Aanvallend een prima speler.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij die mensen die om Emanuelson roepen heb ik altijd het idee dat ze maar wat roepen terwijl ze hem al heel lang niet hebben zien spelen.
Als ik jou was zou ik uit protest nooit meer kijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had echt alles gehoopt als winnaar behalve hem.
Ga jij Super Smash nog kopen als Nintendo met een poppetjes systeem komt waarbij je die moet kopen om alle personages te kunnen hebben?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik uit protest nooit meer kijken.
?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had echt alles gehoopt als winnaar behalve hem.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik uit protest nooit meer kijken.
Als er DLC komt koop ik hem zeker ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga jij Super Smash nog kopen als Nintendo met een poppetjes systeem komt waarbij je die moet kopen om alle personages te kunnen hebben?
Ja, we weten het nu wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou bijna uit protest de World Cup of Darts niet gaan kijken.
DLC alla Disney Infenity/Skylander heb ik het dan over he.quote:
Oh, dat gebeurt toch nooit joh.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
DLC alla Disney Infenity/Skylander heb ik het dan over he.
Betaal je eerst 60 euro voor die game. Kan je daarna 14 euro los per personage gaan dokken.
Drukker is waarschijnlijk ook meer kans dat je een lift krijgt, als ik met de auto zou gaan kies ik voor die onderste routequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Saind het volgende:
Over superbelangrijk gesproken. Ik ga donderdag naar Salzburg liften en ik twijfel over de route.
[ afbeelding ]
Wie geeft de gouden tip
Ik zit nog te kijken of ik niet München kan ontwijken maar dan moet ik echt 200km omrijden. Altijd waardeloos zulke steden, iedereen gaat de stad in en niemand erlangsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Drukker is waarschijnlijk ook meer kans dat je een lift krijgt, als ik met de auto zou gaan kies ik voor die onderste route
Wat is je doel onderweg? Snelheid plezier rust uitzicht goed weer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Saind het volgende:
Over superbelangrijk gesproken. Ik ga donderdag naar Salzburg liften en ik twijfel over de route.
[ afbeelding ]
Wie geeft de gouden tip
Snelheid in eerste instantie, liftwedstrijd, maar vooral plezier.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is je doel onderweg? Snelheid plezier rust uitzicht goed weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |