Ah ok.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na de edit staat er nog steeds een spelfout, dat is wat ik bedoelde.
Ik vind het een lelijk shirt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur speelt in het, volgens hen blauwe, nieuwe uit-shirt. Hij is pikzwart, maar dat geheel terzijde.
Dan zitten wij wat dat betreft op één lijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijk shirt.
Walgelijke gozerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TomPSV? Spreken we hier over Tompsv18? Die Tompsv18 die een weddenschap niet nakwam?
Jij hoort liever Chase the sun.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het gezang van de PEC-fans op de beat van De Sjonnies niet echt leuk of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karin Kent* bedoel je. Maar ik vind het ook drie keer niets.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het gezang van de PEC-fans op de beat van De Sjonnies niet echt leuk of zo.
Pics.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur speelt in het, volgens hen blauwe, nieuwe uit-shirt. Hij is pikzwart, maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |