Worstel en kom boven, klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook nog een specifieke soort natuurlijk. Moeder zit bij vrij evangelisch, vader bij luctor et emergo
Best tof wel. Van de makers van Sawquote:
Been there.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt pas wanneer ik er tussenin ga liggen
Schattigste duiveltje everquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goede sfeer daar wel. Alleen zo jammer dat het altijd over God gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worstel en kom boven, klinkt wel goed.
"Ik ben hier gewoon voor de gezelligheid"quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede sfeer daar wel. Alleen zo jammer dat het altijd over God gaat
Moeten we die maar een keer kijken dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Best tof wel. Van de makers van Saw
En Antony die er dus in zit. En Sarah Brightman
Spontaan satanistisch geworden :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal m meebrengen en/of klaarleggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten we die maar een keer kijken dan.
Voor de cake en koffie en roddelsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
"Ik ben hier gewoon voor de gezelligheid"
Don't bow for me Argentina :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spontaan satanistisch geworden :$
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon niet geloven, probleem opgelost.
eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:56 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar eens eten en net doen alsof ik wat nuttigs te doen heb :$![]()
Ja hoor.quote:
Nog ff volhouden Art. Je verdiend nu centen voor de leukere dingen in het leven...quote:
Heb je de sleutel al ontvangen eigenlijk? Moet er nog geklust worden?quote:
Nee, moet m'n papieren nog opsturen voor inschrijving gemeente. Wacht nog op m'n BRP. Dacht dat online aanvragen wel zo makkelijk was. Post duurt lang. Had beter ochtend vrij kunnen nemen om BRP persoonlijk bij gemeentekantoor af te halen. Als alles spoedig verloopt zou ik vanaf volgende week vrijdag of de maandag daarop al kunnen verhuizen. Maar moet tussendoor nog contract tekenen en zo. Heb in principe geen haast. Moet wel dit weekend even brief schrijven voor opzegging huur huidige woning. En sowieso overlap, daar hield ik al rekening meequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je de sleutel al ontvangen eigenlijk? Moet er nog geklust worden?
Wist er maar 15. Sorryquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
Bergjesquiz
http://www.jetpunk.com/quizzes/mountains-by-country-quiz.php
Uiteraard. In de herkansing had ik ze wel allemaal.quote:
Eens kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Deze dan?
http://www.jetpunk.com/user-quizzes/118294/geologic-time-scale
Maar 8. Ik ga even huilen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Deze dan?
http://www.jetpunk.com/user-quizzes/118294/geologic-time-scale
Bizar inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nederlander krijgt mogelijk de doodstraf in Indonesie voor het produceren van een XTC pil.
Waar ben je dan als land mee bezig.
En hoe oliedom ben je om in een dergelijk land drugs te produceren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nederlander krijgt mogelijk de doodstraf in Indonesie voor het produceren van een XTC pil.
Schandelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 8. Ik ga even huilen.
Vooral omdat ik er nog 7 kende maar er niet op kon komen.
Ja, dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe oliedom ben je om in een dergelijk land drugs te produceren.
Amsterdamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Nog twee uurtjes en dan weekend. Douchen, jurk aan en op naar Amsterdam.
Zijn er twee bij elkaar, wel terechtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon er niet mee omgaan dat Carboon er geen was
Ik doe nu dezequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er twee bij elkaar, wel terecht
Awwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ah moet je zien wat een schatje en een lieve gelukkige uitstraling. *smelt*
[ afbeelding ]
Die uitstraling zie ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal ook niemand hier tegensprekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook een schatje met lieve gelukkige uitstraling
Verstandige mensen hierquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat zal ook niemand hier tegenspreken
Overbevolking tegengaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee.quote:
Diertjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
One death penalty at a time.quote:
Ik had de eerste steeds fout, omdat ik een andere naam gewend ben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
13 deze keer. Nog steeds te matig.
Hehe, 5 keerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 keer over gedaan, maar nu heb ik hem.
Ik onthield het gewoon niet. En bleef paleoceen verkeerd schrijven.quote:
Ik weet die substages ook allemaalquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik onthield het gewoon niet. En bleef paleoceen verkeerd schrijven.
En ordovicium lukte niet, omdat ik er al 1 met een O had en niet meer wist wat de andere was.
Ben het straks wel vergeten denk ik.
Wat ga je in Amsterdam doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:22 schreef Inolvidable het volgende:
Net stukje op de handrem gereden. Stinkt!
Nerdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet die substages ook allemaal
Maar ze hebben ook allemaal hun eigen eigenaardigheden, aardehistorie
Mij.quote:
Dat is ook waar ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
One death penalty at a time.
Kan je beter XTC verspreiden denk ik. Gaat iets sneller met vervuilde pillen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.
Ik woon er nog nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
Best netjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Harmankardon het volgende:
Dus. Het is officieel. Rechts -0,5 en links -0,25 met 0,25 cilinder.
![]()
#brillenjood
Valt nog mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Harmankardon het volgende:
![]()
#brillenjood
Dat valt heel erg mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:38 schreef Harmankardon het volgende:
![]()
#brillenjood
Nou, welke?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik dan mocht kiezen om iets in me te stoppen...
Die van mij? Bloemkoolpik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen mist Fylax. Is toch een aanvulling op je leven.quote:
De broccoli?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dqodje wist toch van niks?quote:
Oh ja. We moeten even foto's maken. Dan kan de rest ook even een oordeel vellenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow. Nee jij was een paddestoel hadden we bepaald.
quote:
Ik kon bij de opticien probleemloos de kleinste letters lezen maar aan het einde van de dag zit ik te knijpen als een gek met soms hoofdpijn als gevolg daarvan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee.Heb je voor een kwart tegenwoordig ook al een bril nodig?
Ja doe datquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja. We moeten even foto's maken. Dan kan de rest ook even een oordeel vellen
En luisteren zal zequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft het haar straks toch gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |