Maar 8. Ik ga even huilen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Deze dan?
http://www.jetpunk.com/user-quizzes/118294/geologic-time-scale
Bizar inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nederlander krijgt mogelijk de doodstraf in Indonesie voor het produceren van een XTC pil.
Waar ben je dan als land mee bezig.
En hoe oliedom ben je om in een dergelijk land drugs te produceren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nederlander krijgt mogelijk de doodstraf in Indonesie voor het produceren van een XTC pil.
Schandelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 8. Ik ga even huilen.
Vooral omdat ik er nog 7 kende maar er niet op kon komen.
Ja, dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe oliedom ben je om in een dergelijk land drugs te produceren.
Amsterdamquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Nog twee uurtjes en dan weekend. Douchen, jurk aan en op naar Amsterdam.
Zijn er twee bij elkaar, wel terechtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon er niet mee omgaan dat Carboon er geen was
Ik doe nu dezequote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er twee bij elkaar, wel terecht
Awwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Harmankardon het volgende:
Ah moet je zien wat een schatje en een lieve gelukkige uitstraling. *smelt*
[ afbeelding ]
Die uitstraling zie ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal ook niemand hier tegensprekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook een schatje met lieve gelukkige uitstraling
Verstandige mensen hierquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat zal ook niemand hier tegenspreken
Overbevolking tegengaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee.quote:
Diertjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
One death penalty at a time.quote:
Ik had de eerste steeds fout, omdat ik een andere naam gewend ben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
13 deze keer. Nog steeds te matig.
Hehe, 5 keerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 keer over gedaan, maar nu heb ik hem.
Ik onthield het gewoon niet. En bleef paleoceen verkeerd schrijven.quote:
Ik weet die substages ook allemaalquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik onthield het gewoon niet. En bleef paleoceen verkeerd schrijven.
En ordovicium lukte niet, omdat ik er al 1 met een O had en niet meer wist wat de andere was.
Ben het straks wel vergeten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |