Dit dus. Dankjewel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
HIJ VRAAGT TOCH ALLEEN MAAR WAT?
Jezus hey
Er zijn zoveel soorten wijven bij het korfbal. Zelfs lilliputters en meisjes die down lijken te hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nasty is dat, liever iets te mollig met goede curves dan zo'n graatkut naar mijn mening.
Zeg het hem Stijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij welke tweets wel en niet worden gepost?
Jammer dat je de hele korfbalwereld gaat zitten afkraken drie weken nadat je zelf bent gestopt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten wijven bij het korfbal. Zelfs lilliputters en meisjes die down lijken te hebben.
Opmerkelijk antwoord maar wel props omdat je de enige bent die er in slaagt een antwoord te geven.quote:
Ik kraakte het al jaren af.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de hele korfbalwereld gaat zitten afkraken drie weken nadat je zelf bent gestopt.
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het een terechte beslissing is geweest om te stoppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de hele korfbalwereld gaat zitten afkraken drie weken nadat je zelf bent gestopt.
Dat is een beetje hetzelfde als met ex-rokers.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik je posts over al die jaren heen allemaal gemist hebben.quote:
BUUUUUUUUUURNquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als met ex-rokers.
Toch Renč
Bundel jij mijn posts? Heb jij ze onder je bed liggen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik je posts over al die jaren heen allemaal gemist hebben.
Nou, Davy heeft bewijs dat je toch behoorlijk blij was toen je voor de eerste keer iets won met korfbal.quote:
Ik kraak mensen die roken niet af. Ik heb juist een hekel aan mensen die zich verheven voelen boven rokers net nadat ze zelf eindelijk gestopt zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als met ex-rokers.
Toch Renč
Ik insinueer helemaal niks. Ik benadrukte juist dat jij het wel met deze stelling eens zou zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kraak mensen die roken niet af. Ik heb juist een hekel aan mensen die zich verheven voelen boven rokers net nadat ze zelf eindelijk gestopt zijn.
Ik zou het dus ook op prijs stellen als je deze insinuatie rectificeert en je excuses aanbiedt.
Davy heeft zelfs mijn fotoboek opgeslagen in Puu.sh.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, Davy heeft bewijs dat je toch behoorlijk blij was toen je voor de eerste keer iets won met korfbal.
Door het te ontkennen maak je jezelf alleen maar belachelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik insinueer helemaal niks. Ik benadrukte juist dat jij het wel met deze stelling eens zou zijn.
Alleen wilde beesten eten macaroni met kaas.quote:
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, Davy heeft bewijs dat je toch behoorlijk blij was toen je voor de eerste keer iets won met korfbal.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft zelfs mijn fotoboek opgeslagen in Puu.sh.
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken zijn vaak onzekere meelopers.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken hebben vaak de behoefte er bij te horen. Ze hebben een laf en onzeker karakter.
quote:
Odds dat jij die foto nog ergens hebt opgeslagen staan op 1.01quote:
quote:
Haha gaat hij het ontkennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |