Waar is hij zo gehyped voor dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
David Luiz is echt de meest gehypte speler ooit.
Kan je geen aids krijgen ofzo??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is hij zo gehyped voor dan?
Oke, ik stop al.
Nou nou nou nou nou nouquote:
Bende gij pasgeleden jarig geweest? Gefeliciteerd, kut!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. GGMM heeft zijn lolbroek echt aan vandaag. Ik ga plat.
Ik krijg vanavond van mijn oma het VI-bordspel. Ik had nog geen verjaardagscadeau gekregen![]()
LEUK HE
16 aprilquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bende gij pasgeleden jarig geweest? Gefeliciteerd, kut!
Heeft 'ie ook een grote piemel?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:44 schreef Dven het volgende:
De jongen naast mij draagt een koptelefoon en gedraagt zich alsof hij ergens op dat podium op de onderstaande foto staat. Het is een soort bulgaarse Drizzt. Jullie mogen best weten dat ik enigszins bang ben op het ogenblik
[ afbeelding ]
Ik durf niet te kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook een grote piemel?
Ik ken nog een vieze in oblquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
Vakantiegeld binnen straks maar eens naar de hoeren
nerdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TwenteFC het volgende:
Cijfers terug van de laatste 3 tentamens, 2 tienen en een 9.3
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TwenteFC het volgende:
Het is niet dat we je nu opeens wel aardig vinden hoor dus laat dat lachen maar achterwegequote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef TwenteFC het volgende:
Oké, Devn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is niet dat we je nu opeens wel aardig vinden hoor dus laat dat lachen maar achterwege
Danielle van p.quote:
Grappey pik. Alles goedquote:
Dit is wel echt een schrale opmerking trouwensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb wel vals gespeeld ja, heb geleerd
Ken ik niet pics maar pics mogen in dmquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Danielle van p.
Maar nee. Ze heet sanne. Exvriendinnetje op de middelbare. Kind is 155 cm en lijkt op een barbie.
Zit godverdomme al 2.5 uur in een busquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zeker, alles stabiel hier. Daar ook alles kalm?
Geen pics meer. Ze gaat vaak naar de oude tol vragen of ze in de kont geneukt mag worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet pics maar pics mogen in dm
Denk dat het 's-Gravendijkwal 115 gaat worden
Nee gewone meisje met die blonde haren enzoquote:
Mwaoh, ben er gewoon blij mee omdat ik wil switchen naar deeltijd maar mijn slb-er niet wist of ik dat wel aan kon omdat ik van het mbo kwam.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is wel echt een schrale opmerking trouwens
Ik neem je je blijheid verder ook niet kwalijk mijn jongen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mwaoh, ben er gewoon blij mee omdat ik wil switchen naar deeltijd maar mijn slb-er niet wist of ik dat wel aan kon omdat ik van het mbo kwam.
Gesprek gehad, en gezegd dat ik nu alles zonder te leren deed, dat geloofde ze niet, dus had ik deze keer wel geleerd.
Volgende week dus maar weer langsgaan.
Dat is een beetje het verhaal wat er achter ligt, en waarom ik er zo blij mee ben.
Oude tol als in het strandje aan het Spui of dat grandcaféquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen pics meer. Ze gaat vaak naar de oude tol vragen of ze in de kont geneukt mag worden.
Keertje gedaan nog
Hotelletje pakken met mn maîtresse en morgen wat zaakjes bespreken met een bedrijf daar in de stadquote:
Aandoenlijk.quote:
Dat strandje. Beetje bij dat voetbalvelden zoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oude tol als in het strandje aan het Spui of dat grandcafé
Nice, jij zat toch in Bulgarije? Wat voor een bedrijf heb je daar eigenlijk zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hotelletje pakken met mn maîtresse en morgen wat zaakjes bespreken met een bedrijf daar in de stad
Wat dingetjes importeren en exporterenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nice, jij zat toch in Bulgarije? Wat voor een bedrijf heb je daar eigenlijk zitten?
Klinkt wel bekend maar vond dat altijd konkosaai.meestal hing er ook zo'n groep blowers rond niks aanquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dingetjes importeren en exporteren
Maar begonnen bij een callcenter zo'n jaar of twee geleden
Gingen er alleen maar heen als we een stuk of vijf jallas in de mik hadden. Dan werd dat bos wel boeiendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend maar vond dat altijd konkosaai.meestal hing er ook zo'n groep blowers rond niks aan
Ik geloof niet dat hij een callcenter in bulgarije heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Bij het importeren en exporteren van dingen zit genoeg geld ja. En achja callcenters als bijbaantje is niet verkeerd, zolang het maar schuift.
Toevallig bij stevenmac in het callcenter?
Hahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
Had wel een keer speed op gingen we naar een feestje naar Barocca Dven met de bus stond die bus in de file was 's ochtends om half 10 stampvolle bus met mensen die naar werk gingen en Zuidplein moet je uur stil staan als een sardientje in een blikje geen pretje.
Dacht dat dat morgen wasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond lekker kijken naar Het Beste Nederlands Elftal Allertijden
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik ben ooit Speed gaan snuiven toen mn moeder me belde. De kapster was thuis en of ik effe langs wilde komen.
Deed ik ook met mn domme kophadden al snel door dat er iets mis was
Wel paar keer laatste busje naar obl gemist. Die kanjerturken vragen 50 euro voor Zuidplein oblquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
Sowieso altijd die bus half uur voor je ergens kwam en dan nog metroOf je miste hem weer moest iemand je ophalen vanaf Zuidplein
Ben maar op bed gaan liggen. Zat hem te space en bekken te trekken naar het plafond. Bleek ze me al vijf minuten aan te staren voor ze vroeg of ze het ziekenhuis moest bellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
En jij bent al teringdruk van jezelf epic win
Hardop lachen hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben maar op bed gaan liggen. Zat hem te space en bekken te trekken naar het plafond. Bleek ze me al vijf minuten aan te staren voor ze vroeg of ze het ziekenhuis moest bellen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben maar op bed gaan liggen. Zat hem te space en bekken te trekken naar het plafond. Bleek ze me al vijf minuten aan te staren voor ze vroeg of ze het ziekenhuis moest bellen
bus missen in rotterdam is echt killing ja, gelukkig heb ik nu wat mensen die ik kan bellen in rotterdam als dat weer eens gebeurtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel paar keer laatste busje naar obl gemist. Die kanjerturken vragen 50 euro voor Zuidplein obl
Ook een keer met een maat op z'n dak gaan zitten. Dekens neergeflikkert muziek aangezet en pillen slikken en een beetje naar het universum staren enzoquote:
Gelukkig gaat hij nu wat vaker vroeger was de eerste bus op zondagochtend richting obl half fucking 10. Als je daar dan half 2 stond was je niet blij. Meestal gelijk weer terug naar discotheek volgende ochtend bij ontbijt aanschuiven en daarna gaan slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
bus missen in rotterdam is echt killing ja, gelukkig heb ik nu wat mensen die ik kan bellen in rotterdam als dat weer eens gebeurt
Ben wel eens gaan lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
bus missen in rotterdam is echt killing ja, gelukkig heb ik nu wat mensen die ik kan bellen in rotterdam als dat weer eens gebeurt
Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een keer met een maat op z'n dak gaan zitten. Dekens neergeflikkert muziek aangezet en pillen slikken en een beetje naar het universum staren enzoen ongetwijfeld vergezeld door de gekste muilen. Vroeg hij of ik ook wat hoorde. Bleek z'n vader het dak op tr zijn geklommen en uit z'n naad aan het gaan was tegen ons.
Daarna maar snel weg gegaan om naar havenkwartier te gaan toen het nog in aanbouw was. Met een groepje andere van die wausies beetje als apen door die half afgewerkte woningen klauteren als apen.
Godverdomme mooie tijd
ja zaterdag is nu goed geregeld, maar taxi is met genoeg man bijna dezeflde prijs pp (7 euquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig gaat hij nu wat vaker vroeger was de eerste bus op zondagochtend richting obl half fucking 10. Als je daar dan half 2 stond was je niet blij. Meestal gelijk weer terug naar discotheek volgende ochtend bij ontbijt aanschuiven en daarna gaan slapen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een keer met een maat op z'n dak gaan zitten. Dekens neergeflikkert muziek aangezet en pillen slikken en een beetje naar het universum staren enzoen ongetwijfeld vergezeld door de gekste muilen. Vroeg hij of ik ook wat hoorde. Bleek z'n vader het dak op tr zijn geklommen en uit z'n naad aan het gaan was tegen ons.
Daarna maar snel weg gegaan om naar havenkwartier te gaan toen het nog in aanbouw was. Met een groepje andere van die wausies beetje als apen door die half afgewerkte woningen klauteren als apen.
Godverdomme mooie tijd
Hier noemt men jullie zeeën merenquote:
Gewoon je pa bellen toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja zaterdag is nu goed geregeld, maar taxi is met genoeg man bijna dezeflde prijs pp (7 eu) atm
op andere dagen is het nog steeds kut
Mijn pa drinkt niet, fucking handig was dat altijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon je pa bellen toch.
Paar kennissen meenemen tientje laten betalen aan m'n pa voor de benzine schaamde me altijd als ik weer moest bellen midden in de nacht
Vader woont in Steenbergenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar kennissen meenemen tientje laten betalen aan m'n pa voor de benzine schaamde me altijd als ik weer moest bellen midden in de nacht
mijn pa zou dat gratis doen, maar ik vind dat nergens voor nodig zeker nu ik niet meer echt thuis woonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne ook hoor maar vond gewoon dat ze wat moesten betalen als ze meewilden anders belden ze maar taxi ben je drie keer zoveel kwijt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa zou dat gratis doen, maar ik vind dat nergens voor nodig zeker nu ik niet meer echt thuis woon
die zou me nog oppikken uit groningen als ik hem zou bellen
Gewoon doekoe in je eigen zak steken togquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne ook hoor maar vond gewoon dat ze wat moesten betalen als ze meewilden anders belden ze maar taxi ben je drie keer zoveel kwijt.
Fucking verwend op dat vlak maar who cares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |