Lekker cohibaatje is niet viesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Roken is sowieso smerig, tenzij het een sigaar is
zeker de Robustoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker cohibaatje is niet vies
Heb wel veel sigaren gerookt. Was altijd wel fan van de Balmoral qua betaalbare sigaren
Ik rookte weleens een sigaartje maar door het sigarettenroken ging ik inhaleren en dat is niet echt de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker cohibaatje is niet vies
Heb wel veel sigaren gerookt. Was altijd wel fan van de Balmoral qua betaalbare sigaren
Heb hier nog een fraaie Churchill liggen. Die gaat morgen de lucht in.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Roken is sowieso smerig, tenzij het een sigaar is
Een van de weinige die ik wel eens op hebquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker de Robusto, Partagas ook wel een wat betaalbaarder alternatief
Meer is niet nodig inderdaad. En het is nog gezond ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon 1 druppeltje pure olie in een fles donderen dus?
Ga dat denk ik wel proberen weet soms van de ellende niet meer wat ik moet zuipen, meestal alleen water en koffie die frisdrank komt je strot uit.
Als ik een sigaar rook doe ik dat stiekem soms ook even. Lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik rookte weleens een sigaartje maar door het sigarettenroken ging ik inhaleren en dat is niet echt de bedoeling.
Probleem, ook met sigaren is die nasmaak, op het moment van roken vind ik het echt lekker maar de volgende ochtend meestal in combinatie met een kater is alsof je een vuilnisbak hebt leeg gegeten.quote:
Ja, vanzelfsprekend. Zijn gewoon allemaal echte Romeo y Jullietta's of Cohiba'squote:
quanta costaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, vanzelfsprekend. Zijn gewoon allemaal echte Romeo y Jullietta's of Cohiba's
Roken maakt de kater ook bewezen veel heftiger.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem, ook met sigaren is die nasmaak, op het moment van roken vind ik het echt lekker maar de volgende ochtend meestal in combinatie met een kater is alsof je een vuilnisbak hebt leeg gegeten.
Minder accijns en andere belastingen neem ik aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, vanzelfsprekend. Zijn gewoon allemaal echte Romeo y Jullietta's of Cohiba's
Ja maar een hele sigaar inhaleren is gewoon vies. Zonder inhaleren lukt me amper.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik een sigaar rook doe ik dat stiekem soms ook even. Lekker
Als je heel veel hebt gerookt en niet gedronken voelt het ook wel een beetje alsof je een kater hebt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Roken maakt de kater ook bewezen veel heftiger.
Een churchill doet in Nederland al gauw zo'n 15 of 20 euro gok ik. Hier pak ik hem voor een tientjequote:
Churchill is een maat tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Een churchill doet in Nederland al gauw zo'n 15 of 20 euro gok ik. Hier pak ik hem voor een tientje
Zal het grotendeels aan liggen denk ik. Plus de verkoper zal iets minder pakken. Kwaliteit is er niet minder om. Paar zeer goede sigaarboeren zitten hier.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Minder accijns en andere belastingen neem ik aan
Kom van de zomer even chillen en sigaartje roken met een glaasje rode wijn Ayran er naastquote:
Klopt, maar R&Y heeft hun vlaggenschip churchill genoemd omdat hij deze altijd rookte.quote:
Ah ja zeg het merk erbij dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, maar R&Y heeft hun vlaggenschip churchill genoemd omdat hij deze altijd rookte.
Deze knapperd
[ afbeelding ]
Ik had het eerder over het merk dus vandaar dat ik dacht dat het wel duidelijk was. Heerlijk dingetje. Als ik online check kosten ze 16 euro per stuk in NL.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah ja zeg het merk erbij dan.
Heb op de schietvereniging een keer met tien man een doos van die dingen leeggepaft. Gast had een doossie meegenomen uit Florida, een hoop illegaal gedoe was dat.
Stond goed blank ook
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:29 schreef Karina het volgende:
Wat een romantische naam voor een sigaar, Romeo en Julia.
quote:In de vijftiger jaren van de 19e eeuw stichtten Inocencio Álvarez Rodriguez en Jocé Garcia het merk Romeo y Julieta. Het merk was vernoemd naar de twee hoofdpersonen uit het stuk van Shakespeare. Als merk werk Romeo y Julieta officieel geregistreerd in 1973 en kwam volop ten bloei vanaf 1903 toen de fabriek werd overgenomen door José Don Pepin Fernándo Rodriguez. Don Pepín was betoverd door het werk van Shakespeare. Zijn passie bracht hem zelfs naar Verona, de stad van de Capulettis, waar hij hemel en aarde bewoog om het beroemde balkon te kunnen kopen. Toen dat onmogelijk bleek, liet hij een exacte replica maken boven de ingang van zijn sigarenfabriek, op de hoek van de Calle Belascoaín en Virtudes. De modellen die bij Romeo y Julieta gerold worden, bieden een volledig overzicht van de Havanafamilie. Naast de vedette van het huis, de Churchill, vinden de Havanaliefhebbers een reeks klassieke en kleinere modellen.
Likken zoon, likken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:35 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Papa er zit een stukje drugscrimineel aan de auto.
Lolquote:
Kom je ook aan de beurt hoor, hangt er helemaal vanaf wie je dood willen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Je begrijpt toch niet dat die gasten halve maatregelen nemen in hun beveiliging.
Durf te wedden dat zo'n soort figuur als Martha zich in Bulgarije laat omgeven door zes bodyguards en zich een volledig gepanserde mercedes g klasse rond laat rijden.
Valt mee. Maffia gaat hier vrij goed met elkaar om. Alleen als ze praten zijn ze de lulquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Je begrijpt toch niet dat die gasten halve maatregelen nemen in hun beveiliging.
Durf te wedden dat zo'n soort figuur als Martha zich in Bulgarije laat omgeven door zes bodyguards en zich een volledig gepanserde mercedes g klasse rond laat rijden.
Klopt ja. Tijdje geleden nog eentje gesniperd toen hij onderweg was naar de rechtbank om daar een verklaring af te leggen die de mafia alhier kwaad kon doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kom je ook aan de beurt hoor, hangt er helemaal vanaf wie je dood willen hebben
wat voor dingen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Saind het volgende:
Is het in Nederland niet vrij gemakkelijk zulke dingen in beslag te nemen?
Daarom het leven is net een hoer, alleen de prijs moet nog bepaald wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Tijdje geleden nog eentje gesniperd toen hij onderweg was naar de rechtbank om daar een verklaring af te leggen die de mafia alhier kwaad kon doen
Stond een artikeltje in Vrij Nederland gistermorgen van een advocaat waarin stond dat hij alleen politiebescherming kon krijgen als hij zou gaan verklaren, 's avonds was hij dood.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kom je ook aan de beurt hoor, hangt er helemaal vanaf wie je dood willen hebben
Nee, tokkies roken Taribi Shagquote:
Je ziet dat tegenwoordig niet eens meer omdat ze kevlar gebruiken dus lastig te traceren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Saind het volgende:
Is het in Nederland niet vrij gemakkelijk zulke dingen in beslag te nemen?
Is toch terechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond een artikeltje in Vrij Nederland gistermorgen van een advocaat waarin stond dat hij alleen politiebescherming kon krijgen als hij zou gaan verklaren, 's avonds was hij dood.
Ik heb geen idee, als het heel duidelijk is dat iets met zwart geld gekocht is ofzo? Het is een oprechte vraagquote:
Officieel mag je niets kopen met zwart geld maar een gepantserde auto kan je gewoon kopen of je auto laten ombouwen, ze worden wel meteen een stuk zwaarderquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, als het heel duidelijk is dat iets met zwart geld gekocht is ofzo? Het is een oprechte vraag
Zal niet goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Officieel mag je niets kopen met zwart geld maar een gepantserde auto kan je gewoon kopen of je auto laten ombouwen, ze worden wel meteen een stuk zwaarder
In Brazilië is het big business, daar kan je zelfs Corolla's of een Golf gepantserd krijgen al zijn die niet meer vooruit te branden natuurlijk,quote:
Daar is kidnapping toch ook een aardig probleem? Of is dat alleen in midden-amerikaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Brazilië is het big business, daar kan je zelfs Corolla's of een Golf gepantserd krijgen al zijn die niet meer vooruit te branden natuurlijk,
Dat schijnt in Mexico City echt een groot probleem te zijn en gaat dan ook om relatief kleine bedragen, in Sao Paulo gebeurt het ook maar dan gaat het meestal om meer geld dus een kleinere doelgroep.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar is kidnapping toch ook een aardig probleem? Of is dat alleen in midden-amerika
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat KPD topic hebben ze volledig laten verwijderen
Wat moet ik mij hierbij voorstellen? He Dirk, hoe maak je een groepsgesprek aan?quote:De internationals van het Nederlands staan al geruime tijd met elkaar in contact via WhatsApp. Dat zei Robin van Persie vanmiddag bij de persconferentie van Oranje in het Portugese Lagos. 'Zo staan we snel met elkaar in contact en missen we niets als iemand iets wil laten weten', zo zei Van Persie.
De whatsappgroep was een initiatief van Van Persie zelf. Hij kreeg daarbij hulp van Dirk Kuyt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen? He Dirk, hoe maak je een groepsgesprek aan?
Ja, zag hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.dailystar.co.u(...)is-thick-as-a-parrotquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van Persie is dom volgens Wayne Rooney.
Wel zonde. Heb ik voor niks zitten zoeken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zag hetZat al te kijken in de FC of er niet een klaag of waarschuwing topic stond
Kagawa is nog dommerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van Persie is dom volgens Wayne Rooney.
quote:Het belangrijkste is nu dat Japan het WK gaat winnen
Waarom dat?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet het wel terug aan het type speler denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef Pascalus het volgende:
Voetballers zijn over het algemeen niet zo heel slim volgens mij.
Je jeugd weggooien om die kleine kans van doorbreken na te streven is dan ook wel debiel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef Pascalus het volgende:
Had het graag geprobeerd. Er was ook wel redelijk wat talent echter meer zin om te blowenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je jeugd weggooien om die kleine kans van doorbreken na te streven is dan ook wel debiel.
redelijk wat is al te weinig dus goed dat je bent gaan blowenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Had het graag geprobeerd. Er was ook wel redelijk wat talent echter meer zin om te blowen
Zou Louis er ook in zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen? He Dirk, hoe maak je een groepsgesprek aan?
Papa en opa hebben profvoetbal gespeeld dus het zat er wel in. Nu ga ik later mn zoon z'n leven verknallen door hem proberen mijn droom waar te laten komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
redelijk wat is al te weinig dus goed dat je bent gaan blowen
Logisch als je vanaf je twaalfde leeft voor voetbal kom je niet toen aan een studie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Papa en opa hebben profvoetbal gespeeld dus het zat er wel in. Nu ga ik later mn zoon z'n leven verknallen door hem proberen mijn droom waar te laten komen
Daarom lieten ze je blowen die hadden er verstand vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Papa en opa hebben profvoetbal gespeeld dus het zat er wel in. Nu ga ik later mn zoon z'n leven verknallen door hem proberen mijn droom waar te laten komen
Hallo mij vreemde user.quote:
Dat is toch zielig man straks krijg je er een die van turnen houdt of scouting.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij wil jezelf nog weleens overschatten heb ik de indruk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Papa en opa hebben profvoetbal gespeeld dus het zat er wel in
En voegen ze elke speler toe die Louis oproept?quote:
Die ouwe heeft het me nog niet vergeven manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom lieten ze je blowen die hadden er verstand van
Had je maar naar SHO moeten gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Die ouwe heeft het me nog niet vergeven man
Anderzijds speel ik over een jaar misschien wel seminar prof
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij wil jezelf nog weleens overschatten heb ik de indruk.
Nooitquote:
Wat een zeikerd die ouwe van jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Die ouwe heeft het me nog niet vergeven man
Anderzijds speel ik over een jaar misschien wel seminar prof
Dan onterf ik hem. Scouting is voor homo's. Sowieso is mijn zoon op de leeftijd van vier al bushcraftmasterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch zielig man straks krijg je er een die van turnen houdt of scouting.
Kom je kijken als ik straks in stadion ivaylo te verroeste metalen balken van het dak speelquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef GGMM het volgende:
Als Dven zegt dat hij talent genoeg had om profvoetballer te worden geloof ik hem.
Het is NIET Stijn ik herhaal.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Kanka is er weer eens. Is de ware identiteit al eens aan het licht gekomen van deze mysterieuze strijder?
Kancaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Kanka is er weer eens. Is de ware identiteit al eens aan het licht gekomen van deze mysterieuze strijder?
Mwa. Niet dat hij iets toevoegt maar de selectie is gewoon een drama.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Daley Blind zicht echt alleen maar bij Oranje omdat papie in de staf zit.
Nee joh, toffe peer. Hij vindt het alleen jammer omdat hijzelf op z'n 17e ofzo alles afscheurde en daardoor niet meer op niveau kon voetballen terwijl het voor mij wel 'gewoon' mogelijk was.quote:
Lijkt me heel stug als hij niet meegaat, geen geweldenaar maar daar hebben we er sowieso maar 1 vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Niet dat hij iets toevoegt maar de selectie is gewoon een drama.
Tevens ben ik eerder geneigd om voor Blind op te komen, knappe jongen dat het is.
Een paar posts terug had je vader nog profvoetbal gespeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, toffe peer. Hij vindt het alleen jammer omdat hijzelf op z'n 17e ofzo alles afscheurde en daardoor niet meer op niveau kon voetballen terwijl het voor mij wel 'gewoon' mogelijk was.
Jazeker Willem IIquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een paar posts terug had je vader nog profvoetbal gespeeld.
Dven overdrijft weer eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een paar posts terug had je vader nog profvoetbal gespeeld.
Ik ben bang dat hoe kut Blind jr ook speelt hij altijd een plekje in Oranje zou hebben zolang papa Danny daar een vinger in de pap heeft. Daarom zit hij ook bij Ajax denk ik het is meer een speler voor een ADO een Utrecht of een Twente.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Niet dat hij iets toevoegt maar de selectie is gewoon een drama.
Tevens ben ik eerder geneigd om voor Blind op te komen, knappe jongen dat het is.
Wellicht, maar zo'n Van Aanholt is nou echt helemaal niks en je zal het heus niet met mij eens zijn maar hij doet ook echt niet onder voor een Clasie op het middenveld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hoe kut Blind jr ook speelt hij altijd een plekje in Oranje zou hebben zolang papa Danny daar een vinger in de pap heeft. Daarom zit hij ook bij Ajax denk ik het is meer een speler voor een ADO een Utrecht of een Twente.
2k? Per week misschienquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven overdrijft weer eens.
Je krijgt vanzelf grootheidswaanzin als je in een land als Bulgarije woont en je met 2k per maand bij de rijkste 1% van het land hoort.
Wat betreft Clasie ben ik het inderdaad niet eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht, maar zo'n Van Aanholt is nou echt helemaal niks en je zal het heus niet met mij eens zijn maar hij doet ook echt niet onder voor een Clasie op het middenveld.
En nee absoluut niet. Prima speler voor Ajax.
Ze hebben een vliegveld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan.
Mijn trip naar SB is helaas verzet.
Eens. Stappen bij de strandbarretjes i'd wel okequote:
Niet erg man. Toch maar een pauperlandquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan.
Mijn trip naar SB is helaas verzet.
Paar zeer fijne golfcourses op de kalkrotsen aan de kust aldaar. En veel toffe plekken in de omgeving.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze hebben een vliegveld.
Enige reden dat ik er geweest ben
Emanuelson sowieso beter dan van Aanholt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat betreft Clasie ben ik het inderdaad niet eens.
Van Aanholt weet ik eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. Toch ben ik het wel eens met zijn selectie als het alternatief Nelom, Emanuelson of Pieters is.
Bij die mensen die om Emanuelson roepen heb ik altijd het idee dat ze maar wat roepen terwijl ze hem al heel lang niet hebben zien spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emanuelson sowieso beter dan van Aanholt.
En Clasie is niks.
Aanvallend een prima speler.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij die mensen die om Emanuelson roepen heb ik altijd het idee dat ze maar wat roepen terwijl ze hem al heel lang niet hebben zien spelen.
Als ik jou was zou ik uit protest nooit meer kijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had echt alles gehoopt als winnaar behalve hem.
Ga jij Super Smash nog kopen als Nintendo met een poppetjes systeem komt waarbij je die moet kopen om alle personages te kunnen hebben?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik uit protest nooit meer kijken.
?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had echt alles gehoopt als winnaar behalve hem.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik uit protest nooit meer kijken.
Als er DLC komt koop ik hem zeker ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga jij Super Smash nog kopen als Nintendo met een poppetjes systeem komt waarbij je die moet kopen om alle personages te kunnen hebben?
Ja, we weten het nu wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou bijna uit protest de World Cup of Darts niet gaan kijken.
DLC alla Disney Infenity/Skylander heb ik het dan over he.quote:
Oh, dat gebeurt toch nooit joh.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
DLC alla Disney Infenity/Skylander heb ik het dan over he.
Betaal je eerst 60 euro voor die game. Kan je daarna 14 euro los per personage gaan dokken.
Drukker is waarschijnlijk ook meer kans dat je een lift krijgt, als ik met de auto zou gaan kies ik voor die onderste routequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Saind het volgende:
Over superbelangrijk gesproken. Ik ga donderdag naar Salzburg liften en ik twijfel over de route.
[ afbeelding ]
Wie geeft de gouden tip
Ik zit nog te kijken of ik niet München kan ontwijken maar dan moet ik echt 200km omrijden. Altijd waardeloos zulke steden, iedereen gaat de stad in en niemand erlangsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Drukker is waarschijnlijk ook meer kans dat je een lift krijgt, als ik met de auto zou gaan kies ik voor die onderste route
Wat is je doel onderweg? Snelheid plezier rust uitzicht goed weer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Saind het volgende:
Over superbelangrijk gesproken. Ik ga donderdag naar Salzburg liften en ik twijfel over de route.
[ afbeelding ]
Wie geeft de gouden tip
Snelheid in eerste instantie, liftwedstrijd, maar vooral plezier.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is je doel onderweg? Snelheid plezier rust uitzicht goed weer?
Is altijd effetjes lastig ja. In ieder geval lekker op tankstations aan de snelweg aan mensen vragen of je mee mag rijden afhankelijk van waar ze gaan. Werkt bij mij altijd het bestequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit nog te kijken of ik niet München kan ontwijken maar dan moet ik echt 200km omrijden. Altijd waardeloos zulke steden, iedereen gaat de stad in en niemand erlangs
Ja dat sowieso. Is ook niet de eerste keer dat ik lift, ik weet wel hoe 't moet. Alleen route kiezen is altijd de cruxquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Is altijd effetjes lastig ja. In ieder geval lekker op tankstations aan de snelweg aan mensen vragen of je mee mag rijden afhankelijk van waar ze gaan. Werkt bij mij altijd het beste
Ik heb Salzburg eens gewonnen door over Luxemburg te gaan. Supergemakkie maar alles in de rubriek stond compleet vastquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Snelheid in eerste instantie, liftwedstrijd, maar vooral plezier.
Je doet het ieder jaar toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Is ook niet de eerste keer dat ik lift, ik weet wel hoe 't moet. Alleen route kiezen is altijd de crux
Is allemaal ook afhankelijk wat je onderweg te pakken krijgt natuurlijk. Ik heb ooit eens achter op een paardenwagen van een zigeuner moeten liftenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Is ook niet de eerste keer dat ik lift, ik weet wel hoe 't moet. Alleen route kiezen is altijd de crux
Jep.quote:
In Frankrijk viel het me nog wel mee eigenlijk. Veel chagrijnig volk maar ook heel veel hele blije mensen die fucking ver voor ons omredenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:18 schreef Dven het volgende:
Scandinavia is trouwens een waar genot om te liften wanneer het weer meewerktDuitsland ook prima. FRANKRIJK RUK
Maar jij houdt dus een wedstrijd tegen een vriend van je? Gewoon wie het eerst in Salzburg is?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Snelheid in eerste instantie, liftwedstrijd, maar vooral plezier.
Ik heb ook het idee dat de Fransen wat aardiger zijn geworden tegen buitenlandse toeristen dan een jaar of 20 geledenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
In Frankrijk viel het me nog wel mee eigenlijk. Veel chagrijnig volk maar ook heel veel hele blije mensen die fucking ver voor ons omreden
Met wat meer mensen, in koppels. Dus met een vriend van me tegen 20 andere vrienden van me.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar jij houdt dus een wedstrijd tegen een vriend van je? Gewoon wie het eerst in Salzburg is?En daarna weer terug liften?
Hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Met wat meer mensen, in koppels. Dus met een vriend van me tegen 20 andere vrienden van me.
Als je ze eenmaal hebt is het prima ja. Toen ik in malaga zat wilde een oud Frans koppeltje ons even op de snelweg zetten omdat dat beter liften is. Dat werd het eerstvolgende dorpje en dat werd tarifa. Ben ze nog steeds dankbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
In Frankrijk viel het me nog wel mee eigenlijk. Veel chagrijnig volk maar ook heel veel hele blije mensen die fucking ver voor ons omreden
Dat moet hem zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef Saind het volgende:
Bazenroute
[ afbeelding ]
konjoveel bonuspunten voor Liechtenstein ook
Je mag zelf weten hoe laat je begint, maar wel op dezelfde dag ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
HahaEn allemaal op hetzelfde moment beginnen, maar wel vanaf verschillende plekken neem ik aan?
Wat is het langste dat je ooit op een lift hebt gewacht?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Je mag zelf weten hoe laat je begint, maar wel op dezelfde dag ja.
En er zijn niet heel veel plekken om te beginnen in Eindhoven, dus meestal moet je eerst een uur wachten tot de 4 koppels voor je een lift hebben
Uur of 5. Waren we naar St Malo aan het liften en hemelsbreed 20 kilometer ervanaf op een tankstation gekomen. Autohof, zo eentje net van de snelweg af. Waren we 's nachts aangekomen met een vrachtwagen, daar geslapen en sochtends gaan liften.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is het langste dat je ooit op een lift hebt gewacht?
Wat een luxe. Die heeft op steenworp afstand een levensvoorraad aan Mens Erger je Wel-spellen.quote:
Etienne Reijnen, genot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een luxe. Die heeft op steenworp afstand een levensvoorraad aan Mens Erger je Wel-spellen.
Dat is wel lang ja. Komt niet zo vaak voor. En het kan verschillen ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Uur of 5. Waren we naar St Malo aan het liften en hemelsbreed 20 kilometer ervanaf op een tankstation gekomen. Autohof, zo eentje net van de snelweg af. Waren we 's nachts aangekomen met een vrachtwagen, daar geslapen en sochtends gaan liften.
Maarrr het was nét een tankstation te ver eigenlijk dus we vonden niemand die de goede kant op ging. Na 5 uur een lift aangenomen die 10 kilometer de verkeerde kant op ging en vanaf daar in een minuut een lift naar de camping
Gahaatjes?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag bij de tandarts geweest.
Einde bericht.
Ik lach je nu hard uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Maar het ergste is nog dat m'n verstandskiezen getrokken moeten worden.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is wel lang ja. Komt niet zo vaak voor. En het kan verschillen ja.
Maar dat moment wanneer je gaat liften en de eerste auto stopt voor je
Mijn wachtrecord is trouwens wat langer.
Was met een vriend en we hadden een lift die naar granada reed. Maar we wilden naar Cordoba. Ik stelde voor granada te pakken aangezien het toch al wat later was, daar wat geld bij elkaar te spelen en de ochtend erop cordoba te doen. Hij wilde op het knooppunt antequera uitstappen en gelijk door liften. Hem z'n zin gegeven. Die avond geen lift meer gekregen. Smorgens wakker geworden en de hele dag in de snikhete zon zonder schaduw en water liften. Om 2 uur werd hij hopeloos en is gaan lopen tot hij 5 km verder een boerderijtje vond waar hij gesmeekt heeft om water. Gelukkig heeft hij een vijfliterfles meegekregen want om vier uur nog geen lift. Wel kwam de politie die ons wegstuurde. Moesten over de hekken klimmen en maar 10 kilometer met 30 kg aan spullen en op teenslippers door de olijfgroen wandelen met 40 gradendie avond kwamen we aan bij een benzinestation. Wilde daar eten kopen maar mocht van de caissière alleen maar met pin betalen als het meer dan 50 euro was. Dus dat ging niet door. Buiten hebben we de mieren van wat weggegooid brood geslagen en opgegeten
slapen en de ochtend daarop pas om 10 uur een lift gekregen.
Enige keer tijdens de reis van 4 maanden dat we ruzie hebben gehad
Ik eet naast zalmsalades ook nog andere dingen hoor.quote:
Als je de pics maar achterwege laat dit keer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet naast zalmsalades ook nog andere dingen hoor.
Wel tof om dat te doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Je mag zelf weten hoe laat je begint, maar wel op dezelfde dag ja.
En er zijn niet heel veel plekken om te beginnen in Eindhoven, dus meestal moet je eerst een uur wachten tot de 4 koppels voor je een lift hebben
Haha neequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wel tof om dat te doenEn je slaap ook wel in hotels en dergelijke toch?
Oh jezus je hebt ook allemaal campeerspullen meequote:
Meestal lukt het wel in een dag.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh jezus je hebt ook allemaal campeerspullen mee![]()
Hoelang doe je erover dan? Max paar dagen denk ik?
Tent, matje, slaapzak en 1 setje schone kleren zodat je niet stinkt op de terugwegquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh jezus je hebt ook allemaal campeerspullen mee![]()
Hoelang doe je erover dan? Max paar dagen denk ik?
quote:
Ja Luxemburg is niet ver nee. Als je naar verdere plekken gaat liften is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Tent, matje, slaapzak en 1 setje schone kleren zodat je niet stinkt op de terugweg
Ga niet naar Luxemburg man, daar gaan we heel misschien doorheen. Eindbestemming is Salzburg in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Ja Luxemburg is niet ver nee. Als je naar verdere plekken gaat liften is het een ander verhaal.
Maar ik heb nog geen vakantieplannen, misschien ga ik ook wel zoiets doen
En mocht je je melktandjes behouden?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag bij de tandarts geweest.
Einde bericht.
Juist onder z'n kussentje gelegd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En mocht je je melktandjes behouden?
Man man manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe je het toch gewoon na het eten?
Hahahahaha
Had gewoon mn post dan verwijderd joh mongoolquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap wilde ik maken toen ik de quote-melding kreeg.
Klootzak.
hahaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahaha
Doe ik voortaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Had gewoon mn post dan verwijderd joh mongool
Je bent zelf een debiele TR.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saind, flikker eens op met je debiele TR's
Mooiquote:
Ik ga hem vragen of hij voor mij een tr kan maken. Sowieso stom dat dit mobiel niet kan. Ga kleine topic openenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saind, flikker eens op met je debiele TR's
Ik dacht dat jij je niet verlaagde tot het niveau van JR-Style, maar nu doe je het toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahaha
Zelfs mét ongeschoren bakkes en een verschoten bandshirt aan.quote:
Pas nog geprobeerd te meten met de keel.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ieder zijn fetisj. Zo schijnen er ook mannen te vallen op exceptioneel dikke vrouwen.
Rawr
Opmerkelijk dat jij dat weet maar niks mis meequote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ieder zijn fetisj. Zo schijnen er ook mannen te vallen op exceptioneel dikke vrouwen.
Rawr
Waar is hij zo gehyped voor dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
David Luiz is echt de meest gehypte speler ooit.
Kan je geen aids krijgen ofzo??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is hij zo gehyped voor dan?
Oke, ik stop al.
Nou nou nou nou nou nouquote:
Bende gij pasgeleden jarig geweest? Gefeliciteerd, kut!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. GGMM heeft zijn lolbroek echt aan vandaag. Ik ga plat.
Ik krijg vanavond van mijn oma het VI-bordspel. Ik had nog geen verjaardagscadeau gekregen![]()
LEUK HE
16 aprilquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bende gij pasgeleden jarig geweest? Gefeliciteerd, kut!
Heeft 'ie ook een grote piemel?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:44 schreef Dven het volgende:
De jongen naast mij draagt een koptelefoon en gedraagt zich alsof hij ergens op dat podium op de onderstaande foto staat. Het is een soort bulgaarse Drizzt. Jullie mogen best weten dat ik enigszins bang ben op het ogenblik
[ afbeelding ]
Ik durf niet te kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook een grote piemel?
Ik ken nog een vieze in oblquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
Vakantiegeld binnen straks maar eens naar de hoeren
nerdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TwenteFC het volgende:
Cijfers terug van de laatste 3 tentamens, 2 tienen en een 9.3
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TwenteFC het volgende:
Het is niet dat we je nu opeens wel aardig vinden hoor dus laat dat lachen maar achterwegequote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TwenteFC het volgende:
Oké, Devn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is niet dat we je nu opeens wel aardig vinden hoor dus laat dat lachen maar achterwege
Danielle van p.quote:
Grappey pik. Alles goedquote:
Dit is wel echt een schrale opmerking trouwensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb wel vals gespeeld ja, heb geleerd
Ken ik niet pics maar pics mogen in dmquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Danielle van p.
Maar nee. Ze heet sanne. Exvriendinnetje op de middelbare. Kind is 155 cm en lijkt op een barbie.
Zit godverdomme al 2.5 uur in een busquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zeker, alles stabiel hier. Daar ook alles kalm?
Geen pics meer. Ze gaat vaak naar de oude tol vragen of ze in de kont geneukt mag worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet pics maar pics mogen in dm
Denk dat het 's-Gravendijkwal 115 gaat worden
Nee gewone meisje met die blonde haren enzoquote:
Mwaoh, ben er gewoon blij mee omdat ik wil switchen naar deeltijd maar mijn slb-er niet wist of ik dat wel aan kon omdat ik van het mbo kwam.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is wel echt een schrale opmerking trouwens
Ik neem je je blijheid verder ook niet kwalijk mijn jongen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mwaoh, ben er gewoon blij mee omdat ik wil switchen naar deeltijd maar mijn slb-er niet wist of ik dat wel aan kon omdat ik van het mbo kwam.
Gesprek gehad, en gezegd dat ik nu alles zonder te leren deed, dat geloofde ze niet, dus had ik deze keer wel geleerd.
Volgende week dus maar weer langsgaan.
Dat is een beetje het verhaal wat er achter ligt, en waarom ik er zo blij mee ben.
Oude tol als in het strandje aan het Spui of dat grandcaféquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen pics meer. Ze gaat vaak naar de oude tol vragen of ze in de kont geneukt mag worden.
Keertje gedaan nog
Hotelletje pakken met mn maîtresse en morgen wat zaakjes bespreken met een bedrijf daar in de stadquote:
Aandoenlijk.quote:
Dat strandje. Beetje bij dat voetbalvelden zoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oude tol als in het strandje aan het Spui of dat grandcafé
Nice, jij zat toch in Bulgarije? Wat voor een bedrijf heb je daar eigenlijk zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hotelletje pakken met mn maîtresse en morgen wat zaakjes bespreken met een bedrijf daar in de stad
Wat dingetjes importeren en exporterenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nice, jij zat toch in Bulgarije? Wat voor een bedrijf heb je daar eigenlijk zitten?
Klinkt wel bekend maar vond dat altijd konkosaai.meestal hing er ook zo'n groep blowers rond niks aanquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dingetjes importeren en exporteren
Maar begonnen bij een callcenter zo'n jaar of twee geleden
Gingen er alleen maar heen als we een stuk of vijf jallas in de mik hadden. Dan werd dat bos wel boeiendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend maar vond dat altijd konkosaai.meestal hing er ook zo'n groep blowers rond niks aan
Ik geloof niet dat hij een callcenter in bulgarije heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Bij het importeren en exporteren van dingen zit genoeg geld ja. En achja callcenters als bijbaantje is niet verkeerd, zolang het maar schuift.
Toevallig bij stevenmac in het callcenter?
Hahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
Had wel een keer speed op gingen we naar een feestje naar Barocca Dven met de bus stond die bus in de file was 's ochtends om half 10 stampvolle bus met mensen die naar werk gingen en Zuidplein moet je uur stil staan als een sardientje in een blikje geen pretje.
Dacht dat dat morgen wasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond lekker kijken naar Het Beste Nederlands Elftal Allertijden
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik ben ooit Speed gaan snuiven toen mn moeder me belde. De kapster was thuis en of ik effe langs wilde komen.
Deed ik ook met mn domme kophadden al snel door dat er iets mis was
Wel paar keer laatste busje naar obl gemist. Die kanjerturken vragen 50 euro voor Zuidplein oblquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
Sowieso altijd die bus half uur voor je ergens kwam en dan nog metroOf je miste hem weer moest iemand je ophalen vanaf Zuidplein
Ben maar op bed gaan liggen. Zat hem te space en bekken te trekken naar het plafond. Bleek ze me al vijf minuten aan te staren voor ze vroeg of ze het ziekenhuis moest bellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
En jij bent al teringdruk van jezelf epic win
Hardop lachen hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben maar op bed gaan liggen. Zat hem te space en bekken te trekken naar het plafond. Bleek ze me al vijf minuten aan te staren voor ze vroeg of ze het ziekenhuis moest bellen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben maar op bed gaan liggen. Zat hem te space en bekken te trekken naar het plafond. Bleek ze me al vijf minuten aan te staren voor ze vroeg of ze het ziekenhuis moest bellen
bus missen in rotterdam is echt killing ja, gelukkig heb ik nu wat mensen die ik kan bellen in rotterdam als dat weer eens gebeurtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel paar keer laatste busje naar obl gemist. Die kanjerturken vragen 50 euro voor Zuidplein obl
Ook een keer met een maat op z'n dak gaan zitten. Dekens neergeflikkert muziek aangezet en pillen slikken en een beetje naar het universum staren enzoquote:
Gelukkig gaat hij nu wat vaker vroeger was de eerste bus op zondagochtend richting obl half fucking 10. Als je daar dan half 2 stond was je niet blij. Meestal gelijk weer terug naar discotheek volgende ochtend bij ontbijt aanschuiven en daarna gaan slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
bus missen in rotterdam is echt killing ja, gelukkig heb ik nu wat mensen die ik kan bellen in rotterdam als dat weer eens gebeurt
Ben wel eens gaan lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
bus missen in rotterdam is echt killing ja, gelukkig heb ik nu wat mensen die ik kan bellen in rotterdam als dat weer eens gebeurt
Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een keer met een maat op z'n dak gaan zitten. Dekens neergeflikkert muziek aangezet en pillen slikken en een beetje naar het universum staren enzoen ongetwijfeld vergezeld door de gekste muilen. Vroeg hij of ik ook wat hoorde. Bleek z'n vader het dak op tr zijn geklommen en uit z'n naad aan het gaan was tegen ons.
Daarna maar snel weg gegaan om naar havenkwartier te gaan toen het nog in aanbouw was. Met een groepje andere van die wausies beetje als apen door die half afgewerkte woningen klauteren als apen.
Godverdomme mooie tijd
ja zaterdag is nu goed geregeld, maar taxi is met genoeg man bijna dezeflde prijs pp (7 euquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig gaat hij nu wat vaker vroeger was de eerste bus op zondagochtend richting obl half fucking 10. Als je daar dan half 2 stond was je niet blij. Meestal gelijk weer terug naar discotheek volgende ochtend bij ontbijt aanschuiven en daarna gaan slapen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een keer met een maat op z'n dak gaan zitten. Dekens neergeflikkert muziek aangezet en pillen slikken en een beetje naar het universum staren enzoen ongetwijfeld vergezeld door de gekste muilen. Vroeg hij of ik ook wat hoorde. Bleek z'n vader het dak op tr zijn geklommen en uit z'n naad aan het gaan was tegen ons.
Daarna maar snel weg gegaan om naar havenkwartier te gaan toen het nog in aanbouw was. Met een groepje andere van die wausies beetje als apen door die half afgewerkte woningen klauteren als apen.
Godverdomme mooie tijd
Hier noemt men jullie zeeën merenquote:
Gewoon je pa bellen toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja zaterdag is nu goed geregeld, maar taxi is met genoeg man bijna dezeflde prijs pp (7 eu) atm
op andere dagen is het nog steeds kut
Mijn pa drinkt niet, fucking handig was dat altijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon je pa bellen toch.
Paar kennissen meenemen tientje laten betalen aan m'n pa voor de benzine schaamde me altijd als ik weer moest bellen midden in de nacht
Vader woont in Steenbergenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar kennissen meenemen tientje laten betalen aan m'n pa voor de benzine schaamde me altijd als ik weer moest bellen midden in de nacht
mijn pa zou dat gratis doen, maar ik vind dat nergens voor nodig zeker nu ik niet meer echt thuis woonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne ook hoor maar vond gewoon dat ze wat moesten betalen als ze meewilden anders belden ze maar taxi ben je drie keer zoveel kwijt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa zou dat gratis doen, maar ik vind dat nergens voor nodig zeker nu ik niet meer echt thuis woon
die zou me nog oppikken uit groningen als ik hem zou bellen
Gewoon doekoe in je eigen zak steken togquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne ook hoor maar vond gewoon dat ze wat moesten betalen als ze meewilden anders belden ze maar taxi ben je drie keer zoveel kwijt.
Fucking verwend op dat vlak maar who cares.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |