordt crushen en door je neus.
quote:
Je haalt twee users door elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Er zullen acties volgen tegen het fascistische RTL REGIME!!!!!!!!!!
Willekeurig woord: slagingspercentage
Welterustenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten, ben te moe om te vragen waar de neuk jullie het over hebben met RTL...
sukkeltjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Tering ICT opdrachten. Ik ben Ajax gewoon vergeten
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die speelde prima.quote:
Trusten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten, ben te moe om te vragen waar de neuk jullie het over hebben met RTL...
Blijf het jammer vinden dat dit niet de uitslag van afgelopen zondag wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Volkomen nutteloos dit, maar ach goed voor het vertrouwen en nog wat andere cliches.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat dit niet de uitslag van afgelopen zondag was
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax ook kampioen wordt dit jaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat dit niet de uitslag van afgelopen zondag was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |