Zit godverdomme al 2.5 uur in een busquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zeker, alles stabiel hier. Daar ook alles kalm?
Geen pics meer. Ze gaat vaak naar de oude tol vragen of ze in de kont geneukt mag worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet pics maar pics mogen in dm
Denk dat het 's-Gravendijkwal 115 gaat worden
Nee gewone meisje met die blonde haren enzoquote:
Mwaoh, ben er gewoon blij mee omdat ik wil switchen naar deeltijd maar mijn slb-er niet wist of ik dat wel aan kon omdat ik van het mbo kwam.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is wel echt een schrale opmerking trouwens
Ik neem je je blijheid verder ook niet kwalijk mijn jongen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mwaoh, ben er gewoon blij mee omdat ik wil switchen naar deeltijd maar mijn slb-er niet wist of ik dat wel aan kon omdat ik van het mbo kwam.
Gesprek gehad, en gezegd dat ik nu alles zonder te leren deed, dat geloofde ze niet, dus had ik deze keer wel geleerd.
Volgende week dus maar weer langsgaan.
Dat is een beetje het verhaal wat er achter ligt, en waarom ik er zo blij mee ben.
Oude tol als in het strandje aan het Spui of dat grandcaféquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen pics meer. Ze gaat vaak naar de oude tol vragen of ze in de kont geneukt mag worden.
Keertje gedaan nog
Hotelletje pakken met mn maîtresse en morgen wat zaakjes bespreken met een bedrijf daar in de stadquote:
Aandoenlijk.quote:
Dat strandje. Beetje bij dat voetbalvelden zoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oude tol als in het strandje aan het Spui of dat grandcafé
Nice, jij zat toch in Bulgarije? Wat voor een bedrijf heb je daar eigenlijk zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hotelletje pakken met mn maîtresse en morgen wat zaakjes bespreken met een bedrijf daar in de stad
Wat dingetjes importeren en exporterenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nice, jij zat toch in Bulgarije? Wat voor een bedrijf heb je daar eigenlijk zitten?
Klinkt wel bekend maar vond dat altijd konkosaai.meestal hing er ook zo'n groep blowers rond niks aanquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dingetjes importeren en exporteren
Maar begonnen bij een callcenter zo'n jaar of twee geleden
Gingen er alleen maar heen als we een stuk of vijf jallas in de mik hadden. Dan werd dat bos wel boeiendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend maar vond dat altijd konkosaai.meestal hing er ook zo'n groep blowers rond niks aan
Ik geloof niet dat hij een callcenter in bulgarije heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Bij het importeren en exporteren van dingen zit genoeg geld ja. En achja callcenters als bijbaantje is niet verkeerd, zolang het maar schuift.
Toevallig bij stevenmac in het callcenter?
Hahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
Had wel een keer speed op gingen we naar een feestje naar Barocca Dven met de bus stond die bus in de file was 's ochtends om half 10 stampvolle bus met mensen die naar werk gingen en Zuidplein moet je uur stil staan als een sardientje in een blikje geen pretje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |