Nee joh, toffe peer. Hij vindt het alleen jammer omdat hijzelf op z'n 17e ofzo alles afscheurde en daardoor niet meer op niveau kon voetballen terwijl het voor mij wel 'gewoon' mogelijk was.quote:
Lijkt me heel stug als hij niet meegaat, geen geweldenaar maar daar hebben we er sowieso maar 1 vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Niet dat hij iets toevoegt maar de selectie is gewoon een drama.
Tevens ben ik eerder geneigd om voor Blind op te komen, knappe jongen dat het is.
Een paar posts terug had je vader nog profvoetbal gespeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, toffe peer. Hij vindt het alleen jammer omdat hijzelf op z'n 17e ofzo alles afscheurde en daardoor niet meer op niveau kon voetballen terwijl het voor mij wel 'gewoon' mogelijk was.
Jazeker Willem IIquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een paar posts terug had je vader nog profvoetbal gespeeld.
Dven overdrijft weer eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een paar posts terug had je vader nog profvoetbal gespeeld.
Ik ben bang dat hoe kut Blind jr ook speelt hij altijd een plekje in Oranje zou hebben zolang papa Danny daar een vinger in de pap heeft. Daarom zit hij ook bij Ajax denk ik het is meer een speler voor een ADO een Utrecht of een Twente.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Niet dat hij iets toevoegt maar de selectie is gewoon een drama.
Tevens ben ik eerder geneigd om voor Blind op te komen, knappe jongen dat het is.
Wellicht, maar zo'n Van Aanholt is nou echt helemaal niks en je zal het heus niet met mij eens zijn maar hij doet ook echt niet onder voor een Clasie op het middenveld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hoe kut Blind jr ook speelt hij altijd een plekje in Oranje zou hebben zolang papa Danny daar een vinger in de pap heeft. Daarom zit hij ook bij Ajax denk ik het is meer een speler voor een ADO een Utrecht of een Twente.
2k? Per week misschienquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven overdrijft weer eens.
Je krijgt vanzelf grootheidswaanzin als je in een land als Bulgarije woont en je met 2k per maand bij de rijkste 1% van het land hoort.
Wat betreft Clasie ben ik het inderdaad niet eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht, maar zo'n Van Aanholt is nou echt helemaal niks en je zal het heus niet met mij eens zijn maar hij doet ook echt niet onder voor een Clasie op het middenveld.
En nee absoluut niet. Prima speler voor Ajax.
Ze hebben een vliegveld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan.
Mijn trip naar SB is helaas verzet.
Eens. Stappen bij de strandbarretjes i'd wel okequote:
Niet erg man. Toch maar een pauperlandquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan.
Mijn trip naar SB is helaas verzet.
Paar zeer fijne golfcourses op de kalkrotsen aan de kust aldaar. En veel toffe plekken in de omgeving.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze hebben een vliegveld.
Enige reden dat ik er geweest ben
Emanuelson sowieso beter dan van Aanholt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat betreft Clasie ben ik het inderdaad niet eens.
Van Aanholt weet ik eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. Toch ben ik het wel eens met zijn selectie als het alternatief Nelom, Emanuelson of Pieters is.
Bij die mensen die om Emanuelson roepen heb ik altijd het idee dat ze maar wat roepen terwijl ze hem al heel lang niet hebben zien spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emanuelson sowieso beter dan van Aanholt.
En Clasie is niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |