Hahahahaquote:
Dat lijkt mij sterk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Odds dat jij die foto nog ergens hebt opgeslagen staan op 1.01
Macaroni is sowieso al wanstaltig maar zonder kaas geven ze het in Zeeland nog niet aan de varkensquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen wilde beesten eten macaroni met kaas.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahahahaGodverdomme, moest hard lachen.
Maar toen was ik overduidelijk aan het trollen.
Ja, bij één van die posts had ik zelfs 'Caland' gezet, voor de spytool. Duidelijk een grapje of getroll.quote:
Exact deze post heb ik gemaakt alleen met jouw naam ipv die van mezelf.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet zeggen dat Hahn een uitstekend seizoen keept. Vreemd dat GGMM hem altijd zo afkraakt.
Echt, waar dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact deze post heb ik gemaakt alleen met jouw naam ipv die van mezelf.
Waarom ben je zelf nou ooit begonnen? WILDE JE ERBIJ HOREN OFZO, ONZEKERE LAFAARD?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bij één van die posts had ik zelfs 'Caland' gezet, voor de spytool. Duidelijk een grapje of getroll.
Maar ik wens jullie veel plezier met mij belachelijk maken door dit soort posts uit de context te halen.Persoonlijk vind ik het smerig en laf, maar prima.
Weet niet, spytool doet het niet. Misschien kan Tchock even zoeken, daar is hij goed in.quote:
Duh.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom ben je zelf nou ooit begonnen? WILDE JE ERBIJ HOREN OFZO, ONZEKERE LAFAARD?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet, spytool doet het niet. Misschien kan Tchock even zoeken, daar is hij goed in.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Hahn staat gewoon een prima seizoen te keepen.
Dat had Cavaliers niet verwacht.
Held.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |