Ja true.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef gajonkohalen het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat dat echt heel dom is.
Dat is toch niet zo heel abnormaal voor autisten, lijkt me. Dus om dat nou tegen een rokende FOK!er te verkondigen. Stating the obvious.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken zijn vaak onzekere meelopers.
Uh, oke..quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat is toch niet zo heel abnormaal voor autisten, lijkt me.
Roken hoort bij domme mensen. Ga je gang, dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef gajonkohalen het volgende:
Ik weet uit ervaring dat dat echt heel dom is.
Dat bewijst de politiek wel ja, ik ben zelden een politicus tegen gekomen die niet rooktquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Roken hoort bij domme mensen. Ga je gang, dus.
Dat zijn de mensen die gewoon op hun werkplek zitten en niet 10x per dag over de gang slenteren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat bewijst de politiek wel ja, ik ben zelden een politicus tegen gekomen die niet rookt
Veel mensen doen iets zonder te weten waarom ze het doen. Bijvoorbeeld alcohol drinken, drugs gebruiken, roken of zelfs eten. In principe is dus de gehele mensheid een meeloper van een ander.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Rook jij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Veel mensen doen iets zonder te weten waarom ze het doen. Bijvoorbeeld alcohol drinken, drugs gebruiken, roken of zelfs eten. In principe is dus de gehele mensheid een meeloper van een ander.
Waar het op neerkomt is dat je begrijpt waarom je iets doet. Iemand die graag alcohol drinkt zal zich niet afvragen waarom hij alcohol drinkt, maar drinkt het omdat het ''normaal/leuk/gezellig'' is. Hij zal zich vanuit een biologisch standpunt niet afvragen of het schadelijk voor zijn lichaam is of het een waardevol is, noch zal hij begrijpen waaruit alcohol gemaakt is, wat alcohol alcohol maakt etc.
Hetzelfde principe geldt voor letterlijk alles.
Iets wat gezond of schadelijk is hangt af van het meest belangrijke factor: Hoeveel kennis beschik je over datgene wat je doet.
Net als mensen die zeggen dat roken schadelijk is, dat zijn mensen die nul kennis hebben over roken, maar ''meelopen'' met wat de t.v of krant zegt.
Alles is gezond, maar het hangt af per situatie, per persoon, per product. Zo is in de wereld van roken pure tabak(bijvoorbeeld pueblo) veel beter en gezonder voor je dan commerciële troep zoals marlboro l&m enzo. Zo is bijvoorbeeld biologisch eten veel beter en gezond dan junk food zoals mac donalds.
Zo is water veel gezonder voor je dan bijvoorbeeld suikergevulde juices of alcohol.
Alles hangt af van over hoeveel kennis je beschikt, hoeveel je weet.
Ja, begonnen in 2010 mede door de hoeveelheid kennis die ik vergaard had (lees: ik was ZEER ANTI-roken) tot ik er meer over begon te begrijpen en te leren en ik kan met trots zeggen dat ik zeer tevreden ben over de resultaten.quote:
Dat is interessant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja, begonnen in 2010 mede door de hoeveelheid kennis die ik vergaard had (lees: ik was ZEER ANTI-roken) tot ik er meer over begon te begrijpen en te leren en ik kan met trots zeggen dat ik zeer tevreden ben over de resultaten.
Mam rookte dan altijd mentholsigaretten want "is lekker zacht voor de keel" uiteraard nog steeds twee pakjes per dag ofzo.quote:
Ik kom uit een kring van hartchirurgen, historici geleerden en wetenschappers (tijdens een evenement met de groep in kwestie werd er gevraagd waarom ik de enige was die niet rookte - mijn antwoord was dat het gevaarlijk was, chemisch, vies etc.) hierbij werd ik vierkant uitgelachen, na een paar jaar mee te lopen met de hartchirurg en zijn collega met studies in hoe tabak het menselijk immuunsysteem beïnvloed en verbeterd heb ik veel kunnen leren. Ik kan echt 100 pagina's hier typen over wat ik allemaal geleerd heb.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is interessant.
Welke resultaten?
tl;drquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik kom uit een kring van hartchirurgen, historici geleerden en wetenschappers (tijdens een evenement met de groep in kwestie werd er gevraagd waarom ik de enige was die niet rookte - mijn antwoord was dat het gevaarlijk was, chemisch, vies etc.) hierbij werd ik vierkant uitgelachen, na een paar jaar mee te lopen met de hartchirurg en zijn collega met studies in hoe tabak het menselijk immuunsysteem beïnvloed en verbeterd heb ik veel kunnen leren. Ik kan echt 100 pagina's hier typen over wat ik allemaal geleerd heb.
Maar wat het op neerkomt is dat tabak in combinatie met een goede dieet elke virus, bacterie, onmiddellijk kan uitschakelen binnen 48 uur. Mede door wat ik had geleerd begon ik die kennis toe te passen in mijn eigen leven en heb ik sindsdien bijvoorbeeld nooit meer last gehad van Chronisch voorhoofdholte ontsteking(letterlijk compleet verdwenen), nooit meer een verkoudheid gehad die langer duurt dan 48 uur en een gezonder darmen fauna. Wat belangrijk is om te weten is dat tabak vaak ook genetisch gerelateerd is. Sommige mensen hebben het niet nodig terwijl anderen er van kunnen profiteren.
Maar het belangrijkste wat ik heb geleerd is:
Nooit aan iets beginnen of doen zonder je er eerst erg diep in te verdiepen. Maar goed in mijn geval had ik veel geluk door de variatie aan capable mensen in mijn omgeving.
Heb je je longen recent laten nakijken? om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik kom uit een kring van hartchirurgen, historici geleerden en wetenschappers (tijdens een evenement met de groep in kwestie werd er gevraagd waarom ik de enige was die niet rookte - mijn antwoord was dat het gevaarlijk was, chemisch, vies etc.) hierbij werd ik vierkant uitgelachen, na een paar jaar mee te lopen met de hartchirurg en zijn collega met studies in hoe tabak het menselijk immuunsysteem beïnvloed en verbeterd heb ik veel kunnen leren. Ik kan echt 100 pagina's hier typen over wat ik allemaal geleerd heb.
Maar wat het op neerkomt is dat tabak in combinatie met een goede dieet elke virus, bacterie, onmiddellijk kan uitschakelen binnen 48 uur. Mede door wat ik had geleerd begon ik die kennis toe te passen in mijn eigen leven en heb ik sindsdien bijvoorbeeld nooit meer last gehad van Chronisch voorhoofdholte ontsteking(letterlijk compleet verdwenen), nooit meer een verkoudheid gehad die langer duurt dan 48 uur en een gezonder darmen fauna. Wat belangrijk is om te weten is dat tabak vaak ook genetisch gerelateerd is. Sommige mensen hebben het niet nodig terwijl anderen er van kunnen profiteren.
Maar het belangrijkste wat ik heb geleerd is:
Nooit aan iets beginnen of doen zonder je er eerst erg diep in te verdiepen. Maar goed in mijn geval had ik veel geluk door de variatie aan capable mensen in mijn omgeving.
1,5 ong jaar geleden gedaan inclusief volle bloedonderzoek, mijn longen zien het er hetzelfde uit als die van een persoon die niet rookt of nooit heeft gerookt (en ik rook veel per dag sinds die tijd) de arts in kwestie geloofde niet dat ik rooktequote:Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heb je je longen recent laten nakijken? om maar wat te noemen.
Misschien schuilt er een kern van waarheid in je verhaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Bredemug het volgende:
[..]
1,5 ong jaar geleden gedaan inclusief volle bloedonderzoek, mijn longen zien het er hetzelfde uit als die van een persoon die niet rookt of nooit heeft gerookt (en ik rook veel per dag sinds die tijd) de arts in kwestie geloofde niet dat ik rookte![]()
maar dat kan ook komen doordat ik aan speciale ademhalingsoefeneningen doe 2x per week(diepe ademhalingsoefeningen - combinatie van verschillende oosterse technieken) en geen commercieel troep rook en misschien beter weet wat ik doe, wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is, maar de resultaten spreken in mijn geval voor zich. Dus heb niks te klagen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mam rookte dan altijd mentholsigaretten want "is lekker zacht voor de keel" uiteraard nog steeds twee pakjes per dag ofzo.![]()
Ja, vrij irritant was dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bagger topics over jou zijn geopend de afgelopen dagen?
mod dit dat
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
deadprez is een leuke toevoeging, de dappere plantsoen werker. "hark knuffelaar"quote:
wat bedoel je met geen commerciele troep? heb je een tabaksplant in de achtertuin ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Bredemug het volgende:
[..]
1,5 ong jaar geleden gedaan inclusief volle bloedonderzoek, mijn longen zien het er hetzelfde uit als die van een persoon die niet rookt of nooit heeft gerookt (en ik rook veel per dag sinds die tijd) de arts in kwestie geloofde niet dat ik rookte![]()
maar dat kan ook komen doordat ik aan speciale ademhalingsoefeneningen doe 2x per week(diepe ademhalingsoefeningen - combinatie van verschillende oosterse technieken) en geen commercieel troep rook en misschien beter weet wat ik doe, wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is, maar de resultaten spreken in mijn geval voor zich. Dus heb niks te klagen.
Jij bent echt goed in leven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Godver, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:22 schreef Gelser het volgende:
Roken is niet zo slecht mits gecombineerd met matig alcoholgebruik. De combinatie met Oosterse Ontspanningstechnieken daarentegen wordt door veel deskundigen levensgevaarlijk geacht. Voor je het weet doe je vrijwilligerswerk.
Marlboro, camel, L&m etc dat hele bende is allemaal commerciële troep, daar zit suiker in en nog 400 andere troep ingrediënten die niks met roken te maken hebben maar meer om een persoon verslaafd te houden en te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:48 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
wat bedoel je met geen commerciele troep? heb je een tabaksplant in de achtertuin ofzo?
.. ik vind dit maar een vaag verhaal eerlijk gezegd, te mooi om waar te zijn
Goed advies: zo rookt de gemiddelde patiënt nog maar 5 sigaretten per dag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:41 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Niet voor iedere sigaret waar je trek in hebt een kwart uit een fles vodka drinken
''The award winning onzin-luller'' past goed bij je zie ik.quote:
Dit ja, als ik ziek ben hoeven er niet ook nog eens ontwenningsverschijnselen erbijquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Of ik nou ziek was of kiplekker, die hang naar een sigaret bleef ik houden en dus bleef ik ook doorroken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |