Ja true.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef gajonkohalen het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat dat echt heel dom is.
Dat is toch niet zo heel abnormaal voor autisten, lijkt me. Dus om dat nou tegen een rokende FOK!er te verkondigen. Stating the obvious.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken zijn vaak onzekere meelopers.
Uh, oke..quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat is toch niet zo heel abnormaal voor autisten, lijkt me.
Roken hoort bij domme mensen. Ga je gang, dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef gajonkohalen het volgende:
Ik weet uit ervaring dat dat echt heel dom is.
Dat bewijst de politiek wel ja, ik ben zelden een politicus tegen gekomen die niet rooktquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Roken hoort bij domme mensen. Ga je gang, dus.
Dat zijn de mensen die gewoon op hun werkplek zitten en niet 10x per dag over de gang slenteren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat bewijst de politiek wel ja, ik ben zelden een politicus tegen gekomen die niet rookt
Veel mensen doen iets zonder te weten waarom ze het doen. Bijvoorbeeld alcohol drinken, drugs gebruiken, roken of zelfs eten. In principe is dus de gehele mensheid een meeloper van een ander.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken zijn vaak onzekere meelopers.
Rook jij?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Veel mensen doen iets zonder te weten waarom ze het doen. Bijvoorbeeld alcohol drinken, drugs gebruiken, roken of zelfs eten. In principe is dus de gehele mensheid een meeloper van een ander.
Waar het op neerkomt is dat je begrijpt waarom je iets doet. Iemand die graag alcohol drinkt zal zich niet afvragen waarom hij alcohol drinkt, maar drinkt het omdat het ''normaal/leuk/gezellig'' is. Hij zal zich vanuit een biologisch standpunt niet afvragen of het schadelijk voor zijn lichaam is of het een waardevol is, noch zal hij begrijpen waaruit alcohol gemaakt is, wat alcohol alcohol maakt etc.
Hetzelfde principe geldt voor letterlijk alles.
Iets wat gezond of schadelijk is hangt af van het meest belangrijke factor: Hoeveel kennis beschik je over datgene wat je doet.
Net als mensen die zeggen dat roken schadelijk is, dat zijn mensen die nul kennis hebben over roken, maar ''meelopen'' met wat de t.v of krant zegt.
Alles is gezond, maar het hangt af per situatie, per persoon, per product. Zo is in de wereld van roken pure tabak(bijvoorbeeld pueblo) veel beter en gezonder voor je dan commerciële troep zoals marlboro l&m enzo. Zo is bijvoorbeeld biologisch eten veel beter en gezond dan junk food zoals mac donalds.
Zo is water veel gezonder voor je dan bijvoorbeeld suikergevulde juices of alcohol.
Alles hangt af van over hoeveel kennis je beschikt, hoeveel je weet.
Ja, begonnen in 2010 mede door de hoeveelheid kennis die ik vergaard had (lees: ik was ZEER ANTI-roken) tot ik er meer over begon te begrijpen en te leren en ik kan met trots zeggen dat ik zeer tevreden ben over de resultaten.quote:
Dat is interessant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja, begonnen in 2010 mede door de hoeveelheid kennis die ik vergaard had (lees: ik was ZEER ANTI-roken) tot ik er meer over begon te begrijpen en te leren en ik kan met trots zeggen dat ik zeer tevreden ben over de resultaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |