Waar is hij zo gehyped voor dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
David Luiz is echt de meest gehypte speler ooit.
Kan je geen aids krijgen ofzo??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is hij zo gehyped voor dan?
Oke, ik stop al.
Nou nou nou nou nou nouquote:
Bende gij pasgeleden jarig geweest? Gefeliciteerd, kut!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. GGMM heeft zijn lolbroek echt aan vandaag. Ik ga plat.
Ik krijg vanavond van mijn oma het VI-bordspel. Ik had nog geen verjaardagscadeau gekregen![]()
LEUK HE
16 aprilquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bende gij pasgeleden jarig geweest? Gefeliciteerd, kut!
Heeft 'ie ook een grote piemel?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:44 schreef Dven het volgende:
De jongen naast mij draagt een koptelefoon en gedraagt zich alsof hij ergens op dat podium op de onderstaande foto staat. Het is een soort bulgaarse Drizzt. Jullie mogen best weten dat ik enigszins bang ben op het ogenblik
[ afbeelding ]
Ik durf niet te kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook een grote piemel?
Ik ken nog een vieze in oblquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
Vakantiegeld binnen straks maar eens naar de hoeren
nerdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TwenteFC het volgende:
Cijfers terug van de laatste 3 tentamens, 2 tienen en een 9.3
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TwenteFC het volgende:
Het is niet dat we je nu opeens wel aardig vinden hoor dus laat dat lachen maar achterwegequote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TwenteFC het volgende:
Oké, Devn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is niet dat we je nu opeens wel aardig vinden hoor dus laat dat lachen maar achterwege
Danielle van p.quote:
Grappey pik. Alles goedquote:
Dit is wel echt een schrale opmerking trouwensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb wel vals gespeeld ja, heb geleerd
Ken ik niet pics maar pics mogen in dmquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Danielle van p.
Maar nee. Ze heet sanne. Exvriendinnetje op de middelbare. Kind is 155 cm en lijkt op een barbie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |