abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144351865
Dus TS is verkouden en heeft keelpijn, en ik weet dat het onverstandig is om dan je longen vol te kachelen met zware shag, maar ik heb zoveel trek in roken :'(

antiklacht: wel een paar hijsjes van een joint genomen tegen de pijn 8-)
pi_144351904
Gewoon roken, nepverslaafde.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:39:36 #3
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_144351926
Roken :r
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_144351934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef deadprez het volgende:
Ik weet uit ervaring dat dat echt heel dom is.
pi_144351941
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef gajonkohalen het volgende:

[..]

Ja true. :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_144351949
Haha, verslaafde.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 15:40:14 #7
35723 crew  GGMM
pi_144351953
Mensen die roken zijn vaak onzekere meelopers. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144351978
Wat een duurzettingsvermogen ook weer. Ik heb vaak zat zo'n druk schema dat ik niet aan m'n pakje per dag kom.

Nu maar even weer een peuk opsteken.
Gr gr,
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:41:26 #9
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_144351999
Een mooie dag om te stoppen......kan je straks die begeerde monster computer kopen.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_144352014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch niet zo heel abnormaal voor autisten, lijkt me. Dus om dat nou tegen een rokende FOK!er te verkondigen. Stating the obvious.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 15:43:01 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_144352045
Tijd om te stoppen. Je lichaam schreeuwt erom.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 15:43:38 #12
35723 crew  GGMM
pi_144352075
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat is toch niet zo heel abnormaal voor autisten, lijkt me.
Uh, oke..
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144352077
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef gajonkohalen het volgende:
Roken hoort bij domme mensen. Ga je gang, dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144352134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Roken hoort bij domme mensen. Ga je gang, dus.
Dat bewijst de politiek wel ja, ik ben zelden een politicus tegen gekomen die niet rookt
pi_144352213
junkiestruggles :')
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:53:23 #16
433518 Koempel020
Waar is dat feestje?
pi_144352414
Gewoon keihard door blijven roken, anders krijg je ebola
pi_144352611
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja true. :')
Weet je hoeveel bagger topics over jou zijn geopend de afgelopen dagen?
mod dit dat

:')
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:59:49 #18
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_144352651
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat bewijst de politiek wel ja, ik ben zelden een politicus tegen gekomen die niet rookt
Dat zijn de mensen die gewoon op hun werkplek zitten en niet 10x per dag over de gang slenteren.
pi_144352667
Verder is stoppen makkelijker gezegd dan gedaan.
Als is dit wel een moment .....
pi_144352759
quote:
Veel mensen doen iets zonder te weten waarom ze het doen. Bijvoorbeeld alcohol drinken, drugs gebruiken, roken of zelfs eten. In principe is dus de gehele mensheid een meeloper van een ander.

Waar het op neerkomt is dat je begrijpt waarom je iets doet. Iemand die graag alcohol drinkt zal zich niet afvragen waarom hij alcohol drinkt, maar drinkt het omdat het ''normaal/leuk/gezellig'' is. Hij zal zich vanuit een biologisch standpunt niet afvragen of het schadelijk voor zijn lichaam is of het een waardevol is, noch zal hij begrijpen waaruit alcohol gemaakt is, wat alcohol alcohol maakt etc.

Hetzelfde principe geldt voor letterlijk alles.

Iets wat gezond of schadelijk is hangt af van het meest belangrijke factor: Hoeveel kennis beschik je over datgene wat je doet.

Net als mensen die zeggen dat roken schadelijk is, dat zijn mensen die nul kennis hebben over roken, maar ''meelopen'' met wat de t.v of krant zegt.

Alles is gezond, maar het hangt af per situatie, per persoon, per product. Zo is in de wereld van roken pure tabak(bijvoorbeeld pueblo) veel beter en gezonder voor je dan commerciële troep zoals marlboro l&m enzo. Zo is bijvoorbeeld biologisch eten veel beter en gezond dan junk food zoals mac donalds.
Zo is water veel gezonder voor je dan bijvoorbeeld suikergevulde juices of alcohol.

Alles hangt af van over hoeveel kennis je beschikt, hoeveel je weet.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  dinsdag 9 september 2014 @ 16:06:52 #21
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_144352948
:{w
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_144353100
Roken terwijl je thee met honing drinkt, dan valt het wel mee.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_144353170
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Veel mensen doen iets zonder te weten waarom ze het doen. Bijvoorbeeld alcohol drinken, drugs gebruiken, roken of zelfs eten. In principe is dus de gehele mensheid een meeloper van een ander.

Waar het op neerkomt is dat je begrijpt waarom je iets doet. Iemand die graag alcohol drinkt zal zich niet afvragen waarom hij alcohol drinkt, maar drinkt het omdat het ''normaal/leuk/gezellig'' is. Hij zal zich vanuit een biologisch standpunt niet afvragen of het schadelijk voor zijn lichaam is of het een waardevol is, noch zal hij begrijpen waaruit alcohol gemaakt is, wat alcohol alcohol maakt etc.

Hetzelfde principe geldt voor letterlijk alles.

Iets wat gezond of schadelijk is hangt af van het meest belangrijke factor: Hoeveel kennis beschik je over datgene wat je doet.

Net als mensen die zeggen dat roken schadelijk is, dat zijn mensen die nul kennis hebben over roken, maar ''meelopen'' met wat de t.v of krant zegt.

Alles is gezond, maar het hangt af per situatie, per persoon, per product. Zo is in de wereld van roken pure tabak(bijvoorbeeld pueblo) veel beter en gezonder voor je dan commerciële troep zoals marlboro l&m enzo. Zo is bijvoorbeeld biologisch eten veel beter en gezond dan junk food zoals mac donalds.
Zo is water veel gezonder voor je dan bijvoorbeeld suikergevulde juices of alcohol.

Alles hangt af van over hoeveel kennis je beschikt, hoeveel je weet.
Rook jij?
pi_144353389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Rook jij?
Ja, begonnen in 2010 mede door de hoeveelheid kennis die ik vergaard had (lees: ik was ZEER ANTI-roken) tot ik er meer over begon te begrijpen en te leren en ik kan met trots zeggen dat ik zeer tevreden ben over de resultaten.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_144353474
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ja, begonnen in 2010 mede door de hoeveelheid kennis die ik vergaard had (lees: ik was ZEER ANTI-roken) tot ik er meer over begon te begrijpen en te leren en ik kan met trots zeggen dat ik zeer tevreden ben over de resultaten.
Dat is interessant.
Welke resultaten?
pi_144353620
Straks lekker een sigaret opsteken.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144353775
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef deadprez het volgende:
Mam rookte dan altijd mentholsigaretten want "is lekker zacht voor de keel" uiteraard nog steeds twee pakjes per dag ofzo. :D :')
Hallon!
pi_144353965
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat is interessant.
Welke resultaten?
Ik kom uit een kring van hartchirurgen, historici geleerden en wetenschappers (tijdens een evenement met de groep in kwestie werd er gevraagd waarom ik de enige was die niet rookte - mijn antwoord was dat het gevaarlijk was, chemisch, vies etc.) hierbij werd ik vierkant uitgelachen, na een paar jaar mee te lopen met de hartchirurg en zijn collega met studies in hoe tabak het menselijk immuunsysteem beïnvloed en verbeterd heb ik veel kunnen leren. Ik kan echt 100 pagina's hier typen over wat ik allemaal geleerd heb.

Maar wat het op neerkomt is dat tabak in combinatie met een goede dieet elke virus, bacterie, onmiddellijk kan uitschakelen binnen 48 uur. Mede door wat ik had geleerd begon ik die kennis toe te passen in mijn eigen leven en heb ik sindsdien bijvoorbeeld nooit meer last gehad van Chronisch voorhoofdholte ontsteking(letterlijk compleet verdwenen), nooit meer een verkoudheid gehad die langer duurt dan 48 uur en een gezonder darmen fauna. Wat belangrijk is om te weten is dat tabak vaak ook genetisch gerelateerd is. Sommige mensen hebben het niet nodig terwijl anderen er van kunnen profiteren.

Maar het belangrijkste wat ik heb geleerd is:

Nooit aan iets beginnen of doen zonder je er eerst erg diep in te verdiepen. Maar goed in mijn geval had ik veel geluk door de variatie aan capable mensen in mijn omgeving.
pi_144353998
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ik kom uit een kring van hartchirurgen, historici geleerden en wetenschappers (tijdens een evenement met de groep in kwestie werd er gevraagd waarom ik de enige was die niet rookte - mijn antwoord was dat het gevaarlijk was, chemisch, vies etc.) hierbij werd ik vierkant uitgelachen, na een paar jaar mee te lopen met de hartchirurg en zijn collega met studies in hoe tabak het menselijk immuunsysteem beïnvloed en verbeterd heb ik veel kunnen leren. Ik kan echt 100 pagina's hier typen over wat ik allemaal geleerd heb.

Maar wat het op neerkomt is dat tabak in combinatie met een goede dieet elke virus, bacterie, onmiddellijk kan uitschakelen binnen 48 uur. Mede door wat ik had geleerd begon ik die kennis toe te passen in mijn eigen leven en heb ik sindsdien bijvoorbeeld nooit meer last gehad van Chronisch voorhoofdholte ontsteking(letterlijk compleet verdwenen), nooit meer een verkoudheid gehad die langer duurt dan 48 uur en een gezonder darmen fauna. Wat belangrijk is om te weten is dat tabak vaak ook genetisch gerelateerd is. Sommige mensen hebben het niet nodig terwijl anderen er van kunnen profiteren.

Nooit aan iets beginnen of doen zonder je er eerst erg diep in te verdiepen. Maar goed in mijn geval had ik veel geluk door de variatie aan capable mensen in mijn omgeving.
tl;dr
pi_144354309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:33 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Heb je je longen recent laten nakijken? om maar wat te noemen.
pi_144354625
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Heb je je longen recent laten nakijken? om maar wat te noemen.
1,5 ong jaar geleden gedaan inclusief volle bloedonderzoek, mijn longen zien het er hetzelfde uit als die van een persoon die niet rookt of nooit heeft gerookt (en ik rook veel per dag sinds die tijd) de arts in kwestie geloofde niet dat ik rookte :')

maar dat kan ook komen doordat ik aan speciale ademhalingsoefeneningen doe 2x per week(diepe ademhalingsoefeningen - combinatie van verschillende oosterse technieken) en geen commercieel troep rook en misschien beter weet wat ik doe, wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is, maar de resultaten spreken in mijn geval voor zich. Dus heb niks te klagen.
pi_144355770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:49 schreef Bredemug het volgende:

[..]

1,5 ong jaar geleden gedaan inclusief volle bloedonderzoek, mijn longen zien het er hetzelfde uit als die van een persoon die niet rookt of nooit heeft gerookt (en ik rook veel per dag sinds die tijd) de arts in kwestie geloofde niet dat ik rookte :')

maar dat kan ook komen doordat ik aan speciale ademhalingsoefeneningen doe 2x per week(diepe ademhalingsoefeningen - combinatie van verschillende oosterse technieken) en geen commercieel troep rook en misschien beter weet wat ik doe, wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is, maar de resultaten spreken in mijn geval voor zich. Dus heb niks te klagen.
Misschien schuilt er een kern van waarheid in je verhaal.
Wel interessant dat er blijkbaar nog een andere visie is die blijkbaar werkt ( voor jou in ieder geval )

Zelf heb ik geen enkele behoefte om te gaan roken......
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:20:27 #33
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_144355793
quote:
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:34:42 #34
395200 deadprez
One more rail
pi_144356304
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:28 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mam rookte dan altijd mentholsigaretten want "is lekker zacht voor de keel" uiteraard nog steeds twee pakjes per dag ofzo. :D :')
:D _O-
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:34:58 #35
395200 deadprez
One more rail
pi_144356314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:58 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Weet je hoeveel bagger topics over jou zijn geopend de afgelopen dagen?
mod dit dat

:')
Ja, vrij irritant was dat. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_144356514
quote:
pi_144356605
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja, vrij irritant was dat. :')
deadprez is een leuke toevoeging, de dappere plantsoen werker. "hark knuffelaar"
nooitniet is altijd wel
  Forum Admin dinsdag 9 september 2014 @ 18:04:43 #38
35723 crew  GGMM
pi_144357327
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Rook jij?
Wat denk je? :D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144358210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat denk je? :D
Ik denk het niet
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:48:53 #40
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_144358682
quote:

[..]

wat bedoel je met geen commerciele troep? heb je een tabaksplant in de achtertuin ofzo?
.. ik vind dit maar een vaag verhaal eerlijk gezegd, te mooi om waar te zijn
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_144359150
quote:

[..]

Jij bent echt goed in leven.
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:03:08 #42
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_144359230
Of ik nou ziek was of kiplekker, die hang naar een sigaret bleef ik houden en dus bleef ik ook doorroken.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_144359257
Moet je mint sigaretten roken is goed voor je
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_144360237
Roken is niet zo slecht mits gecombineerd met matig alcoholgebruik. De combinatie met Oosterse Ontspanningstechnieken daarentegen wordt door veel deskundigen levensgevaarlijk geacht. Voor je het weet doe je vrijwilligerswerk.
pi_144360398
En dan vinden ze het gek dat ze op hun 40e eruit zien als een opa :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_144360577
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:22 schreef Gelser het volgende:
Roken is niet zo slecht mits gecombineerd met matig alcoholgebruik. De combinatie met Oosterse Ontspanningstechnieken daarentegen wordt door veel deskundigen levensgevaarlijk geacht. Voor je het weet doe je vrijwilligerswerk.
Godver, ik moest lachen. :')
Hallon!
pi_144361155
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:48 schreef Fapsalon het volgende:

[..]

wat bedoel je met geen commerciele troep? heb je een tabaksplant in de achtertuin ofzo?
.. ik vind dit maar een vaag verhaal eerlijk gezegd, te mooi om waar te zijn
Marlboro, camel, L&m etc dat hele bende is allemaal commerciële troep, daar zit suiker in en nog 400 andere troep ingrediënten die niks met roken te maken hebben maar meer om een persoon verslaafd te houden en te maken.

Nee ik heb geen tabaksplant in mijn tuin, ik laat tabak importeren, zoals Yuma en Pueblo die niet in nederland verkrijgbaar zijn(of ze zijn extreem duur en alleen via sommige particuliere nederlandse webshops te krijgen)

EDIT:

''te mooi om waar te zijn''

Joh, het is niet alsof ik dit zelf binnen 1 jaar heb bereikt, maar over een totale periode van 8/10 jaar. Wanneer je een soort van einddoel bereikt klinkt het inderdaad ''te mooi om waar te zijn'' voor anderen.
pi_144361205
Niet voor iedere sigaret waar je trek in hebt een kwart uit een fles vodka drinken :')
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144361393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:41 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Niet voor iedere sigaret waar je trek in hebt een kwart uit een fles vodka drinken :')
Goed advies: zo rookt de gemiddelde patiënt nog maar 5 sigaretten per dag.
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:50:12 #50
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_144361685
Rook gewoon door en dan 2x zoveel.
De wereldbevolking mag best wat minder groot zijn.
Ja ja
pi_144361750
Dan koop je toch een keer een pakje lichtere vaste peuken, light of iets dergelijks.
Flesje bier
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:33:26 #52
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_144367979
Goeie troll, die Bredemug :')
pi_144369718
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef wip_kip het volgende:
Goeie troll, die Bredemug :')
''The award winning onzin-luller'' past goed bij je zie ik.
pi_144419067
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Of ik nou ziek was of kiplekker, die hang naar een sigaret bleef ik houden en dus bleef ik ook doorroken.
Dit ja, als ik ziek ben hoeven er niet ook nog eens ontwenningsverschijnselen erbij |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')