Ik dacht hetzelfde, je zin is gewoon kut.quote:
Nee, jij formuleert het gewoon verkeerd.quote:
"Waar hebben jullie elkaar ontmoet?"quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
Misschien zitten er stiekem wel moeilijk veel geile chicks bij dat korfbal.
Maar ook veel anorexiapatiëntesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
Wel op hockey.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
Sinds ik heb geleerd dat er zelfs Marokkanen op korfbal zitten is mijn hele wereldbeeld verpest.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
op de korfbal? spannendquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Waar hebben jullie elkaar ontmoet?"
- Op korfbal
Ik sta soms wel eens met een regenjas in de bosjes naar de training van de welpjes te kijken en ik kan je hypothese bevestigenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb er een trauma aan overgehouden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds ik heb geleerd dat er zelf Marokkanen op korfbal zitten is mijn hele wereldbeeld verpest.
Ja laat maar inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Waar hebben jullie elkaar ontmoet?"
- Op korfbal
Shit is going down.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:55:39#nostradamus back in town! Meteen een stevig statement. #vitpsv 1-4 reageer retweet
Even opslaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Shit is going down.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:55:39#nostradamus back in town! Meteen een stevig statement. #vitpsv 1-4 reageer retweet
Waarom blijven jullie de tweets van deze clown posten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie de tweets van deze clown posten?
Sinds wanneer bepaal jij welke tweets wel en niet worden gepost?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nasty is dat, liever iets te mollig met goede curves dan zo'n graatkut naar mijn mening.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ook veel anorexiapatiëntes
HIJ VRAAGT TOCH ALLEEN MAAR WAT?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij welke tweets wel en niet worden gepost?
Beter oefenen op lezen. Ik vraag waarom jullie iets doen, daar zit überhaupt geen "bepalen" in.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij ze zo leuk vindt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga eens heel snel wegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit dus. Dankjewel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
HIJ VRAAGT TOCH ALLEEN MAAR WAT?
Jezus hey
Er zijn zoveel soorten wijven bij het korfbal. Zelfs lilliputters en meisjes die down lijken te hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nasty is dat, liever iets te mollig met goede curves dan zo'n graatkut naar mijn mening.
Zeg het hem Stijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je de hele korfbalwereld gaat zitten afkraken drie weken nadat je zelf bent gestopt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten wijven bij het korfbal. Zelfs lilliputters en meisjes die down lijken te hebben.
Opmerkelijk antwoord maar wel props omdat je de enige bent die er in slaagt een antwoord te geven.quote:
Ik kraakte het al jaren af.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de hele korfbalwereld gaat zitten afkraken drie weken nadat je zelf bent gestopt.
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het een terechte beslissing is geweest om te stoppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je de hele korfbalwereld gaat zitten afkraken drie weken nadat je zelf bent gestopt.
Dat is een beetje hetzelfde als met ex-rokers.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik je posts over al die jaren heen allemaal gemist hebben.quote:
BUUUUUUUUUURNquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als met ex-rokers.
Toch Renè
Bundel jij mijn posts? Heb jij ze onder je bed liggen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik je posts over al die jaren heen allemaal gemist hebben.
Nou, Davy heeft bewijs dat je toch behoorlijk blij was toen je voor de eerste keer iets won met korfbal.quote:
Ik kraak mensen die roken niet af. Ik heb juist een hekel aan mensen die zich verheven voelen boven rokers net nadat ze zelf eindelijk gestopt zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als met ex-rokers.
Toch Renè
Ik insinueer helemaal niks. Ik benadrukte juist dat jij het wel met deze stelling eens zou zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kraak mensen die roken niet af. Ik heb juist een hekel aan mensen die zich verheven voelen boven rokers net nadat ze zelf eindelijk gestopt zijn.
Ik zou het dus ook op prijs stellen als je deze insinuatie rectificeert en je excuses aanbiedt.
Davy heeft zelfs mijn fotoboek opgeslagen in Puu.sh.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, Davy heeft bewijs dat je toch behoorlijk blij was toen je voor de eerste keer iets won met korfbal.
Door het te ontkennen maak je jezelf alleen maar belachelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik insinueer helemaal niks. Ik benadrukte juist dat jij het wel met deze stelling eens zou zijn.
Alleen wilde beesten eten macaroni met kaas.quote:
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, Davy heeft bewijs dat je toch behoorlijk blij was toen je voor de eerste keer iets won met korfbal.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft zelfs mijn fotoboek opgeslagen in Puu.sh.
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken zijn vaak onzekere meelopers.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken hebben vaak de behoefte er bij te horen. Ze hebben een laf en onzeker karakter.
quote:
Odds dat jij die foto nog ergens hebt opgeslagen staan op 1.01quote:
quote:
Haha gaat hij het ontkennenquote:
Hahahahaquote:
Dat lijkt mij sterk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Odds dat jij die foto nog ergens hebt opgeslagen staan op 1.01
Macaroni is sowieso al wanstaltig maar zonder kaas geven ze het in Zeeland nog niet aan de varkensquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen wilde beesten eten macaroni met kaas.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaGodverdomme, moest hard lachen.
Maar toen was ik overduidelijk aan het trollen.
Ja, bij één van die posts had ik zelfs 'Caland' gezet, voor de spytool. Duidelijk een grapje of getroll.quote:
Exact deze post heb ik gemaakt alleen met jouw naam ipv die van mezelf.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet zeggen dat Hahn een uitstekend seizoen keept. Vreemd dat GGMM hem altijd zo afkraakt.
Echt, waar dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact deze post heb ik gemaakt alleen met jouw naam ipv die van mezelf.
Waarom ben je zelf nou ooit begonnen? WILDE JE ERBIJ HOREN OFZO, ONZEKERE LAFAARD?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bij één van die posts had ik zelfs 'Caland' gezet, voor de spytool. Duidelijk een grapje of getroll.
Maar ik wens jullie veel plezier met mij belachelijk maken door dit soort posts uit de context te halen.Persoonlijk vind ik het smerig en laf, maar prima.
Weet niet, spytool doet het niet. Misschien kan Tchock even zoeken, daar is hij goed in.quote:
Duh.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom ben je zelf nou ooit begonnen? WILDE JE ERBIJ HOREN OFZO, ONZEKERE LAFAARD?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet, spytool doet het niet. Misschien kan Tchock even zoeken, daar is hij goed in.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Hahn staat gewoon een prima seizoen te keepen.
Dat had Cavaliers niet verwacht.
Held.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |