Goed bezigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:38 schreef Fera het volgende:
Ik ben trouwens 0.9 kg afgevallen deze week.
Zelfmoord gepleegd door Japanners bij verlies van eer.quote:
Uiteraard.quote:
quote:
quote:Seppuku (切腹) is de traditionele vorm van zelfmoord voor de samoerai in Japan, uitgevoerd door het met een vlijmscherp lang mes opensnijden van de buik en indien mogelijk het vervolgens - zonder een kik te geven - toebrengen van een snee in het hart.
Ff soppen :$quote:
Alleen als je je bij de goede kerk aansluitquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik laat me inschrijven in de kerk, dan kunnen je ouders geen nee meer zeggen.
'according to plan'quote:
Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als je je bij de goede kerk aansluit
Welke is dat? Protestants?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als je je bij de goede kerk aansluit
Nee, ik maak gwn lekker geluid. Moe'k tog self wete ;squote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen.
Ook nog een specifieke soort natuurlijk. Moeder zit bij vrij evangelisch, vader bij luctor et emergoquote:
Repo, the genetic operaquote:
Gewoon niet geloven, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom gewoon extra veel kussens in bedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat komt pas wanneer ik er tussenin ga liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel veel problemen verdwenenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon niet geloven, probleem opgelost.
Heb ik nog nooit gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |