Dacht dat dat morgen wasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond lekker kijken naar Het Beste Nederlands Elftal Allertijden
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik ben ooit Speed gaan snuiven toen mn moeder me belde. De kapster was thuis en of ik effe langs wilde komen.
Deed ik ook met mn domme kophadden al snel door dat er iets mis was
Wel paar keer laatste busje naar obl gemist. Die kanjerturken vragen 50 euro voor Zuidplein oblquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
Sowieso altijd die bus half uur voor je ergens kwam en dan nog metroOf je miste hem weer moest iemand je ophalen vanaf Zuidplein
Ben maar op bed gaan liggen. Zat hem te space en bekken te trekken naar het plafond. Bleek ze me al vijf minuten aan te staren voor ze vroeg of ze het ziekenhuis moest bellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
En jij bent al teringdruk van jezelf epic win
Hardop lachen hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben maar op bed gaan liggen. Zat hem te space en bekken te trekken naar het plafond. Bleek ze me al vijf minuten aan te staren voor ze vroeg of ze het ziekenhuis moest bellen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben maar op bed gaan liggen. Zat hem te space en bekken te trekken naar het plafond. Bleek ze me al vijf minuten aan te staren voor ze vroeg of ze het ziekenhuis moest bellen
bus missen in rotterdam is echt killing ja, gelukkig heb ik nu wat mensen die ik kan bellen in rotterdam als dat weer eens gebeurtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel paar keer laatste busje naar obl gemist. Die kanjerturken vragen 50 euro voor Zuidplein obl
Ook een keer met een maat op z'n dak gaan zitten. Dekens neergeflikkert muziek aangezet en pillen slikken en een beetje naar het universum staren enzoquote:
Gelukkig gaat hij nu wat vaker vroeger was de eerste bus op zondagochtend richting obl half fucking 10. Als je daar dan half 2 stond was je niet blij. Meestal gelijk weer terug naar discotheek volgende ochtend bij ontbijt aanschuiven en daarna gaan slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
bus missen in rotterdam is echt killing ja, gelukkig heb ik nu wat mensen die ik kan bellen in rotterdam als dat weer eens gebeurt
Ben wel eens gaan lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
bus missen in rotterdam is echt killing ja, gelukkig heb ik nu wat mensen die ik kan bellen in rotterdam als dat weer eens gebeurt
Whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een keer met een maat op z'n dak gaan zitten. Dekens neergeflikkert muziek aangezet en pillen slikken en een beetje naar het universum staren enzoen ongetwijfeld vergezeld door de gekste muilen. Vroeg hij of ik ook wat hoorde. Bleek z'n vader het dak op tr zijn geklommen en uit z'n naad aan het gaan was tegen ons.
Daarna maar snel weg gegaan om naar havenkwartier te gaan toen het nog in aanbouw was. Met een groepje andere van die wausies beetje als apen door die half afgewerkte woningen klauteren als apen.
Godverdomme mooie tijd
ja zaterdag is nu goed geregeld, maar taxi is met genoeg man bijna dezeflde prijs pp (7 euquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig gaat hij nu wat vaker vroeger was de eerste bus op zondagochtend richting obl half fucking 10. Als je daar dan half 2 stond was je niet blij. Meestal gelijk weer terug naar discotheek volgende ochtend bij ontbijt aanschuiven en daarna gaan slapen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een keer met een maat op z'n dak gaan zitten. Dekens neergeflikkert muziek aangezet en pillen slikken en een beetje naar het universum staren enzoen ongetwijfeld vergezeld door de gekste muilen. Vroeg hij of ik ook wat hoorde. Bleek z'n vader het dak op tr zijn geklommen en uit z'n naad aan het gaan was tegen ons.
Daarna maar snel weg gegaan om naar havenkwartier te gaan toen het nog in aanbouw was. Met een groepje andere van die wausies beetje als apen door die half afgewerkte woningen klauteren als apen.
Godverdomme mooie tijd
Hier noemt men jullie zeeën merenquote:
Gewoon je pa bellen toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja zaterdag is nu goed geregeld, maar taxi is met genoeg man bijna dezeflde prijs pp (7 eu) atm
op andere dagen is het nog steeds kut
Mijn pa drinkt niet, fucking handig was dat altijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon je pa bellen toch.
Paar kennissen meenemen tientje laten betalen aan m'n pa voor de benzine schaamde me altijd als ik weer moest bellen midden in de nacht
Vader woont in Steenbergenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar kennissen meenemen tientje laten betalen aan m'n pa voor de benzine schaamde me altijd als ik weer moest bellen midden in de nacht
mijn pa zou dat gratis doen, maar ik vind dat nergens voor nodig zeker nu ik niet meer echt thuis woonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne ook hoor maar vond gewoon dat ze wat moesten betalen als ze meewilden anders belden ze maar taxi ben je drie keer zoveel kwijt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa zou dat gratis doen, maar ik vind dat nergens voor nodig zeker nu ik niet meer echt thuis woon
die zou me nog oppikken uit groningen als ik hem zou bellen
Gewoon doekoe in je eigen zak steken togquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne ook hoor maar vond gewoon dat ze wat moesten betalen als ze meewilden anders belden ze maar taxi ben je drie keer zoveel kwijt.
Fucking verwend op dat vlak maar who cares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |