Lekker cohibaatje is niet viesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Roken is sowieso smerig, tenzij het een sigaar is
zeker de Robustoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker cohibaatje is niet vies
Heb wel veel sigaren gerookt. Was altijd wel fan van de Balmoral qua betaalbare sigaren
Ik rookte weleens een sigaartje maar door het sigarettenroken ging ik inhaleren en dat is niet echt de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker cohibaatje is niet vies
Heb wel veel sigaren gerookt. Was altijd wel fan van de Balmoral qua betaalbare sigaren
Heb hier nog een fraaie Churchill liggen. Die gaat morgen de lucht in.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Roken is sowieso smerig, tenzij het een sigaar is
Een van de weinige die ik wel eens op hebquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker de Robusto, Partagas ook wel een wat betaalbaarder alternatief
Meer is niet nodig inderdaad. En het is nog gezond ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon 1 druppeltje pure olie in een fles donderen dus?
Ga dat denk ik wel proberen weet soms van de ellende niet meer wat ik moet zuipen, meestal alleen water en koffie die frisdrank komt je strot uit.
Als ik een sigaar rook doe ik dat stiekem soms ook even. Lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik rookte weleens een sigaartje maar door het sigarettenroken ging ik inhaleren en dat is niet echt de bedoeling.
Probleem, ook met sigaren is die nasmaak, op het moment van roken vind ik het echt lekker maar de volgende ochtend meestal in combinatie met een kater is alsof je een vuilnisbak hebt leeg gegeten.quote:
Ja, vanzelfsprekend. Zijn gewoon allemaal echte Romeo y Jullietta's of Cohiba'squote:
quanta costaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, vanzelfsprekend. Zijn gewoon allemaal echte Romeo y Jullietta's of Cohiba's
Roken maakt de kater ook bewezen veel heftiger.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem, ook met sigaren is die nasmaak, op het moment van roken vind ik het echt lekker maar de volgende ochtend meestal in combinatie met een kater is alsof je een vuilnisbak hebt leeg gegeten.
Minder accijns en andere belastingen neem ik aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, vanzelfsprekend. Zijn gewoon allemaal echte Romeo y Jullietta's of Cohiba's
Ja maar een hele sigaar inhaleren is gewoon vies. Zonder inhaleren lukt me amper.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik een sigaar rook doe ik dat stiekem soms ook even. Lekker
Als je heel veel hebt gerookt en niet gedronken voelt het ook wel een beetje alsof je een kater hebt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Roken maakt de kater ook bewezen veel heftiger.
Een churchill doet in Nederland al gauw zo'n 15 of 20 euro gok ik. Hier pak ik hem voor een tientjequote:
Churchill is een maat tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Een churchill doet in Nederland al gauw zo'n 15 of 20 euro gok ik. Hier pak ik hem voor een tientje
Zal het grotendeels aan liggen denk ik. Plus de verkoper zal iets minder pakken. Kwaliteit is er niet minder om. Paar zeer goede sigaarboeren zitten hier.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Minder accijns en andere belastingen neem ik aan
Kom van de zomer even chillen en sigaartje roken met een glaasje rode wijn Ayran er naastquote:
Klopt, maar R&Y heeft hun vlaggenschip churchill genoemd omdat hij deze altijd rookte.quote:
Ah ja zeg het merk erbij dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, maar R&Y heeft hun vlaggenschip churchill genoemd omdat hij deze altijd rookte.
Deze knapperd
[ afbeelding ]
Ik had het eerder over het merk dus vandaar dat ik dacht dat het wel duidelijk was. Heerlijk dingetje. Als ik online check kosten ze 16 euro per stuk in NL.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah ja zeg het merk erbij dan.
Heb op de schietvereniging een keer met tien man een doos van die dingen leeggepaft. Gast had een doossie meegenomen uit Florida, een hoop illegaal gedoe was dat.
Stond goed blank ook
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:29 schreef Karina het volgende:
Wat een romantische naam voor een sigaar, Romeo en Julia.
quote:In de vijftiger jaren van de 19e eeuw stichtten Inocencio Álvarez Rodriguez en Jocé Garcia het merk Romeo y Julieta. Het merk was vernoemd naar de twee hoofdpersonen uit het stuk van Shakespeare. Als merk werk Romeo y Julieta officieel geregistreerd in 1973 en kwam volop ten bloei vanaf 1903 toen de fabriek werd overgenomen door José Don Pepin Fernándo Rodriguez. Don Pepín was betoverd door het werk van Shakespeare. Zijn passie bracht hem zelfs naar Verona, de stad van de Capulettis, waar hij hemel en aarde bewoog om het beroemde balkon te kunnen kopen. Toen dat onmogelijk bleek, liet hij een exacte replica maken boven de ingang van zijn sigarenfabriek, op de hoek van de Calle Belascoaín en Virtudes. De modellen die bij Romeo y Julieta gerold worden, bieden een volledig overzicht van de Havanafamilie. Naast de vedette van het huis, de Churchill, vinden de Havanaliefhebbers een reeks klassieke en kleinere modellen.
Likken zoon, likken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:35 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Papa er zit een stukje drugscrimineel aan de auto.
Lolquote:
Kom je ook aan de beurt hoor, hangt er helemaal vanaf wie je dood willen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Je begrijpt toch niet dat die gasten halve maatregelen nemen in hun beveiliging.
Durf te wedden dat zo'n soort figuur als Martha zich in Bulgarije laat omgeven door zes bodyguards en zich een volledig gepanserde mercedes g klasse rond laat rijden.
Valt mee. Maffia gaat hier vrij goed met elkaar om. Alleen als ze praten zijn ze de lulquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Je begrijpt toch niet dat die gasten halve maatregelen nemen in hun beveiliging.
Durf te wedden dat zo'n soort figuur als Martha zich in Bulgarije laat omgeven door zes bodyguards en zich een volledig gepanserde mercedes g klasse rond laat rijden.
Klopt ja. Tijdje geleden nog eentje gesniperd toen hij onderweg was naar de rechtbank om daar een verklaring af te leggen die de mafia alhier kwaad kon doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kom je ook aan de beurt hoor, hangt er helemaal vanaf wie je dood willen hebben
wat voor dingen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Saind het volgende:
Is het in Nederland niet vrij gemakkelijk zulke dingen in beslag te nemen?
Daarom het leven is net een hoer, alleen de prijs moet nog bepaald wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Tijdje geleden nog eentje gesniperd toen hij onderweg was naar de rechtbank om daar een verklaring af te leggen die de mafia alhier kwaad kon doen
Stond een artikeltje in Vrij Nederland gistermorgen van een advocaat waarin stond dat hij alleen politiebescherming kon krijgen als hij zou gaan verklaren, 's avonds was hij dood.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kom je ook aan de beurt hoor, hangt er helemaal vanaf wie je dood willen hebben
Nee, tokkies roken Taribi Shagquote:
Je ziet dat tegenwoordig niet eens meer omdat ze kevlar gebruiken dus lastig te traceren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Saind het volgende:
Is het in Nederland niet vrij gemakkelijk zulke dingen in beslag te nemen?
Is toch terechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond een artikeltje in Vrij Nederland gistermorgen van een advocaat waarin stond dat hij alleen politiebescherming kon krijgen als hij zou gaan verklaren, 's avonds was hij dood.
Ik heb geen idee, als het heel duidelijk is dat iets met zwart geld gekocht is ofzo? Het is een oprechte vraagquote:
Officieel mag je niets kopen met zwart geld maar een gepantserde auto kan je gewoon kopen of je auto laten ombouwen, ze worden wel meteen een stuk zwaarderquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, als het heel duidelijk is dat iets met zwart geld gekocht is ofzo? Het is een oprechte vraag
Zal niet goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Officieel mag je niets kopen met zwart geld maar een gepantserde auto kan je gewoon kopen of je auto laten ombouwen, ze worden wel meteen een stuk zwaarder
In Brazilië is het big business, daar kan je zelfs Corolla's of een Golf gepantserd krijgen al zijn die niet meer vooruit te branden natuurlijk,quote:
Daar is kidnapping toch ook een aardig probleem? Of is dat alleen in midden-amerikaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Brazilië is het big business, daar kan je zelfs Corolla's of een Golf gepantserd krijgen al zijn die niet meer vooruit te branden natuurlijk,
Dat schijnt in Mexico City echt een groot probleem te zijn en gaat dan ook om relatief kleine bedragen, in Sao Paulo gebeurt het ook maar dan gaat het meestal om meer geld dus een kleinere doelgroep.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar is kidnapping toch ook een aardig probleem? Of is dat alleen in midden-amerika
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat KPD topic hebben ze volledig laten verwijderen
Wat moet ik mij hierbij voorstellen? He Dirk, hoe maak je een groepsgesprek aan?quote:De internationals van het Nederlands staan al geruime tijd met elkaar in contact via WhatsApp. Dat zei Robin van Persie vanmiddag bij de persconferentie van Oranje in het Portugese Lagos. 'Zo staan we snel met elkaar in contact en missen we niets als iemand iets wil laten weten', zo zei Van Persie.
De whatsappgroep was een initiatief van Van Persie zelf. Hij kreeg daarbij hulp van Dirk Kuyt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen? He Dirk, hoe maak je een groepsgesprek aan?
Ja, zag hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.dailystar.co.u(...)is-thick-as-a-parrotquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van Persie is dom volgens Wayne Rooney.
Wel zonde. Heb ik voor niks zitten zoeken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zag hetZat al te kijken in de FC of er niet een klaag of waarschuwing topic stond
Kagawa is nog dommerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van Persie is dom volgens Wayne Rooney.
quote:Het belangrijkste is nu dat Japan het WK gaat winnen
Waarom dat?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet het wel terug aan het type speler denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef Pascalus het volgende:
Voetballers zijn over het algemeen niet zo heel slim volgens mij.
Je jeugd weggooien om die kleine kans van doorbreken na te streven is dan ook wel debiel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef Pascalus het volgende:
Had het graag geprobeerd. Er was ook wel redelijk wat talent echter meer zin om te blowenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je jeugd weggooien om die kleine kans van doorbreken na te streven is dan ook wel debiel.
redelijk wat is al te weinig dus goed dat je bent gaan blowenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Had het graag geprobeerd. Er was ook wel redelijk wat talent echter meer zin om te blowen
Zou Louis er ook in zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen? He Dirk, hoe maak je een groepsgesprek aan?
Papa en opa hebben profvoetbal gespeeld dus het zat er wel in. Nu ga ik later mn zoon z'n leven verknallen door hem proberen mijn droom waar te laten komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
redelijk wat is al te weinig dus goed dat je bent gaan blowen
Logisch als je vanaf je twaalfde leeft voor voetbal kom je niet toen aan een studie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Papa en opa hebben profvoetbal gespeeld dus het zat er wel in. Nu ga ik later mn zoon z'n leven verknallen door hem proberen mijn droom waar te laten komen
Daarom lieten ze je blowen die hadden er verstand vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Papa en opa hebben profvoetbal gespeeld dus het zat er wel in. Nu ga ik later mn zoon z'n leven verknallen door hem proberen mijn droom waar te laten komen
Hallo mij vreemde user.quote:
Dat is toch zielig man straks krijg je er een die van turnen houdt of scouting.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij wil jezelf nog weleens overschatten heb ik de indruk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Papa en opa hebben profvoetbal gespeeld dus het zat er wel in
En voegen ze elke speler toe die Louis oproept?quote:
Die ouwe heeft het me nog niet vergeven manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom lieten ze je blowen die hadden er verstand van
Had je maar naar SHO moeten gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Die ouwe heeft het me nog niet vergeven man
Anderzijds speel ik over een jaar misschien wel seminar prof
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij wil jezelf nog weleens overschatten heb ik de indruk.
Nooitquote:
Wat een zeikerd die ouwe van jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Die ouwe heeft het me nog niet vergeven man
Anderzijds speel ik over een jaar misschien wel seminar prof
Dan onterf ik hem. Scouting is voor homo's. Sowieso is mijn zoon op de leeftijd van vier al bushcraftmasterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch zielig man straks krijg je er een die van turnen houdt of scouting.
Kom je kijken als ik straks in stadion ivaylo te verroeste metalen balken van het dak speelquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef GGMM het volgende:
Als Dven zegt dat hij talent genoeg had om profvoetballer te worden geloof ik hem.
Het is NIET Stijn ik herhaal.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Kanka is er weer eens. Is de ware identiteit al eens aan het licht gekomen van deze mysterieuze strijder?
Kancaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Kanka is er weer eens. Is de ware identiteit al eens aan het licht gekomen van deze mysterieuze strijder?
Mwa. Niet dat hij iets toevoegt maar de selectie is gewoon een drama.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Daley Blind zicht echt alleen maar bij Oranje omdat papie in de staf zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |