SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik aan Dirk denk...quote:
Toekomstbeeld van veltmanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:31 schreef GGMM het volgende:
Toen Marcellis bij PSV speelde dachten veel mensen dat hij ver zou gaan komen. Heeft zelfs een aantal interlands gespeeld.
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik aan Dirk denk...
Denk ik aan zijn schwalbe, in het Rat Verlegh Stadion, op eigen helft. NAC scoort de 2-1 en Marcellis denkt serieus dat er een overtreding op hem is begaan. 2009/10
Gras is groenquote:
Daar is die kanjerrooie veel te dom voor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weten ze zeker dat matchfixing niet bij NAC bezig is?
Is een fries toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Spreek Bytyqi uit als Bietietsjie.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is altijd kut om tegen roodharigen te spelen maar ten rouwelaar lijkt me uitzondering op de regel.
De Ridder opstellen als je Narsingh op de bank hebtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Spreek Bytyqi uit als Bietietsjie.
Ja ok, de stelling geldt vooral voor mannen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik ken wel lekkere gingers hoor.
De Ridder speelt voornamelijk als linksbuiten, kan ook als rechtsbuiten. Narsingh speelt voornamelijk als rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Ridder opstellen als je Narsingh op de bank hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
SaushemptenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Been vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gouden pik van cowmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja ok, de stelling geldt vooral voor mannen inderdaad.
Jon rans kan goed dansenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans stak ooit zijn middelvinger op langs de lijn.
#Jansfeitjes
Serieus best een leuk verhaal, al geloof ik niet dat die ginger serieus een stomp gaf.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:43 schreef Caland het volgende:
Doet mij terug denken aan de tijd dat Ten Rouwelaar voor ons vak aan het 'keepen' was en er een gozer bij elk balcontact van hem HEY BASSIE, KANKERROOIE aan het schreeuwen was. Totdat een, eveneens roodharige jongen, twee rijen verder er genoeg van kreeg en die gozer een stomp op zijn muil gaf.
Voor meer leuke anekdotes kunnen jullie altijd ajacied422 DM'en.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
Stijn heeft ooit Killerjet gevingerd tijdens het korfballen.
#stijnfeitjes
Het is de Kuip he. Daar snuift iedereen toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Serieus best een leuk verhaal, al geloof ik niet dat die ginger serieus een stomp gaf.
Dat blijft een bijzonder fenomeen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je wel eens samen met de meisjes mogen douchen?
Tijdens nog welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
#stijnfeitjes
Wohohoho whohoho stinho neukt met Killerjet. Whohoho whohoho stinho neukt met killerjeeeeetquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
#stijnfeitjes
Sked vindt dit leuk.twitter:rvandermade twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:50:06Nog niet bevestigd, maar waarschijnlijk speelt Valeri Qazaishvili in de spits bij #Vitesse en zit Abiola Dauda op de bank. #vitpsv. reageer retweet
Reden dat ik voor feyenoord juichquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de Kuip he. Daar snuift iedereen toch.
daarna gewoon bal in mandje gooienquote:
Ok goed punt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de Kuip he. Daar snuift iedereen toch.
Bekentenis: bij sparta dacht ik dat ie beter Was dan mr.paaseilandquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Erik Falkenburg is geboren in Leiden.
Mister Paaseiland? Wat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bekentenis: bij sparta dacht ik dat ie beter Was dan mr.paaseiland
Met een zesjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarna gewoon bal in mandje gooien
Anders telt ie toch nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zesje maken is voor de amateurs.
Ik moest lachen, zonde.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoek op paaseiland afbeeldingen en dan weet je wie ik bedoel
Heeft AZ Slory gehaaldquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde dat Slory op de bank start bij AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |