Mag ik vragen wat voor kleur ogen jij hebt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent?
[..]
Grijs-ontkleurd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor kleur ogen jij hebt?
Wat is op de kop, wat is het referentiekader daarvoor? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:55 schreef Dqod het volgende:
Save me, I'm not crazy. I just fell through the ground and now things are upside down
Of we bang moeten zijn of niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh ik hou wel van een debat. Waar gaat het over?
voor terroristen? Oh... zijn er hier mensen bang dan?quote:
I'll be down in the trees, just begging you please.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is op de kop, wat is het referentiekader daarvoor? :$
Cryptisch hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'll be down in the trees, just begging you please.
My hands in my pockets, my feet growing long in the way the vine grows strong
Dat :$
Ik droom er helemaal bij wegquote:
Pyamapartyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Vanavond logeerpartijtje hier, zin in
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Vanavond logeerpartijtje hier, zin in
Nee, een lief meisje komt op visitequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Noem je dat zo als kaneel op visite komt?
Ik doe een gok... Feer of Dqodje?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, een lief meisje komt op visite
Echt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die niet op FOK! zitten hoor
Dat zegt niks, dat ontwijkende antwoord geef ik ook als ze vragen of ik een date heb met een foksterquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die niet op FOK! zitten hoor
Heb je een date met een fokster?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zegt niks, dat ontwijkende antwoord geef ik ook als ze vragen of ik een date heb met een fokster
All right.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar
Maar Feer en Dqod mogen ook wel blijven logeren als ze willen hoor
It would be an honor and a privilegequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar
Maar Feer en Dqod mogen ook wel blijven logeren als ze willen hoor
gezelligquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Sammetje en Dqodje komen vanavond langs
Lijkt me wel heel erg gezellig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maken we er een stonede damesnacht van
Is het dan toch overgegaan tot feit ja?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Sammetje en Dqodje komen vanavond langs
Het staat op fok, dus het is zo!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het dan toch overgegaan tot feit ja?
Daar heb je ook een punt ja.quote:
Woordjes nog wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je lieve woordjes tegen em zegt groeit en groeit ie
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je lieve woordjes tegen em zegt groeit en groeit ie
Zou wel willen, srs. Maar moet eerst echt al die shit regelenquote:
fixedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maken we er een stomende damesnacht van
Lewdness intensifiesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker. Nu wel zin in zo'n glibberpartijtje.
Jij kunt dat welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou wel willen, srs. Maar moet eerst echt al die shit regelen
quote:
Jij kunt het weten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik hou niet van plotseling springende dingen. Zoals springspinnen. Ik schrik daar altijd van. :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als je em aanraakt springt ie omhoog
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar ik wel
/fokhumor faxiehumor
Ik ook. Blinde paniek en totale doodsangsten enzo :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet van plotseling springende dingen. Zoals springspinnen. Ik schrik daar altijd van. :$
Vuige praatjes heb jij. Succes daarmee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zit nu ook heel hard met m'n vuistje om een langwerpig iets te wrijven
Je kan mij niet verantwoordelijk houden voor de sprongetjes die jouw hoofd maaktquote:
Ook als je het al verwachtte?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet van plotseling springende dingen. Zoals springspinnen. Ik schrik daar altijd van. :$
Dat kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan mij niet verantwoordelijk houden voor de sprongetjes die jouw hoofd maakt
Dan valt je mond open, missie geslaagdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal mijn genen eens..... Oke hier stop ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik gooi het maar op mijn genen
Ik blame ook altijd mijn ouders. Gekke mensenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik gooi het maar op mijn genen
Inkoppertjequote:
Ik ga me niet voortplanten. Unless I'm planning THE apocalypse. Dan bel ik jequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Zal mijn genen eens..... Oke hier stop ik
I'll be there to stop it.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga me niet voortplanten. Unless I'm planning THE apocalypse. Dan bel ik je
2 familielijnen met een overdosis koppigheid en lastigheid. En daar ben ik uitgekomenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blame ook altijd mijn ouders. Gekke mensen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kunt het weten...
Die was bijna niet niet te missen...bijna dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Why hello Giles :$quote:
Vuig?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vuige praatjes heb jij. Succes daarmee.
- en - maakt + he?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 familielijnen met een overdosis koppigheid en lastigheid. En daar ben ik uitgekomen.
Moet je nagaan als ik dit doorzet
Ik durf geen kinderen op deze wereld te zetten, bang dat ze er raar uitkomen :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 familielijnen met een overdosis koppigheid en lastigheid. En daar ben ik uitgekomen.
Moet je nagaan als ik dit doorzet
Ja.quote:
No my friend. It's going to be the end of the world. Satan ain't got shit on my offspringquote:
Jij ziet fax deze opmerkingen weinig meer maken en dacht ik spring wel in dat gat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Zal mijn genen eens..... Oke hier stop ik
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Die was bijna niet niet te missen...bijna dan...
Zullen we samen gewoon een Afrikaantje ofzo adopteren? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf geen kinderen op deze wereld te zetten, bang dat ze er raar uitkomen :$
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf geen kinderen op deze wereld te zetten, bang dat ze er raar uitkomen :$
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik denk ook dat ik een schuchter, autistisch gothicje op de wereld zou zetten.
Iemand moet het doen hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij ziet fax deze opmerkingen weinig meer maken en dacht ik spring wel in dat gat?
[..]
Ik stop de apocalypse Rival, ik heb niet gezegd dat ik jou dqodje niet laat doen toch.quote:
Zoiets ja, en misschien worden ze zelfs erger, en gaan ze lijken op mijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik denk ook dat ik een schuchter, autistisch gothicje op de wereld zou zetten.
Romantischquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we samen gewoon een Afrikaantje ofzo adopteren? :$
Dan ontvriend ik jullie beidenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we samen gewoon een Afrikaantje ofzo adopteren? :$
Ik ben een alpha, ik weet niets van dat soort bèta dingen.quote:
Ach, de antichrist moet ergens vandaan komen toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
No my friend. It's going to be the end of the world. Satan ain't got shit on my offspring
Denk ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:25 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een vreselijke moeder ben.
Je voldoet niet aan de drie vereisten.quote:
BOGIE PAK DE ...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ontvriend ik jullie beiden
Ik zag jou die telefoon al uit haar handen rukkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stop de apocalypse Rival, ik heb niet gezegd dat ik jou dqodje niet laat doen toch.
Be my guest.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, jij zou wel zorgzaam en lief zijn, en veel verkeerde grapjes tegen ze makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:25 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een vreselijke moeder ben.
Welke nationaliteit zou je wel accepteren? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was sws al gothic vroegah. Plus heb ik tegen mezelf gezegd dat ik autistisch ben en schuchter :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk ik niet.
[..]
Je voldoet niet aan de drie vereisten.
Ik ben heel awkward rond kinderen. Ze kijken me altijd angstig aan. En ik ging laatst bijna op mijn achterneefje zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk ik niet.
[..]
Je voldoet niet aan de drie vereisten.
Je denkt te slecht over me.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag jou die telefoon al uit haar handen rukken
Mijn kind zal dat kind zijn dat andere kinderen vieze woorden leert op de basisschool.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, jij zou wel zorgzaam en lief zijn, en veel verkeerde grapjes tegen ze maken
Hahahaha.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben heel awkward rond kinderen. Ze kijken me altijd angstig aan. En ik ging laatst bijna op mijn achterneefje zitten.
Als je nou, give or take, een jaartje of 20 geleden een kind op de wereld had kunnen zetten. Mjoahquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen maar promiscue nerdjes voortbrengen, weet niet of de wereld daarop zit te wachten.
Zal die ook elke keer 'lewd' zeggen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn kind zal dat kind zijn dat andere kinderen vieze woorden leert op de basisschool.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn kind zal dat kind zijn dat andere kinderen vieze woorden leert op de basisschool.
Alleen blank toch. Liefst Nederlands.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke nationaliteit zou je wel accepteren? :$
Kleine Royco'squote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
Van die kleine kutjochies die op een gegeven moment beseffen dat ze een piemel hebben en m te pas en te onpas uit de broek halen en m vol trots laten zien
Ik vind jongens vaak wel leuker.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha.Ik word er wel steeds beter in, met meisjes dan, met jongens voel ik me ook awkward.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen blank toch. Liefst Nederlands.
inb4 sorry, zal niet meer doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
Van die kleine kutjochies die op een gegeven moment beseffen dat ze een piemel hebben en m te pas en te onpas uit de broek halen en m vol trots laten zien
Kinderpiemels is where I draw the linequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
inb4 sorry, zal niet meer doen
Zoals een vrouwelijke collega van mij laatst had.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
Wel even een stamboomcheck doen. Soms zit er nog wat oostblokbloed in of zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kazen zijn bazen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt meer aan de vader. Ik ging carrière maken toch? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal die ook elke keer 'lewd' zeggen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was sws al gothic vroegah. Plus heb ik tegen mezelf gezegd dat ik autistisch ben en schuchter :$
Dus ik mag hem wel gewoon uit de broek halen en aan je showen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kinderpiemels is where I draw the line
Wats het verschil? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kinderpiemels is where I draw the line
Hehehequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals een vrouwelijke collega van mij laatst had.
Die werd door een jochie van rond de 11 getrakteerd op de helikopter.
Vergeleken met jou weinig.quote:
Kolere, wat slechtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals een vrouwelijke collega van mij laatst had.
Die werd door een jochie van rond de 11 getrakteerd op de helikopter.
Haske schuchter :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef yats het volgende:
[..]Jij schuchter? Dan ben ik de paashaas
Ja, al zou ik wsl reageren met iets van: "ok, mooi *stil is"quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik mag hem wel gewoon uit de broek halen en aan je showen?
Doe maar een Ier of Schot, dat mag nog wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel even een stamboomcheck doen. Soms zit er nog wat oostblokbloed in of zo.
Ben ik Nederlands genoeg?quote:
In dat geval wel dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt meer aan de vader. Ik ging carrière maken toch? :$
Shit, ik kom maar tot 1700 ofzo aan mijn moeders kantquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Geen stamboom hebben die tot 1500 teruggaat binnen dezelfde straal van 20 kilometer
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Geen stamboom hebben die tot 1500 teruggaat binnen dezelfde straal van 20 kilometer
Lekker roodharig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar een Ier of Schot, dat mag nog wel.
[..]
Ben ik Nederlands genoeg?
Beter dan dat je begint te lachten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kolere, wat slecht![]()
[..]
Haske schuchter :$
[..]
Ja, al zou ik wsl reageren met iets van: "ok, mooi *stil is"
Ligt er aan, hoe voel je je bij de hamsterweken?quote:
Ik voel me vaak wel een hamstertje in het levenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan, hoe voel je je bij de hamsterweken?
Wow :$quote:
Dat zou ik niet gauw doen. Ik waardeer je openheid :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter dan dat je begint te lachten.
Kusje op mini Hep.quote:
Laat mn broertje erbuiten.quote:
Niet iedereen komt uit de biblebeltquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bedoel dinges.quote:
Teken dat ik me op mijn gemak voel bij je enzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow :$
Ik hou me hier buiten :$
[..]
Dat zou ik niet gauw doen. Ik waardeer je openheid :$
The animal kingdom is a kingdom of magic :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Teken dat ik me op mijn gemak voel bij je enzo.
Biblebeltleef beste leefquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet iedereen komt uit de biblebelt
Oquote:
Ga je nu sudoku plegen?quote:
Ja waar ben je dan! :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Biblebeltleef beste leef
Lekker in de gaten houden of de buurvrouw haar auto niet wast op zondag en anders schande spreken.
Wat een man.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
O
Vanavond dan
Nu centjes verdienen zodat ik jou mee uit eten kan nemen
Maar jij bent ook niet zo grootquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me vaak wel een hamstertje in het leven
Ze vroegen het!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom vast wel weer eens terug op de NW-Veluwse heimat en geboortegronden
seppuku heet datquote:
Joh.quote:
De vrouwtjes houden wel van zo'n exotisch hapje.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet zo groot
Lekker.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Fera het volgende:
Ik ben trouwens 0.9 kg afgevallen deze week.
Goed zoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Fera het volgende:
Na het huwelijk toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we half-bloed prinsjes maken?
De leefquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker eten als een hamstertje.
En groots inslaan van voedsel. Beetje slapen de hele dag. Klinkt allemaal goed.
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Fera het volgende:
Zelfmoord gepleegd door Japanners bij verlies van eer.quote:
Uiteraard.quote:
quote:
quote:Seppuku (切腹) is de traditionele vorm van zelfmoord voor de samoerai in Japan, uitgevoerd door het met een vlijmscherp lang mes opensnijden van de buik en indien mogelijk het vervolgens - zonder een kik te geven - toebrengen van een snee in het hart.
Ff soppen :$quote:
Alleen als je je bij de goede kerk aansluitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik laat me inschrijven in de kerk, dan kunnen je ouders geen nee meer zeggen.
'according to plan'quote:
Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als je je bij de goede kerk aansluit
Welke is dat? Protestants?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als je je bij de goede kerk aansluit
Nee, ik maak gwn lekker geluid. Moe'k tog self wete ;squote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen.
Ook nog een specifieke soort natuurlijk. Moeder zit bij vrij evangelisch, vader bij luctor et emergoquote:
Repo, the genetic operaquote:
Gewoon niet geloven, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom gewoon extra veel kussens in bedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat komt pas wanneer ik er tussenin ga liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel veel problemen verdwenenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon niet geloven, probleem opgelost.
Heb ik nog nooit gezienquote:
Worstel en kom boven, klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook nog een specifieke soort natuurlijk. Moeder zit bij vrij evangelisch, vader bij luctor et emergo
Best tof wel. Van de makers van Sawquote:
Been there.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt pas wanneer ik er tussenin ga liggen
Schattigste duiveltje everquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goede sfeer daar wel. Alleen zo jammer dat het altijd over God gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worstel en kom boven, klinkt wel goed.
"Ik ben hier gewoon voor de gezelligheid"quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede sfeer daar wel. Alleen zo jammer dat het altijd over God gaat
Moeten we die maar een keer kijken dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Best tof wel. Van de makers van Saw
En Antony die er dus in zit. En Sarah Brightman
Spontaan satanistisch geworden :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal m meebrengen en/of klaarleggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten we die maar een keer kijken dan.
Voor de cake en koffie en roddelsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
"Ik ben hier gewoon voor de gezelligheid"
Don't bow for me Argentina :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spontaan satanistisch geworden :$
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon niet geloven, probleem opgelost.
eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:56 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar eens eten en net doen alsof ik wat nuttigs te doen heb :$![]()
Ja hoor.quote:
Nog ff volhouden Art. Je verdiend nu centen voor de leukere dingen in het leven...quote:
Heb je de sleutel al ontvangen eigenlijk? Moet er nog geklust worden?quote:
Nee, moet m'n papieren nog opsturen voor inschrijving gemeente. Wacht nog op m'n BRP. Dacht dat online aanvragen wel zo makkelijk was. Post duurt lang. Had beter ochtend vrij kunnen nemen om BRP persoonlijk bij gemeentekantoor af te halen. Als alles spoedig verloopt zou ik vanaf volgende week vrijdag of de maandag daarop al kunnen verhuizen. Maar moet tussendoor nog contract tekenen en zo. Heb in principe geen haast. Moet wel dit weekend even brief schrijven voor opzegging huur huidige woning. En sowieso overlap, daar hield ik al rekening meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je de sleutel al ontvangen eigenlijk? Moet er nog geklust worden?
Wist er maar 15. Sorryquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
Bergjesquiz
http://www.jetpunk.com/quizzes/mountains-by-country-quiz.php
Uiteraard. In de herkansing had ik ze wel allemaal.quote:
Eens kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Deze dan?
http://www.jetpunk.com/user-quizzes/118294/geologic-time-scale
Maar 8. Ik ga even huilen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Deze dan?
http://www.jetpunk.com/user-quizzes/118294/geologic-time-scale
Bizar inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nederlander krijgt mogelijk de doodstraf in Indonesie voor het produceren van een XTC pil.
Waar ben je dan als land mee bezig.
En hoe oliedom ben je om in een dergelijk land drugs te produceren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nederlander krijgt mogelijk de doodstraf in Indonesie voor het produceren van een XTC pil.
Schandelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 8. Ik ga even huilen.
Vooral omdat ik er nog 7 kende maar er niet op kon komen.
Ja, dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe oliedom ben je om in een dergelijk land drugs te produceren.
Amsterdamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Nog twee uurtjes en dan weekend. Douchen, jurk aan en op naar Amsterdam.
Zijn er twee bij elkaar, wel terechtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon er niet mee omgaan dat Carboon er geen was
Ik doe nu dezequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er twee bij elkaar, wel terecht
Awwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ah moet je zien wat een schatje en een lieve gelukkige uitstraling. *smelt*
[ afbeelding ]
Die uitstraling zie ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal ook niemand hier tegensprekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook een schatje met lieve gelukkige uitstraling
Verstandige mensen hierquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat zal ook niemand hier tegenspreken
Overbevolking tegengaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee.quote:
Diertjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
One death penalty at a time.quote:
Ik had de eerste steeds fout, omdat ik een andere naam gewend ben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
13 deze keer. Nog steeds te matig.
Hehe, 5 keerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 keer over gedaan, maar nu heb ik hem.
Ik onthield het gewoon niet. En bleef paleoceen verkeerd schrijven.quote:
Ik weet die substages ook allemaalquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik onthield het gewoon niet. En bleef paleoceen verkeerd schrijven.
En ordovicium lukte niet, omdat ik er al 1 met een O had en niet meer wist wat de andere was.
Ben het straks wel vergeten denk ik.
Wat ga je in Amsterdam doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef Inolvidable het volgende:
Net stukje op de handrem gereden. Stinkt!
Nerdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet die substages ook allemaal
Maar ze hebben ook allemaal hun eigen eigenaardigheden, aardehistorie
Mij.quote:
Dat is ook waar ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
One death penalty at a time.
Kan je beter XTC verspreiden denk ik. Gaat iets sneller met vervuilde pillen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.
Ik woon er nog nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
Best netjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Harmankardon het volgende:
Dus. Het is officieel. Rechts -0,5 en links -0,25 met 0,25 cilinder.
![]()
#brillenjood
Valt nog mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Harmankardon het volgende:
![]()
#brillenjood
Dat valt heel erg mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Harmankardon het volgende:
![]()
#brillenjood
Nou, welke?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik dan mocht kiezen om iets in me te stoppen...
Die van mij? Bloemkoolpik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen mist Fylax. Is toch een aanvulling op je leven.quote:
De broccoli?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dqodje wist toch van niks?quote:
Oh ja. We moeten even foto's maken. Dan kan de rest ook even een oordeel vellenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow. Nee jij was een paddestoel hadden we bepaald.
quote:
Ik kon bij de opticien probleemloos de kleinste letters lezen maar aan het einde van de dag zit ik te knijpen als een gek met soms hoofdpijn als gevolg daarvan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee.Heb je voor een kwart tegenwoordig ook al een bril nodig?
Ja doe datquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja. We moeten even foto's maken. Dan kan de rest ook even een oordeel vellen
En luisteren zal zequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft het haar straks toch gezegd?
Volgens mij kan je dat prima zelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja. We moeten even foto's maken. Dan kan de rest ook even een oordeel vellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |