Je kan je wel in allerlei bochten wringen, maar je wordt gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een jaar geleden al. Dat was ik allang vergeten.
Ik was overduidelijk aan het trollen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan je wel in allerlei bochten wringen, maar je wordt gewoon keihard met je neus op de feiten gedrukt.
Jammer dat je dat dan niet gewoon kan toegeven zeg.
Ze zijn doorgaans ook voor een club waar ze nog nooit zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:17 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat macaroni doorgaans wordt gegeten door mensen met een wanstaltig gevoel voor smaak.
Ach, als dit nou het meest gênante was dat me hier ooit is overkomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:14 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het beter is voor GGMM als hij zijn gezicht hier even niet meer laat zien.
Nu willen we weten wat op één staat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, als dit nou het meest gênante was dat me hier ooit is overkomen.
Dit staat echter niet eens in de top 10.
'hobie' en het bioscoopincident.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu willen we weten wat op één staat.
Macaroni is niks culinairs aan opper.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen we weer ontopic. We zitten hier niet in CUL.
Kijk deze man solliciteren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Kunnen we weer ontopic. We zitten hier niet in CUL.
Het is maar net wat je er van maakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Macaroni is niks culinairs aan opper.
Macaroni is ook niet echt calorieneutraal hè?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
Kijk hier mensen een partij jaloers zijn op m'n macaroni.
Vooral davy. Die zelf wel weer iets vets zal eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |